![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel , de overgrote meerderheid doet het niet ? Waarom ? 1) Ze zijn verslaafd . 2) Het gevangenispersoneel doet er alles aan om het drugprobleem in stand te houden . 3) Dat zijn feiten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() hallo kaffer,
Is t'friettekot al open?nu eens zo'n goesting achter een zak frieten. Bestel eens biij Peter een grote,k'om hem zodra halen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Ik heb een site gevonden waar de gevangenisdirecties zelf toegeven geen waterdichte kontroles te willen .
Ze blijven het houden op fouillering om de cipiers te plezieren , ziehier de binnenkant van de gevangenis . www.claudemarinower.be/kamer.php?98 |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En eerlijk gesproken, als er één stoned ligt of loopt zien ze hem ook wel hoor. Maar ik heb meer de indruk dat je liever een vinger in al je onzedige plaatsen krijgt telkens.
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |