![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen ze niet ineens een heel vliegtuig inrichten met een centraal vergrendelingssysteem? Als het vliegtuig neerstort kan men dit dan ook centraal ontgrendelen en men heeft maar 2 begeleiders per vlucht nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Een vliegende gevangenis lijkt mij geen fijn idee. Een tijd geleden transporteerden men mensen van Italie naar Duitsland met gesloten treinen. Er konden geen gewapende Duitse soldaten mee dwars door Zwitserland.
Er werkt in de repatriering slecht een goed middel. Maak het hen hier zo moeilijk dat men "vraagt" om te mogen vertrekken naar eender waar. Deze fysieke en psychische druk mag geen foltering te zijn. Maak er een verschrikkelijke documentaire van en zendt die uit in alle asielbronlanden. We krijgen dan een slechte naam. Who cares. Echte asilanten zijn van harte welkom. Economische vluchtelingen en fortuinzoekers houden wij buiten.
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Ik ben geen fortuinzoeker. Ik betaal royaal voor elke dienst die ik hier krijg, en de Fransen zijn er tevreden mee.
Economische vluchteling ben ik een beetje. Met mijn klein Belgisch pensioen kan ik hier meer. Men moet zuinig leven met de kruimels die men na 41 jaar arbeid krijgt. Tot spijt wie het benijdt. Fysiek ben ik in Frankrijk, geestelijk ben ik nooit verhuisd. Zoals je merkt ben ik een architype van de moderne asielzoeker.