![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
soc.culture.belgium Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep soc.culture.belgium. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() "Olivier" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Mon, 13 Nov 2006 21:32:25 +0100, "uncle" <[email protected]> > wrote: > >>"the.Piano" <[email protected]> wrote in message >>news:[email protected]. .. >>> >>> Iedereen weet ook waarom extreemrechts dat allemaal zo snel mogelijk >>> wil vergeten. Ik verzet mij tegen dat bewust 'vergeten'. >>> >> >>Akkoord,- met dien verstande dat een aantal rechtsche bepolklunzen niets >>kunnen vergeten omdat ze *nooit iets* geweten hebben ;)) >>(Ik heb ondertussen mijn stemadvies inzake http://www.sitevanhetjaar.be >>naar >>enige tientallen democraten uit mijn kennissenkring gemaild.) >>u. >> > Stemadvies Uncle? Kunnen/mogen die democraten uit jouw kennissenkring > niet zelf beslissen dan? Kring? Het is er maar één, en die heeft weinig of niks te zeggen, tenzij bij het leeglopen. Deze wulpse dame wordt des avonds - na de hondse wandeling naar de sluis - opgeblazen, en na klunzig gebruik, netjes opgevouwen op het nachtkastje. -- Joske |
![]() |
#42 |
|
![]() <[email protected]> wrote in message
news:[email protected] oups.com... > > Ach, ik ga er niet veel woorden aan vuilmaken (je weet wel), maar ik > zal ook maar pro stemmen. Puik werk. > Voel me - onterecht - week worden. u. |
![]() |
#43 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > <[email protected]> wrote in message > news:[email protected] oups.com... > > > > Ach, ik ga er niet veel woorden aan vuilmaken (je weet wel), maar ik > > zal ook maar pro stemmen. Puik werk. > > > > Voel me - onterecht - week worden. Hop, naar je ciseleerwerk, overjaarse vlerk! Omar |