![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet de antiracismewet worden afgeschaft ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
83 | 71,55% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
33 | 28,45% |
Aantal stemmers: 116. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet op deze bank alleszins. En we hebben geen president nodig; we hebben een Koning.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Die wet mag blijven.
Hoogstens mag het aangepast worden.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag ik jullie Texas of een van de zuidelijke staten aanbevelen? De KKK zal jullie er ongetwijfeld met open armen ontvangen.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Een monoraciale maatschappij zou geen racisme en dus ook geen antiracisme kennen. In zo'n maatschappij zou heel wat minder gerechtelijke en politionele repressie bestaan.
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Whatever. Als het maar ver weg is. De wind vanachter.
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() Ja, maar het Vlaemsche uitschot blijft. En dat is soms even erg als het allochtone.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op dit moment staat een dorp in een landelijke streek in La Douce France met stip aan de top, gevolgd door een grieks eiland.
Zolang het maar minder belastingen/meer zon is. Ik zie niet in waarom ik mee belastingen moet afdragen voor Ramadanfeesten op het Sint Jansplein of aparte jeugdinstellingen, aparte zwemuurtjes, aparte maaltijden etc. voor halalmensen. Geef mij dan maar een confit de canard of een soupe au cochon, ik zal die zelf wel betalen (en zèlf mijn eigen zwembad laten aanleggen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 oktober 2007 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() *KNIP*
Geen persoonlijke aanvallen aub. Laatst gewijzigd door Peter Johan : 13 oktober 2007 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Congolezen. Ooit problemen mee gehad? Indiërs. Ooit problemen mee gehad? En nu spreek ik over mensen die toch zwaar hun eigen cultuur behouden he. Voor elk van hen zijn er zoveel nationaliteiten die zich probleemloos aanpassen aan onze maatschappij of er toch minstens probleemloos in opgaan. Zoveel nationaliteiten die zich blijkbaar goed weten te verstoppen voor onze "Vlaamse Racistische" neigingen, want ze zijn er nooit het onderwerp van. Leve de multicul, weg met de monocul van de Islam!
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben kei hard voor die wet.
Die is hilarisch grappig om op te kankeren.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Vrij Vlaanderen zou hier best een paar stemmen halen, we zijn die belgische comedie stilaan ook wel moe aan het geraken.
Wat heeft die koning nu eigenlijk met het bestuur te maken? Die steuntrekker heeft toch niks te zeggen, enkel te tekenen op het lijntje dat hem gewezen wordt. Dus ja, Eddy for pres in Flanders. Hebben we tenminste een buur met wat gezond verstand, in tegenstelling tot wat daar tot nu toe al de plak gezwaaid heeft. En de pompiers zullen tenminste ongestoord posterkes mogen ophangen zonder dat daar een nationaal nieuwsitem moet aan gewijdt worden.
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() J'ai des enfants hé. Als ik ze niet kan overtuigen mee te gaan, dan blijft de uitwijkmogelijkheid beperkt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling