![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Ja, misschien moet je het gans gezien hebben, het is allicht veel leuker als je de achtergrond van allemaal een beetje kent. Nu kom je erin als alles al een bepaalde kant ophelt en heb je niet echt een volledig beeld van de kandidaten.
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Als ik iets voyeuristisch wil zien, dan zet ik Heidi in Tirol wel op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren dan ook maar eens gekeken. Flauw, op het zielige na. Koppels die daaraan meedoen, enkel voor het geld, sorry, heb geen respect voor. Vrijgezellen daarentegen, waarom niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maareuh ... wat is Heidi in Tirol ? ... misschien vind ik dat ook wel leuk ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 10 november 2006 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() kijk nog een paar keer en kom dan tot de constatatie dat die vrijgezellen door hun gedrag ginder ook niet met een ongeschonden imago kunnen thuiskomen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik lees nie eens den humo ![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in welke zin? een imago van vrouwenversierder/mannenversierder? zouden ze dat daarvoor al niet gehad hebben?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() k zal je een voorbeeld geven : stefanie (soit ik en namen, momenteel het liefje van enen Ivo) ... begon heel terughoudend en principieel , maar eens genomineerd staat ze daar een standje tegen de badkamermuur te doen om toch maar te bewijzen dat ze vrijgezel is en om in het spel te kunnen blijven ... ok welliswaar met ook een vrijgezel maar toch ... het blijft zoals een vorige deelnemer aan TI al eens zei ... "wel godverdoemme ... dat is gewoon sex op tv hé ... godverdoemme nondedju" ... en dat terwijl ik er bijna zeker van ben dat die man nooit een boek van Cyriel Buysse gelezen had !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() oei, dan hoop ik dat het een sporadische uitschuiver was voor je ... je lijkt mij anders niet in één of andere fase te zijn blijven hangen hoor
![]() dit werkt ni echt als wiedergutmachung hé ... was toch zo bedoeld ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het offer is groot begrijp ik ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Sréfanie is die mè haar gevoelens voor Paco die zich vooralsnog nog niet laat naaien omdat ze bang is een blauwtje te lopen. ![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Ze heeft gelijk: hij is (of beter gezegd WAS) een koppel en hij heeft haar sowieso al bedrogen met Elke. Die Paco is een goedkope player, alez op dat eiland toch.
Laatst gewijzigd door Uh-Huh : 10 november 2006 om 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met alle respect voor Evi, maar Paco kan wel "snellere wuuvn" krijgen. ![]() ![]() Waarom een GOEDKOPE player? Waarom geen player? Wie weet is hij wel een heel integer man in de echte wereld- dat kunnen wij niet weten. Wat had Evi gedacht dan met de afspraken die ze gemaakt hadden? ![]()
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 10 november 2006 om 23:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |