Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 november 2003, 23:59   #41
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VLAAMS VOETVOLK
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Om terug te keren naar het onderwerp:
dan richten ze andere vzw's op, in België of in het buitenland: met hun knokploeg deden ze dat ook al: nu is dat een vereniging naar Nederlands recht, met zetel in Nederland, maar kantoor in Antwerpen

Welke????
Voorpost

Ben je zeker bewijs het.

Filosoof, ik wacht op een antwoord. of ben je zoals zoveel keren weer uit je nek aan het kletsen.
Heb je moete wachten, ocharme: de TV was beter dan jouw conversatie.
bekijk hun website aandachtig....

Bewijs het, ik heb geen interesse voor hun web. Je hebt weeral zever verkocht. Leugens en halve waarheden, de specialteit van de linkie's
Ja, als zelfs niet wil gaan kijken...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2003, 02:56   #42
KempensBoerke
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
dan richten ze andere vzw's op, in België of in het buitenland: met hun knokploeg deden ze dat ook al: nu is dat een vereniging naar Nederlands recht, met zetel in Nederland, maar kantoor in Antwerpen

Welke????
Voorpost

Ben je zeker bewijs het.

Filosoof, ik wacht op een antwoord. of ben je zoals zoveel keren weer uit je nek aan het kletsen.
Heb je moeten wachten, ocharme: de TV was beter dan jouw conversatie.
Leg jij dan eens ne keer uit wat je ziet als je hun website aandachtig bekijkt, want als je a zegt, moet je ook b kunnen zeggen. We gaan met z'n allen het huiswerk toch niet meerdere keren opnieuw maken, of toch??
KempensBoerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2003, 11:35   #43
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KempensBoerke
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Welke????
Voorpost

Ben je zeker bewijs het.

Heb je moeten wachten, ocharme: de TV was beter dan jouw conversatie.
Leg jij dan eens ne keer uit wat je ziet als je hun website aandachtig bekijkt, want als je a zegt, moet je ook b kunnen zeggen. We gaan met z'n allen het huiswerk toch niet meerdere keren opnieuw maken, of toch??
Je bent wél lui...
Algemeen secretariaat

Postbus 2166
1200 CD Hilversum
Nederland
Oud 10 november 2003, 12:54   #44
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door natioke
Verkoop het vel van de beer niet voor hij geschoten is... Wat de advocaat generaal adviseert, wordt niet per se als wet beschouwd. Het is en blijft een advies dat het Hof naast zich neer kan leggen. Plus Timperman is politiek gekleurd... Hij was adjunct kabinetchef van Verwilghen.
Inderdaad, genoeg om die kerel te laten wraken, of opnieuw een proces aan te spannen.

Trouwens, hoe lang duurt het piano, eer er nieuwe VZW 's zijn opgericht, ? Zijn ze al niet opgericht, en wees maar zeker dat in het geval van een worst case scenario, er al een worst case scenario plan zal klaarliggen dat juridisch tot in de puntjes in orde zal zijn. ...

Degene die dat proces hebben ingespannen, zijn uitermate dom geweest hebben al 2 keer gezichtsverlies geleden, een van hen is overigens al op vriendelijke wijze verzocht ontslag te nemen en heeft dat ook gedaan, ...

En wat de uitspraak ook zal zijn, De Winter en zijn juristen zullen er wel voor zorgen, dat zowel de liga als het CGKR met hun gezicht recht op de muur gaan lopen.

Nog een laatste tip, boeken verkopen ook beter als je ze verbied, iedereen wil ze dan namelijk lezen, ...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2003, 12:58   #45
Voorpost Dilbeek
Vreemdeling

Voorpost Dilbeek's schermafbeelding

Standaard

Simpel: het Vlaams Blok heeft niets misdaan, dus ze worden nooit veroordeeld.

Die lefties zijn ook altijd blij met een balonneke hé, spijtig is da rap doorprikt.

Blijf kameraden trouwe, trek door de Dietse gouwen, strijd met de VMO
Voorpost Dilbeek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2003, 12:59   #46
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kempens boerken
Tot daar het onderwerp Desmet. Shoot him!!!
Dat soort zaken gebeurt idd als een partij van dat soort aan de macht komt....

Jaja, we gaan de weken daarna direct kniehoog in het bloed staan, ...
Oud 10 november 2003, 13:07   #47
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KempensBoerke
Citaat:
Ik inspireer mij zoals steeds op het volgende citaat:

"Als het Blok doodzwijgen geen resultaat heeft en erop kappen evenmin, laten we er dan liever op kappen"

Over mestkevers en fascisten: Yves Desmet, in De Morgen van 12 mei 2001
Het is wel grappig dat jij steeds met die passage komt aandraven. Het is des te grappiger dat Desmet zichzelf nog tot de journalistiek rekent. Hij behoort alvast niet meer tot die journalisten die hun onderwerpen OBJECTIEF wensen te benaderen. Nee, hij is geïndoctrineerd, nee eerder "beneveld" door allerlei politiek-correcte stromingen en wordt in de watten gelegd door de regerende machthebbers.

Je kan toch bezwaarlijk zeggen dat die Desmet het Vlaams Blok nog op een OBJECTIEVE manier kan bekijken hé, de haat en betweterij doet hem steeds weer door de mand vallen bij de aandachtige luisteraar/kijker van radio en tv.

Als je de uitspraak goed bekijkt, zie je dat het de bedoeling is het Vlaams Blok dood te zwijgen...VB mag geen aandacht trekken, want de bevolking zou zich wel eens kunnen vinden in het gedachtengoed van deze partij.
Typisch wel hoe jij van leer trekt tegen het zgn gebrek aan OBJECTIVITEIT van de anderen. Vooral als dit dan ten nadele van het Vlaams Blok zou zijn. Je 'vergeet' natuurlijk dat jouw partij het Vlaams Blok helemaal geen objectiviteit nastreeft omdat het die ook niet wil.

Of zoals Hans Carpels schoonzoon van Karel Dillen het ooit zei: "Censuur is het middel bij uitstek om de verspreiding van de waarheid te garanderen. Centraal echter moet de waarheid staan, ontdaan van elke opinie. Wij zien censuur als een onmisbaar instrument in onze samenleving.."

Hij heeft daarin gelijk, als je mag zeggen wat je wil, komen je woorden bijlange zo krachtig niet over als dat er een banvloek op ligt, ... Dus eigenlijk Piano speelt al dat gedemoniseer van jullie in je eigen nadeel, ... Het meest lachwekkende is dan nog dat je gewaarschuwd bent door de vijand die je wil bestrijden, ...

Filip Dewinter: "Ik zeg U: geloof niet wat de kranten over het Vlaams Blok schrijven... Geloof die vuilspuiterij niet, maar alleen wat wij in onze eigen tijdschriften schrijven!"

Helaas zit daar inderdaad een grond van waarheid in, waar rook is, is vuur, ...

Uit het Kaderblad van het VB: “Het partijbestuur van het Vlaams Blok zal niet aarzelen om zich desnoods te distantiëren van publicaties die niet ter goedkeuring werden voorgelegd.” (KB) (1998a).

Is dat nie correct, ? Nee bij de VLD zeggen ze dat soort dingen niet, daar krijg je gewoon een brullende De Gucht of Piet Konijn aan de lijn. Of zoals bij de PS en SP waar de democratisch verkozen partijvoorzitters, (97 %, ) zeggen wat er gezegd mag worden, en hun kiezers en militanten de mond snoeren, : "Zie Steve gratis, die zegt dat hij het beter weet dan de kiezer,... ".

En ook dit: "Het demokratisme zal onze spindraad niet wezen. Het Vlaams Blok is een overlegpartij en wijst: demokratisme af” (KB) (De Volder 1984).

En wat is democratisme en democratie en al die rommel nu voor u, ? noem jij de SP democratisch, de VLD, AGALEV, (daar hebben ze zelf een politiek commisaris, made in CCCP zou ik zo zeggen, ... )

Maar wete, het blok is daar eerlijk in, de rest zegt da nie maar denkt of doet het wel, ...
Oud 10 november 2003, 13:11   #48
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Indien het Blok veroordeelt wordt en ophoudt te bestaan, vrees ik een ondergronds verzet. Er lopen altijd wel extremen rond en dit zou wel eens kunnen leiden tot een soort van ETA, maar dan Vlaams natuurlijk. Men speelt met vuur.
Inderdaad hater, nu worden die krachten allemaal nog goed onder controle gehouden, zowel door de partij zelf als de staatsveiligheid, enz... die op een afstand alles scherp in het oog houden...

Maar de moment dat er zo'n paar losgeslagen idiooten, mekaar ontmoeten in mekaars living is de controle weg en voor je het weet, beginnen er rechters, politiekers en journalisten spontaan te ontploffen.
Oud 10 november 2003, 13:15   #49
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lorenzo
Het gaat hier duidelijk om een politiek proces.
Nee, volgens mij gaat het om een een menselijk, maatschappelijk proces. Een partij die haar politieke doelstellingen wil bereiken door groepen van mensen te stigmatiseren en uit te sluiten, hebben in een democratische, verdraagzame samenleving - die de rechten van de mens respecteerd - geen bestaansrecht.

Het is pure politiek want het proces is uitgelokt door organisaties die gesponsord worden en rechtstreekse belangen hebben bij andere politieke partijen, ze voeren bovendien een proces naar een andere politieke partij toe om die monddood te maken, als dat geen politiek proces is, dan bestaan er geen politieke processen.
Oud 10 november 2003, 13:17   #50
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de metser
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lorenzo
Het gaat hier duidelijk om een politiek proces.
Nee, volgens mij gaat het om een een menselijk, maatschappelijk proces. Een partij die haar politieke doelstellingen wil bereiken door groepen van mensen te stigmatiseren en uit te sluiten, hebben in een democratische, verdraagzame samenleving - die de rechten van de mens respecteerd - geen bestaansrecht.

Het is pure politiek want het proces is uitgelokt door organisaties die gesponsord worden en rechtstreekse belangen hebben bij andere politieke partijen, ze voeren bovendien een proces naar een andere politieke partij toe om die monddood te maken, als dat geen politiek proces is, dan bestaan er geen politieke processen.
En nu zal uit alle linkse keeltjes de jubelzang weerklinken : "Politieke processen ? Wat zijn dat ?"
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2003, 13:27   #51
Cynicus
Banneling

Cynicus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het "worse case' scenario voor het Vlaams Blok: de mensenrechtenbewegingen halen hun gelijk -->
Dan moet er maar ineens een partij komen rechts van het Vlaams Blok, een soort "white people party" die alle vreemdelingen wil terugsturen zonder terugkeerpremie. Een dergelijke partij heeft geen overheidssubsidies nodig daar ze op de volle steun zou kunnen rekenen van al diegenen die dagelijks met die vreemdelingplaag geconfronteerd worden. Een goeie slogan zou dan zijn : "blank zonder complexen".
Cynicus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2003, 13:52   #52
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Voorpost Dilbeek
Simpel: het Vlaams Blok heeft niets misdaan, dus ze worden nooit veroordeeld.

Die lefties zijn ook altijd blij met een balonneke hé, spijtig is da rap doorprikt.
Je bent wél lui:
Algemeen secretariaat

Postbus 2166
1200 CD Hilversum
Nederland
Als ze dan in België verboden worden gaan ze gewoon door vanuit Nederland...
Je moet niet vragen hoe de schrik (en 't slechte geweten)erin zitten, als ze dergelijke structuren al op voorhand plannen..
Oud 10 november 2003, 13:57   #53
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Citaat:
Het "worse case' scenario voor het Vlaams Blok: de mensenrechtenbewegingen halen hun gelijk -->
Dan moet er maar ineens een partij komen rechts van het Vlaams Blok, een soort "white people party" die alle vreemdelingen wil terugsturen zonder terugkeerpremie. Een dergelijke partij heeft geen overheidssubsidies nodig daar ze op de volle steun zou kunnen rekenen van al diegenen die dagelijks met die vreemdelingplaag geconfronteerd worden. Een goeie slogan zou dan zijn : "blank zonder complexen".
een vlaamse White power, National Front of een KKK? waarom geen NSDAP? Beste oplossing dan: er een stuk of 2-3 oprichten, enkele fake ertussen, die verscheuren elkaar wel onderling
Oud 10 november 2003, 14:36   #54
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Als 'k de naam Vlaams Blok in een thema zie dan klik ik het meestal niet aan. Altijd diezelfde zever. Maar nu heb ik het toch gedaan en inderdaad weer dezelfde zever gelezen.

Mag ik onze eminente, hier aanwezig, juristen eens een vraagske stellen ?

Mij hemmen ze altijd wijs gemaakt dat het hof van Cassatie enkel een vonnis of een uitspraak kan vernietigen om PROCEDUREFOUTEN.

Dus wat het hof van cassatie ook doet er zal dan nog altijd geen uitspraak ten gronde zijn.

En 'k hem het al gezegd ik ben mij door de Goelach Archipel aan het worstelen (geestelijk dan en gelukkig niet lichamelijk zoals A. Solszjenitsin) en als ik van 1 ding schrik heb dan is het van politieke processen.

Lees de Goelach Archipel eens even mensen voor dat je de rechtbank eens gaat laten tussenkomen in de politiek.

We moeten altijd lessen trekken uit het nazisme in Duitsland jaren 30-40. Zeker doen. Er vallen echter ook heel goede lessen te leren uit de geschiedenis van de USSR jaren 1919-tot midden jaren 1990. Heeeeel wijze lessen.

Laat ons dus ophouden met politiek tegenstanders via rechtbanken te laten veroordelen. Democraten aller landen verenig jullie in het stemhokje en doe daar uw uitspraken. Niet in de rechtbank aub.

Geen politieke processen, tegen niemand.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2003, 15:20   #55
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Als 'k de naam Vlaams Blok in een thema zie dan klik ik het meestal niet aan. Altijd diezelfde zever. Maar nu heb ik het toch gedaan en inderdaad weer dezelfde zever gelezen.

Mij hemmen ze altijd wijs gemaakt dat het hof van Cassatie enkel een vonnis of een uitspraak kan vernietigen om PROCEDUREFOUTEN.

Dus wat het hof van cassatie ook doet er zal dan nog altijd geen uitspraak ten gronde zijn.

En 'k hem het al gezegd ik ben mij door de Goelach Archipel aan het worstelen (geestelijk dan en gelukkig niet lichamelijk zoals A. Solszjenitsin) en als ik van 1 ding schrik heb dan is het van politieke processen.

Lees de Goelach Archipel eens even mensen voor dat je de rechtbank eens gaat laten tussenkomen in de politiek.

We moeten altijd lessen trekken uit het nazisme in Duitsland jaren 30-40. Zeker doen. Er vallen echter ook heel goede lessen te leren uit de geschiedenis van de USSR jaren 1919-tot midden jaren 1990. Heeeeel wijze lessen.

Laat ons dus ophouden met politiek tegenstanders via rechtbanken te laten veroordelen. Democraten aller landen verenig jullie in het stemhokje en doe daar uw uitspraken. Niet in de rechtbank aub.

bof... Eén goed politiek proces tegen Hitler, Goebbels, Göring & C° in de de jaren 20, dat had de wereld véél miserie bespaard!!
Een ongelukje zou ook een valabel alternatief geweest zijn, with hindsight...
Oud 10 november 2003, 16:14   #56
Tegendradigaard

Standaard

Men heeft een proces gevoerd tegen Hitler als ik mij nie vergis. En wat was het resultaat ? ze werden nog fanatieker dan voorheen en ze hadden veel tijd gekregen om na te denken hoe ze het slimmer aan boord konden leggen. En dat ze het daarna goed bekeken hadden en slim aan boord gelegd, hebben we kunnen zien.

As ik mij nie vergis heeft Hitler Mijn Kamp trouwens geschreven in de gevangenis.

Had die mens moeten werken voor zijnen boterham had hij daar nooit tijd voor gekregen. Die mens een goei jobke gegeven hebben was misschien nog veel slimmer geweest.

Maar allez nu lees ik de goelach Archipel. Als ik daar door ben, want ik laat het goe doordringen. Een paar bladzijden per dag en daar dan eens over nadenken, ga ik Mijn Kamp eens lezen. 'k zou nu oud en wijs genoeg moeten zijn om imuun te zijn zeker
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 10 november 2003, 16:20   #57
Tegendradigaard

Standaard

Trouwens die Solsjenistzin is ook een humorist dus. Dat had ik niet echt verwacht, maar die heeft zo een heerlijke onderkoelde humor op sommige plaatsen zitten.

En die relativeert zijn eigen ook schitterend. Vooral de passage dat hij ook zelf een beul had kunnen worden ipv een slachtoffer stemmen een mens tot nadenken. Hij was zelfs op goede weg om een beul te worden schrijft hij min of meer. als officier in het rode leger voelde hij zich ook al boven de gewone soldaat staan.

het sluipende van het gif zit in ieder van ons. soms valt het mee en blijven we goed, maar voor hetzelfde geld belanden we aan de verkeerde kant.

Veel stof om over na te denken.

Oud 10 november 2003, 16:48   #58
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

bof... Eén goed politiek proces tegen Hitler, Goebbels, Göring & C° in de de jaren 20, dat had de wereld véél miserie bespaard!!
Een ongelukje zou ook een valabel alternatief geweest zijn, with hindsight...

Denk je dat nu echt, ? ... Ze hebben de nazi partij overigens verboden voor een tijdje niet, ... Heb je gezien wat de reactie was, ? ...

Het is zoals boeken verbieden geloof me, verbied het vlaams blok, en binnen dit en 10 jaar zul je het een en ander zien gebeuren...
Oud 10 november 2003, 16:50   #59
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Men heeft een proces gevoerd tegen Hitler als ik mij nie vergis. En wat was het resultaat ? ze werden nog fanatieker dan voorheen en ze hadden veel tijd gekregen om na te denken hoe ze het slimmer aan boord konden leggen. En dat ze het daarna goed bekeken hadden en slim aan boord gelegd, hebben we kunnen zien.

As ik mij nie vergis heeft Hitler Mijn Kamp trouwens geschreven in de gevangenis.

Had die mens moeten werken voor zijnen boterham had hij daar nooit tijd voor gekregen. Die mens een goei jobke gegeven hebben was misschien nog veel slimmer geweest.

Maar allez nu lees ik de goelach Archipel. Als ik daar door ben, want ik laat het goe doordringen. Een paar bladzijden per dag en daar dan eens over nadenken, ga ik Mijn Kamp eens lezen. 'k zou nu oud en wijs genoeg moeten zijn om imuun te zijn zeker
Inderdaad Mijn Kamp is geschreven in't gevang.
Oud 10 november 2003, 16:53   #60
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Trouwens die Solsjenistzin is ook een humorist dus. Dat had ik niet echt verwacht, maar die heeft zo een heerlijke onderkoelde humor op sommige plaatsen zitten.

En die relativeert zijn eigen ook schitterend. Vooral de passage dat hij ook zelf een beul had kunnen worden ipv een slachtoffer stemmen een mens tot nadenken. Hij was zelfs op goede weg om een beul te worden schrijft hij min of meer. als officier in het rode leger voelde hij zich ook al boven de gewone soldaat staan.

het sluipende van het gif zit in ieder van ons. soms valt het mee en blijven we goed, maar voor hetzelfde geld belanden we aan de verkeerde kant.

Veel stof om over na te denken.
The Thin Red Line hé... Je hebt 100 % gelijk, geef bv, een uiterst linkse antie globalist morgen een zwart kostuumke en een paar zwarte botten, en laat hem 1000 vlaams blokkers in een kamp steken om te heropvoeden, ... Hij zou da ook kunnen doen, omdat hij zo sterk in zijn ideologie geloofd.

En de volgende stap is er sadistische spelletjes mee spelen...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be