![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat de klokken betreft, gij verdient wel een flinke schup onder UW klokken,om onze kinderen "hun" sinterklaas af te willen pakken.Zoals die allochtonen die rel schoppen als de sinterklaas-stoet voorbij komt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pieter Vandoorne : 10 november 2006 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Get a life, regelneef!!
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geknipt op vraag van de geviseerde. Laatst gewijzigd door Pieter Vandoorne : 10 november 2006 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Al is de nestbevuiler nog zo groot, het ontvangen van dopgeld brengt hem zelden in gewetensnood... Waar een Bill is, is een weg... Laatst gewijzigd door Pieter Vandoorne : 10 november 2006 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Geknipt op vraag van de geviseerde. Laatst gewijzigd door Pieter Vandoorne : 10 november 2006 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Mannekes, ge zijt aan 't zagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Jawohl, herr Obersturmfahrrad!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() sinterklaas is idd pure commerce, net zoals moeder en vaderdag is het eigenlijk een soort kinderdag
ook kerstmis had ooit een andere betekenis maar is zo goed als volledig door de commerce gerecupereerd deze onderdelen van onze cultuur zijn dus reeds naar de kloten wanneer we ze zouden afschaffen dan zouden we cltureel niets verliezen mss kan pekka samen met zijn maat acties organiseren om de sinterklaascommercie te boycotten de beste manier daarvoor is op sinterklaasbijeenkomsten de kindertjes (met megafoon bvb ) gaan vertellen dat sinterklaas niet bestaat, dat die baard niet echt is en dat het er allleen maar over gaat centjes uit de zakken van mama en papa te kloppen zelf wil ik niet meedoen aan dergelijke actie - maar laat me aub iets weten want ik wil zeker komen kijken ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 november 2006 om 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() wat ze ook zouden kunnen doen dat is door de drukke winkelstraten gewoon met een stuk of zes tesamen allemaal verkleed als sinterklaas gaan rondlopen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 november 2006 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() of ze zouden sinterklaas zijn baard ook kunnen jatten
indien de leden van het - weg met sinterklaascomitee - zelf kinderen hebben dan kunnen ze deze daartoe ook opleiden
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 november 2006 om 14:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij luisterde geboeid naar me en leek het allemaal te snappen. In mijn naïviteit dacht ik dat goed aangepakt, gewoon eerlijk, geen leugentjes. We gingen naar het sinterklaasfeestje op zijn school en toen kwam sinterklaas eraan en ging het podium op. Mijn zoon draaide zich naar me om en zei: "mama, sinterklaas bestaat toch hoor, daar staat hij." Hij zei dat op een toontje alsof hij zopas tot de vaststelling kwam dat mama's soms wel wat dom zijn en van bepaalde zaken geen verstand hebben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
ik vroeg aan mijn moeder om uitleg en die zei me dat dat allemaal helpers van sinterklaas zijn want dat de echte sinterklaas niet alleen al die kindjes kan gaan bezoeken die uitleg slikte ik natuurlijk niet maar ik maakte mijn ouders wel tot mijn negen wijs dat ik nog in sinterklaas geloofde - want wilde naturlijk niet het risico lopen geen cadeautjes meer te krijgen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 10 november 2006 om 15:10. |
|
![]() |
![]() |