![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zie je nog altijd niet in dat Hij en Zijn Brugse rechterhand Rubèn het unitair-belgicisme de das omdraaien? Onder Zijn vakkundig Leiderschap zijn alle politiek waardevolle mensen uit de BUB gestapt. Ik zou ze volgen als ik jouw was. Verkwansel toch je energie niet aan Hem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
2007 komt eraan en het staat nu al vast dat Vlaanderen zwaar zal verliezen in die communtaire ronde. Ik vrees dat de grenzen van bruxelles uitgebreid zullen worden. SPa-Spirit en zeker de "vernieuwde vld" staan niet te trappelen voor onderhandelingen met de partner PS, CD&V-NVA blazen warm en koud en het VB is uitgesloten. Het wordt weer mooi in 2007. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() NVA en VB zijn, op hun separatisme na, wel twee zeer verschillende partijen. Lees er de programma's maar eens op na. Dat terwijl BUB en Unie/het Kartel inhoudelijk nauwelijks verschillen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Unie heeft zo'n foto's uiteraard niet, zij hebben, buiten in Charleroi geloof ik, geen campagne gevoerd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() [quote=baarle;2166294]NVA en VB zijn, op hun separatisme na, wel twee zeer verschillende partijen. Lees er de programma's maar eens op na. Dat terwijl BUB en Unie/het Kartel inhoudelijk nauwelijks verschillen.[/quote
Als de NV-a een kartel kan aangaan met de CD&V, dan kan het ook met het VB samenwerken, vind ik. Maar de NV-A hangt teveel aan de drukkingsgroepen binnen het christelijk-conservatief bestel van de CD&V en het VB zit nog altijd vast in het cordon. Samen konden ze een sterk Vlaams front bouwen, geen kartel! Wel een los vooraf aangekondigd samenwerkscompromis om de Vlaamse zaak te steunen. Dat zou ook de flaminganten in de andere partijen aan kunnen trekken. Bij UNIE en BUB is het anders. Die zijn net hetzelfde, maar de UNIE leden wilden geen ultrageheime, bijna-dicatoriale partijstatuten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach of die twee partijen nu met modder of met kusjes naar elkaar gooien, wie gaat zich daar nu druk om maken.
Buiten dit forum horen of zien we ze toch niet en horen nog minder. En met twee lijsten halen ze samen mss nog de helft van de kiesdrempel, met één lijst halen ze mss 1%, hoe wel ik hen beide veel succes toe wens bij de verkiezingen van 2007 en zij van mij zeker meer dan 4,9% mogen halen. Want dat wil zeggen dat ze de grote partijen helemaal tot samenwerken dwingen. Tel maar,Bub 5.2%, Unie 5.5%, Groen! 6.1% en VB 28.3%, blanco 2.5%de rest mag je vrij verdelen onder de 3 andere kartels,52.3´: 3 = 17.4 %gemiddeld. Dat zou pas lachen zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat allemaal zo "groot"? Hoeveel leden tellen de respectievelijke "politieke families"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U weet toch ook wel dat uw "partij" enige tijd geleden over is gegaan tot het versturen van lidkaarten, ook naar mensen die nog nooit lidgeld betaalden maar die door jullie wel tot "lid" worden gebombardeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vraag dat aan de deelnemende partijen, ikzelf heb hier enkel maar het persbericht geplaatst.
![]() |
#52 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wat ik niet versta is dat de BUB zegt meer dan 1000 leden te hebben. Een partij die dit kan zeggen, moet toch meer halen dan 0,13 % van de stemmen. U haalt 1/5 van de leden van Groen!, maar op stemmenaantal komt u niet eens tot aan de hiel van Vera Dua. Kom nu niet af met het feit dat de media u boycot he, als je 1000 leden kan halen, kan je ook meer stemmen halen dan 0,13 %
Dus oftewel lever je slecht werk op campagnegebied ofwel overdrijf je met je ledenaantal... Mijn bron voor de 1000 leden: De BUB bleef echter niet zielig. We namen deel aan debatten, verzamelden handtekeningen voor de verkiezingen en voerden actie. Leden stroomden toe en de partij groeide. Bij onze verkiezingsdeelname haalden we 13.000 stemmen - geen enorm stemmenaantal, maar gezien de volslagen media-boycott tegen de BUB en ons kleine budget op z'n minst respectabel te noemen. Ondertussen zijn we echter niet stil blijven staan. De BUB heeft de kaap van 1000 leden overschreden, en acties worden groter, drastischer en frequenter. ![]() http://bobvangeel.web-log.nl/
Racism is a weapon of mass destruction Laatst gewijzigd door 100% VLAMING : 16 november 2006 om 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Zij zijn begonnen, meester!!!
![]() |
#55 |
|
![]() Dat is me een compleet raadsel...
![]()
![]() |
#56 |
|
![]()
![]() |
#57 |
|
![]() Pas op, ze kunnen toch al de woordjes: Deutsch, Startseite en hauptmenu!
Klar ja?
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het ook aan Hans gevraagd, die voorzitter is, en ook hij weet van niks. Dus... waar heeft u het over? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |