![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Algemeen secretariaat Postbus 2166 1200 CD Hilversum Nederland |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, hoe lang duurt het piano, eer er nieuwe VZW 's zijn opgericht, ? Zijn ze al niet opgericht, en wees maar zeker dat in het geval van een worst case scenario, er al een worst case scenario plan zal klaarliggen dat juridisch tot in de puntjes in orde zal zijn. ... Degene die dat proces hebben ingespannen, zijn uitermate dom geweest hebben al 2 keer gezichtsverlies geleden, een van hen is overigens al op vriendelijke wijze verzocht ontslag te nemen en heeft dat ook gedaan, ... En wat de uitspraak ook zal zijn, De Winter en zijn juristen zullen er wel voor zorgen, dat zowel de liga als het CGKR met hun gezicht recht op de muur gaan lopen. Nog een laatste tip, boeken verkopen ook beter als je ze verbied, iedereen wil ze dan namelijk lezen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Vreemdeling
|
![]() Simpel: het Vlaams Blok heeft niets misdaan, dus ze worden nooit veroordeeld.
Die lefties zijn ook altijd blij met een balonneke hé, spijtig is da rap doorprikt.
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaja, we gaan de weken daarna direct kniehoog in het bloed staan, ... ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat is democratisme en democratie en al die rommel nu voor u, ? noem jij de SP democratisch, de VLD, AGALEV, (daar hebben ze zelf een politiek commisaris, made in CCCP zou ik zo zeggen, ... ) Maar wete, het blok is daar eerlijk in, de rest zegt da nie maar denkt of doet het wel, ... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de moment dat er zo'n paar losgeslagen idiooten, mekaar ontmoeten in mekaars living is de controle weg en voor je het weet, beginnen er rechters, politiekers en journalisten spontaan te ontploffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is pure politiek want het proces is uitgelokt door organisaties die gesponsord worden en rechtstreekse belangen hebben bij andere politieke partijen, ze voeren bovendien een proces naar een andere politieke partij toe om die monddood te maken, als dat geen politiek proces is, dan bestaan er geen politieke processen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Algemeen secretariaat Postbus 2166 1200 CD Hilversum Nederland Als ze dan in België verboden worden gaan ze gewoon door vanuit Nederland... Je moet niet vragen hoe de schrik (en 't slechte geweten)erin zitten, als ze dergelijke structuren al op voorhand plannen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als 'k de naam Vlaams Blok in een thema zie dan klik ik het meestal niet aan. Altijd diezelfde zever. Maar nu heb ik het toch gedaan en inderdaad weer dezelfde zever gelezen.
Mag ik onze eminente, hier aanwezig, juristen eens een vraagske stellen ? Mij hemmen ze altijd wijs gemaakt dat het hof van Cassatie enkel een vonnis of een uitspraak kan vernietigen om PROCEDUREFOUTEN. Dus wat het hof van cassatie ook doet er zal dan nog altijd geen uitspraak ten gronde zijn. En 'k hem het al gezegd ik ben mij door de Goelach Archipel aan het worstelen (geestelijk dan en gelukkig niet lichamelijk zoals A. Solszjenitsin) en als ik van 1 ding schrik heb dan is het van politieke processen. Lees de Goelach Archipel eens even mensen voor dat je de rechtbank eens gaat laten tussenkomen in de politiek. We moeten altijd lessen trekken uit het nazisme in Duitsland jaren 30-40. Zeker doen. Er vallen echter ook heel goede lessen te leren uit de geschiedenis van de USSR jaren 1919-tot midden jaren 1990. Heeeeel wijze lessen. Laat ons dus ophouden met politiek tegenstanders via rechtbanken te laten veroordelen. Democraten aller landen verenig jullie in het stemhokje en doe daar uw uitspraken. Niet in de rechtbank aub. Geen politieke processen, tegen niemand.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een ongelukje zou ook een valabel alternatief geweest zijn, with hindsight... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() Men heeft een proces gevoerd tegen Hitler als ik mij nie vergis. En wat was het resultaat ? ze werden nog fanatieker dan voorheen en ze hadden veel tijd gekregen om na te denken hoe ze het slimmer aan boord konden leggen. En dat ze het daarna goed bekeken hadden en slim aan boord gelegd, hebben we kunnen zien.
As ik mij nie vergis heeft Hitler Mijn Kamp trouwens geschreven in de gevangenis. Had die mens moeten werken voor zijnen boterham had hij daar nooit tijd voor gekregen. Die mens een goei jobke gegeven hebben was misschien nog veel slimmer geweest. Maar allez nu lees ik de goelach Archipel. Als ik daar door ben, want ik laat het goe doordringen. Een paar bladzijden per dag en daar dan eens over nadenken, ga ik Mijn Kamp eens lezen. 'k zou nu oud en wijs genoeg moeten zijn om imuun te zijn zeker
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Trouwens die Solsjenistzin is ook een humorist dus. Dat had ik niet echt verwacht, maar die heeft zo een heerlijke onderkoelde humor op sommige plaatsen zitten.
En die relativeert zijn eigen ook schitterend. Vooral de passage dat hij ook zelf een beul had kunnen worden ipv een slachtoffer stemmen een mens tot nadenken. Hij was zelfs op goede weg om een beul te worden schrijft hij min of meer. als officier in het rode leger voelde hij zich ook al boven de gewone soldaat staan. het sluipende van het gif zit in ieder van ons. soms valt het mee en blijven we goed, maar voor hetzelfde geld belanden we aan de verkeerde kant. Veel stof om over na te denken.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je dat nu echt, ? ... Ze hebben de nazi partij overigens verboden voor een tijdje niet, ... Heb je gezien wat de reactie was, ? ... Het is zoals boeken verbieden geloof me, verbied het vlaams blok, en binnen dit en 10 jaar zul je het een en ander zien gebeuren... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |