![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Komt ervan he als ge tegen uw eigen volk bent!
![]() |
![]() |
#46 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Cafe De Zwaan ? allez dat is geloof ik de meest voorkomende naam van cafes heb ik ooit eens gehoord.
ga gerust verder.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() hij zal der ene zijn gaan pakken in 't cafe
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Klaas, ben je er al achter over welk café je het had? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of je het weet, maar de meeste mensen zijn nog zo eerlijk om meestal de waarheid te vertellen, zelfs op een forum. Leugens gaan rondstrooien om iemands beweringen in vraag te trekken is wel een heel lkinderachtige tactiek. Allez, ik weet nu dat ik wat je zegt in het vervolg met een korrel zout zal moeten nemen. Jij weet evengoed als ik dat ik zoiets niet kan 'bewijzen', net zoals jij niet kunt 'bewijzen' dat de vorige postings over criminele autochtonen juist zijn. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() BTW, de naam van het café is het Fiasco, aan de Blandijnberg in Gent; en het incident was zo'n 5 jaar geleden. Ik denk niet dat het café nog bestaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteravond is dankzij het toedoen van mijn dochter een inbraak verijdeld bij haar buren.
De politie kon het drietal aanhouden, de AEL milities waren niet aanwezig om de politie te controleren op racisme. De drie marokkanen werden namelijk op heterdaad betrapt. Mijn dochter vreest nu (veiligheidsGEVOEL) voor repercussies, ze hoopt dat men haar gezicht niet gezien heeft toen de politie vroeg de drie mannen te identificeren. Zo... dat vervolledigt het lijstje maar weer eens.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo van, "cool", "keineig" enz. BEHALVE de opmerkingen van Vlaams-Blokkers. Niet alleen zijn ze beledigend(waar ik geen enkel probleem mee heb, ieder z'n smaak over wat mooi is of niet) maar vaak zijn ze ook bedreigend. Dreigen om de moto te beschadigen als ze de kans krijgen, of dat ze dat "drugsventje wel eens in mekaar zullen timmeren", enz. Van zo lang ik met dat ding rijd heb ik nog nooit van enige allochtoon een negatieve opmerking gehad, telkens waren het rechtse rakkers. Ik ben 38 en de enigen waarbij ik tot nog toe een onveiligheidsgevoel heb gehad - in vlaanderen of daarbuiten - zijn juist diegenen die altijd zitten te jammeren dat zij zich onveilig voelen.
![]() |
![]() |
#59 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Pakte jij soms den E17 's morgens? Want dan denk ik dat ik u al heb zien rijden. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Artikel
"In Servië gebeurt dit niet" - 19/11/2003 Voor de tweede keer in twee jaar werd Anderlecht-spits Nenad Jestrovic het slachtoffer van inbrekers. De eerste keer hadden ze het enkel op zijn wagen gemunt, ditmaal is hij zijn dure Mercedes, juwelen en merkkledij kwijt. Jestrovic woont in Rijsel, maar in de week overnacht hij al eens meer in zijn Ukkels appartement. Hij was goed geluimd toen hij er maandagavond omstreeks 23 uur arriveerde. Voor het eerst na zijn knieoperatie had hij twee loopsessies kunnen afwerken. Omdat zijn vrouw Tamara en zijn dochtertje Elena momenteel in Zwitserland verblijven, had hij zich 's avonds nog op een etentje in een restaurant getrakteerd. "Toen ik de voordeur van mijn appartement opentrok, leek het wel of een ontploffing had plaatsgevonden. Alles lag overhoop. De dieven moeten erg professioneel te werk zijn gegaan. Ze hadden aan de achterkant van het appartement, gelegen op de tweede verdieping, een ruit ingeslagen. Ze waren blijkbaar vooral uit op juwelen en merkkledij en namen ook de sleutels van mijn Mercedes 220 CDI mee. Die had ik wat verder in de straat gestationeerd. Recht tegenover de woning van de Amerikaanse ambassadeur dan nog. De bewakers daar hebben blijkbaar niets verdachts opgemerkt. Evenmin als mijn buren." Carjacking Bijna dag op dag twee jaar geleden was het gezin Jestrovic het slachtoffer van een carjacking, in hun vorig gelegenheidsoptrekje in Woluwe. "Dat was nog enger, want we waren toen thuis en die mannen waren gewapend. We zijn toen zo vlug mogelijk verhuisd. Naar Ukkel, naar het heet één van de veiligste gemeenten in Brussel... Ik huiver bij de gedachte dat Tamara en Elena maandag thuis zouden zijn geweest toen die mannen inbraken." De aangeslagen Jestrovic doet zijn verhaal nog eens over ten behoeve van de politie. "Zij doen hun best, maar soms heb ik de indruk dat ze vooral bang zijn voor die inbrekers en er niet van harte op zoek naar gaan. Ik snap het niet: Brussel is de hoofdstad van Europa, de Nato is er gevestigd, en toch hoor je regelmatig over dit soort misdaden praten. In Servië gebeurt zoiets niet." Welcome to Belgium ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |