![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() tros tikte :
> donnerwetter! schreef: > >> tros tikte : >>> volgens mij >> >> En daar moeten wij waarde aan hechten? >> >> -- > > > Wij waarde aan hechten namens wie? Jij moet helemaal niets. Ook > waarschijnlijk niet werken. Ik heb inderdaad geen dirigent nodig die voor mij bepaalt wat ik moet doen. -- Laat ze een poepie ruiken, stem SP |
![]() |
#42 |
|
![]() "donnerwetter!" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > Thijs tikte : >> <niekie> wrote in message >> news:[email protected]... >>> On Sat, 18 Nov 2006 19:18:11 +0100, "Thijs" <[email protected]> wrote: >>> >>>> >>>><niekie> wrote in message >>>>news:[email protected] m... >>>>> On 18 Nov 2006 09:40:19 -0800, "tros" <[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>>niekie schreef: >>>>>> >>>>>>> Gisterenavond heb ik mijn zusje ook mogen opgeven als SP lid. >>>>>>> Met vriendelijke groet, >>>>>>> Niekie >>>>>> >>>>>>Zo zo mag ze al stemmen? Het is duidelijk dat ze nog geen belasting >>>>>>betaald. Waarschijnlijk net als jij zal ze wel een bijstand hebben en >>>>>>dan kan je op deze waardeloze partij stemmen. >>>>>> >>>>>>Laat deze link eens lezen aan je zusje dan zal ze als een beetje >>>>>>verstand heeft misschien nog op kunnen zeggen. >>>>>> >>>>>>http://www.elsevier.nl/opinie/commen...513/index.html >>>>> Mijn zusje werkt al een jaar of dertig. Net als ik. >>>>> Heeft dus al wat levenservaring. Gezin en kinderen. >>>>> Neemt niet weg dat zij net als ik het prettig vinden als iedereen het >>>>> goed heeft in dit land. >>>>> Vandaar de SP. >>>>> Heb je een hart dan stem je SP. >>>>> Met vriendelijke groet, >>>>> Niekie >>>> >>>>Erg naïef. Wacht maar af hoe groot de puinhoop is die ze achterlaten na >>>>een >>>>crisis. >>>> >>> Waar baseer je dat op ? >>> Met vriendelijke groet, >>> Niekie >> >> Ik zei toch wacht maar af. Discussie heeft geen zin voordat de feiten het >> gaan aantonen. > > Als jij meent iets te weten wat wij niet weten, mag je het gerust zeggen. > Jouw uitspraak hierboven geeft in ieder geval aan dat jij uit je dikke > duim zit te zuigen. Neen. Integendeel. Ik ben realist en geloof niet in tuinkabouters en feeen. > > -- > Laat ze een poepie ruiken, stem SP > > |
![]() |
#43 |
|
![]() "donnerwetter!" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > tros tikte : >> volgens mij > > En daar moeten wij waarde aan hechten? > > -- > Laat ze een poepie ruiken, stem SP erg kort door de bocht. Wat bedoel je eigenlijk > > |
![]() |
#44 |
|
![]() "Very grumpy old man" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Z.O.Z. wrote: > >> Zou tijd worden, voor die "beter" opgeleiden (ik merk er weinig van >> als ik mijn tekeningen krijg en de fouten eruit moet halen) werk ik in de >> kou >> en rommel, maar solidair zijn als ik ziek word, zit er bij die lui niet >> in. > > En wat moeten "die lui" dan doen als de tomatenpureestemmer ziekjes wordt? > Allemaal een mand met tomaten sturen? > > > >> Tijd dus om via de overheid dan maar en gerechter deel op te eisen. > > Je zou natuurlijk ook jezelf kunnen ontwikkelen en een goede baan zoeken > in plaats van het solidair weg te roven bij "de rijken". Je denkt dat ik mij al die jaren niet ontwikkelt heb? Heel wat avondscholen doorlopen hoor, mijn bedrijftak word gewoon zwaar onderschat en onderbetaald. Er komt tegenwoordig heel wat bij kijken. Maar inderdaad, ik had beter het pretpakket kunnen nemen en een kantoorbaan kunnen kiezen, maar ja, dan had ik waarschijnlijk in de kou gezeten want wie bouwt al die gebouwen dan? Ik hou dus van iets te maken inplaats van wat virtueel heen en weer getyp. Dat doe ik hier wel. Juist dombo de eerste, zonder onze luitjes geen airconditioning verwarming etc etc etc. Dus wat meer waardering voor ons vak zou eens op zijn plaats zijn, maar de minsters willen het sexy maken. Wat is er sexy aan de regen de kou de modder? Gewoon meer respect zou beter zijn en wat geld van die stoelenwarmers naar de bouwers. Snap je het een beetje, ouwe zak? |
![]() |
#45 |
|
![]() On 18 Nov 2006 10:37:34 -0800, "tros" <[email protected]> wrote:
> >niekie schreef: > >> On 18 Nov 2006 09:40:19 -0800, "tros" <[email protected]> wrote: >> >> >niekie schreef: >> > >> >> Gisterenavond heb ik mijn zusje ook mogen opgeven als SP lid. >> >> Met vriendelijke groet, >> >> Niekie >> > >> >Zo zo mag ze al stemmen? Het is duidelijk dat ze nog geen belasting >> >betaald. Waarschijnlijk net als jij zal ze wel een bijstand hebben en >> >dan kan je op deze waardeloze partij stemmen. >> > >> >Laat deze link eens lezen aan je zusje dan zal ze als een beetje >> >verstand heeft misschien nog op kunnen zeggen. >> > >> >http://www.elsevier.nl/opinie/commen...513/index.html >> Mijn zusje werkt al een jaar of dertig. Net als ik. >> Heeft dus al wat levenservaring. Gezin en kinderen. >> Neemt niet weg dat zij net als ik het prettig vinden als iedereen het >> goed heeft in dit land. >> Vandaar de SP. >> Heb je een hart dan stem je SP. >> Met vriendelijke groet, >> Niekie > >Zelfs wouter bos ziet het niet zo zitten met deze ex communist. >(eigenlijk weet ik niet of het wel een ex communist is volgens mij is >hij het nog steeds) Lees deze link maar Wouter Bos had lid van D66 moeten worden. > >http://www.elsevier.nl/nieuws/politi...528/index.html > >Iedereen in dit land die het goed zou moeten hebben. Ben ik ook voor >maar iedereen heeft het goed in dit land. Ach vandaar dat er zoveel mensen naar de "voedselbank" moeten om nog iets te eten te hebben. Vandaar ook dat wij vandaag lezen dat de kerken meer en meer moeten bijspringen om gezinnen te redden van de ondergang. > Alleen de 1 kan met geld omgaan en de ander niet. Ik kan goed met geld omgaan. En ik weet ook dat ten opzichte van 5 jaren terug ik veel minder kan kopen voor hetzelfde geld. > Ik vind niet dat iemand die er een puinhoop van maakt geholpen hoeft te worden door de overheid. De meeste werklozen hebben er geen puinhoop van gemaakt. Wat is dit nu weer voor een onzin. Werkloos worden overkomt je. Ik hoop voor jou dat je een goede baan hebt. Stel dat je die verliest en je kan geen nieuwe baan vinden? Moeten we jou dan maar in de stront laten zakken? > Eigen verantwoording en daar is de sp niet van gediend. Geloof mij. De meeste mensen kennen hun eigen verantwoording. Men heeft alleen nooit alles in eigen hand. > De sp pakt van de middeninkomens en geeft het uit aan de 10% verhoging van de bijstand ed. Daar komt dat onzin verhaal weer. De SP pikt helemaal niets van de middeninkomens. >Het is een lekkere prikkel om aan het werk te gaan. Daar zit ook de >flikkerij van deze demagoog, hij zegt niet ik pak van de >middeninkomens, hij zegt van de "rijken". En jij en je zusje geloven >dat!!! Wie is vandaag ook alweer aangekomen na een lange reis uit >Spanje. Je mag je schoentje vanavond zetten misschien zit er morgen >ochtend nog wat in ook. Wie weet wat onze ex communist 's avonds >uitvreet samen met die vreselijke agnes kant. Wat een nobody is dat >ook. Agnes Kant is een hele intelligente vrouw. >Nee hoor succes met het steunen van het neocommunisme. Laatste zinnetje maakt duidelijk dat je geen idee hebt wat de SP is. Nou slaap lekker straks en ik hoop voor je dat je maandag niet te horen krijgt dat je ontslagen bent. Met vriendelijke groet, Niekie |
![]() |
#46 |
|
![]() Thijs tikte :
> "donnerwetter!" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> tros tikte : >>> volgens mij >> >> En daar moeten wij waarde aan hechten? >> >> -- Laat ze een poepie ruiken, stem SP > > erg kort door de bocht. Wat bedoel je eigenlijk >> >> Leer eerst maar eens fatsoenlijk quoten... -- Laat ze een poepie ruiken, stem SP |
![]() |
#47 |
|
![]() "david dirkse" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] t.nl... > > "Z.O.Z." <z@z> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "david dirkse" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] t.nl... >>> >>> <niekie> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Gisterenavond heb ik mijn zusje ook mogen opgeven als SP lid. >>> >>> dat je zelf een slavenmaatschappij (= communisme) voorstaat is tot >>> daaraantoe, maar ik hoef toch niet >>> mee te doen? >> >> Nee de huidige slavenstaat doet jou waarschijnlijk goed, mij niet, >> dan maar die andere slavenstaat. > ja, de belastingen zijn erg hoog en over de besteding hebben we weinig te > zeggen. > (vrijheid = beschikking over vruchten van eigen arbeid, > roof = beschikking over vruchten van andermans arbeid) De vruchten van mijn arbeid worden, 1. afgeroomd door de elite pluche zitters, ambtenaren dus. 2. aandeelhouders en managers, de commerciele pluchezitters. Wat er nog een beetje overblijft mag ik, bij Gods gratie, ook iets van hebben, zou ik daar dankbaar voor moeten zijn? Ik dacht het niet. > vrgr > david > (de dwangarbeiders waren zeer te spreken over hun vrijheid van > meningsuiting) > |
![]() |
#48 |
|
![]() > >> > > >> >http://www.elsevier.nl/opinie/commen...513/index.html > Ach vandaar dat er zoveel mensen naar de "voedselbank" moeten om nog > iets te eten te hebben. Vandaar ook dat wij vandaag lezen dat de > kerken meer en meer moeten bijspringen om gezinnen te redden van de > ondergang. Het is duidelijk dat je hier nog niet geweest bent. http://www.elsevier.nl/opinie/commen...513/index.html maar ik zal je helpen door er een alinea uithalen. Nee, het is onbegrijpelijk dat zovelen van plan zijn, vermoedelijk uit protest tegen het kabinetsbeleid van Balkenende, op de SP te stemmen. Het kabinetsbeleid waarvan Marijnissen met aangedikte onwaarheden over 'voedselbanken' en '430.000 kinderen die in armoede leven' eerst een karikatuur heeft gemaakt. Dus overdrijven is ook een vak. > > De sp pakt van de middeninkomens en geeft het uit aan de 10% verhoging van de bijstand ed. > Daar komt dat onzin verhaal weer. De SP pikt helemaal niets van de > middeninkomens. Onzin verhaal, dit komt van die andere linkse hufter wouter bos. Klik deze link eens aan het is duidelijk dat je de elsevier niet zo ziet zitten. http://www.elsevier.nl/nieuws/politi...528/index.html maar om je te helpen zal ik hier even wat knippen en plakken. Wouter Bos haalt uit naar SP-programma vrijdag 17 november 2006 19:53 PvdA-leider Wouter Bos wil heus met de SP over een linkse coalitie praten. Maar hij ziet veel beren op de weg. De partij van Jan Marijnissen pakt de middeninkomens en het bedrijfsleven te hard aan. Bos bekritiseert SP-plannen Voorspel nu via Elsevier de uitslag van de verkiezingen en maak kans op tal van mooie prijzen www.verkiezingschallenge.nl Dat zegt Bos in een interview met het ANP. De door de SP voorgestelde lastenverhoging voor het bedrijfsleven van 4,4 miljard euro gaat Bos te ver. 'Bij de bedrijven moet wel het geld worden verdiend om de zorg en sociale zekerheid te kunnen betalen.' Ook de bezuiniging op Defensie met 40 procent is de PvdA-leider te gortig. 'Nederland moet een goed leger hebben. Niet alleen voor de landsverdediging, maar ook voor vredesmissies, uit internationale solidariteit.' Hypotheekrente-aftrek Middeninkomens worden volgens Bos in de SP-plannen te veel de dupe van de drastische beperking van de hypotheekrenteaftrek. De PvdA is hier slechts in beperkte mate voor en wil, in tegenstelling tot de SP, de bestaande gevallen ongemoeid laten. 'Mensen zijn een verplichting aangegaan voor 30 jaar. Als je daar aan komt, heeft dat enorme financiële gevolgen.' Bos heeft nog meer kritiek. De SP zou de uitkeringsfraude niet hard genoeg willen aanpakken. 'Als je voorop loopt met armoedebestrijding, dan moet je ook voorop durven te lopen met aanpak van sociale fraude.' Oppositie Hoewel Bos de afgelopen dagen de deur naar het CDA verder dichtgooide, moet dat volgens hem niet worden opgevat als een uitsluiting van die partij als coalitiepartner. 'Ik snap niet dat Marijnissen zegt:als er geen linkse meerderheid komt, ga ik de oppositie in. In de oppositie bereik je niets voor mensen met een uitkering of in een verpleeghuis.' Marijnissen roept Bos voortdurend op zich uit te spreken vóór een linkse coalitie en tegen een verbond met het CDA, maar Bos geeft weinig sjoege. De PvdA-leider had het deze week in de peilingen zwaar te verduren van SP-leider Marijnissen, die ongekend populair is. Terwijl de PvdA zakte naar 33 zetels, klom de SP naar 28 zetels. Het lijkt erop of Bos nu is begonnen aan de tegenaanval, iets wat onder anderen CDA-prominent Hans Hillen hem vanochtend in De Telegraaf adviseerde. De komende dagen zal moeten blijken hoe succesvol Bos' offensief is. Een vriendelijke groet Mike |
![]() |
#49 |
|
![]() On 18 Nov 2006 11:09:24 -0800, "tros" <[email protected]> wrote:
> >> >> > >> >> >http://www.elsevier.nl/opinie/commen...513/index.html > >> Ach vandaar dat er zoveel mensen naar de "voedselbank" moeten om nog >> iets te eten te hebben. Vandaar ook dat wij vandaag lezen dat de >> kerken meer en meer moeten bijspringen om gezinnen te redden van de >> ondergang. > >Het is duidelijk dat je hier nog niet geweest bent. >http://www.elsevier.nl/opinie/commen...513/index.html >maar ik zal je helpen door er een alinea uithalen. > >Nee, het is onbegrijpelijk dat zovelen van plan zijn, vermoedelijk uit >protest tegen het kabinetsbeleid van Balkenende, op de SP te stemmen. >Het kabinetsbeleid waarvan Marijnissen met aangedikte onwaarheden over >'voedselbanken' en '430.000 kinderen die in armoede leven' eerst een >karikatuur heeft gemaakt. > >Dus overdrijven is ook een vak. > > >> > De sp pakt van de middeninkomens en geeft het uit aan de 10% verhoging van de bijstand ed. >> Daar komt dat onzin verhaal weer. De SP pikt helemaal niets van de >> middeninkomens. > > >Onzin verhaal, dit komt van die andere linkse hufter wouter bos. Klik >deze link eens aan het is duidelijk dat je de elsevier niet zo ziet >zitten. >http://www.elsevier.nl/nieuws/politi...528/index.html >maar om je te helpen zal ik hier even wat knippen en plakken. > >Wouter Bos haalt uit naar SP-programma >vrijdag 17 november 2006 19:53 > >PvdA-leider Wouter Bos wil heus met de SP over een linkse coalitie >praten. Maar hij ziet veel beren op de weg. De partij van Jan >Marijnissen pakt de middeninkomens en het bedrijfsleven te hard aan. > > >Bos bekritiseert SP-plannen > > >Voorspel nu via Elsevier de uitslag van de verkiezingen en maak kans op >tal van mooie prijzen >www.verkiezingschallenge.nl Dat zegt Bos in een interview met het ANP. >De door de SP voorgestelde lastenverhoging voor het bedrijfsleven van >4,4 miljard euro gaat Bos te ver. 'Bij de bedrijven moet wel het geld >worden verdiend om de zorg en sociale zekerheid te kunnen betalen.' > >Ook de bezuiniging op Defensie met 40 procent is de PvdA-leider te >gortig. 'Nederland moet een goed leger hebben. Niet alleen voor de >landsverdediging, maar ook voor vredesmissies, uit internationale >solidariteit.' > >Hypotheekrente-aftrek >Middeninkomens worden volgens Bos in de SP-plannen te veel de dupe van >de drastische beperking van de hypotheekrenteaftrek. De PvdA is hier >slechts in beperkte mate voor en wil, in tegenstelling tot de SP, de >bestaande gevallen ongemoeid laten. 'Mensen zijn een verplichting >aangegaan voor 30 jaar. Als je daar aan komt, heeft dat enorme >financiële gevolgen.' > >Bos heeft nog meer kritiek. De SP zou de uitkeringsfraude niet hard >genoeg willen aanpakken. 'Als je voorop loopt met armoedebestrijding, >dan moet je ook voorop durven te lopen met aanpak van sociale >fraude.' > >Oppositie >Hoewel Bos de afgelopen dagen de deur naar het CDA verder dichtgooide, >moet dat volgens hem niet worden opgevat als een uitsluiting van die >partij als coalitiepartner. 'Ik snap niet dat Marijnissen zegt:als er >geen linkse meerderheid komt, ga ik de oppositie in. In de oppositie >bereik je niets voor mensen met een uitkering of in een verpleeghuis.' > >Marijnissen roept Bos voortdurend op zich uit te spreken vóór een >linkse coalitie en tegen een verbond met het CDA, maar Bos geeft weinig >sjoege. > >De PvdA-leider had het deze week in de peilingen zwaar te verduren van >SP-leider Marijnissen, die ongekend populair is. Terwijl de PvdA zakte >naar 33 zetels, klom de SP naar 28 zetels. Het lijkt erop of Bos nu is >begonnen aan de tegenaanval, iets wat onder anderen CDA-prominent Hans >Hillen hem vanochtend in De Telegraaf adviseerde. De komende dagen zal >moeten blijken hoe succesvol Bos' offensief is. > > >Een vriendelijke groet Mike Als je heel even nadenkt dan kan je heel simpel zeggen. Wouter Bos is heel bang voor de SP. Met vriendelijke groet, Niekie |
![]() |
#50 |
|
![]() > Als je heel even nadenkt dan kan je heel simpel zeggen. > Wouter Bos is heel bang voor de SP. > > Met vriendelijke groet, > Niekie Zal zeker meespelen maar nu graag een inhoudelijk antwoord. |
![]() |
#51 |
|
![]() On 18 Nov 2006 11:34:27 -0800, "tros" <[email protected]> wrote:
> > >> Als je heel even nadenkt dan kan je heel simpel zeggen. >> Wouter Bos is heel bang voor de SP. >> >> Met vriendelijke groet, >> Niekie > > >Zal zeker meespelen maar nu graag een inhoudelijk antwoord. Jij bent helemaal mooi. Artikeltjes quoten. Erbij zelf niks argumenteren maar wel verwachten dat anderen dat doen ? Waarom ? Uit het artikel blijkt heel duidelijk dat Wouter Bos heel bang is dat de SP groter als partij zal worden dan de PvdA. Vandaar dat hij dingen gaat roepen die niet waar zijn. Met vriendelijke groet, Niekie |
![]() |
#52 |
|
![]() <niekie> wrote in message news:[email protected]... > On 18 Nov 2006 11:34:27 -0800, "tros" <[email protected]> wrote: > >> >> >>> Als je heel even nadenkt dan kan je heel simpel zeggen. >>> Wouter Bos is heel bang voor de SP. >>> >>> Met vriendelijke groet, >>> Niekie >> >> >>Zal zeker meespelen maar nu graag een inhoudelijk antwoord. > > Jij bent helemaal mooi. Artikeltjes quoten. Erbij zelf niks > argumenteren maar wel verwachten dat anderen dat doen ? > Waarom ? > > Uit het artikel blijkt heel duidelijk dat Wouter Bos heel bang is dat > de SP groter als partij zal worden dan de PvdA. Vandaar dat hij dingen > gaat roepen die niet waar zijn. en dus gaan de twijfelaars naar het cda. > > > Met vriendelijke groet, > Niekie |
![]() |
#53 |
|
![]() "René Peters" <*> schreef
> niekie wrote: >> Gisterenavond heb ik mijn zusje ook mogen opgeven als SP lid. > > je laat je wel steeds meer kennen als een typisch SP lid. > Je laten kennen als SP-lid is toch fantastisch. Beter dan je als CDA-judas laten kennen. gr (A) |
![]() |
#54 |
|
![]() "Burg" <[email protected]> schreef
>* niekie <>: > >> Gisterenavond heb ik mijn zusje ook mogen opgeven als SP lid. > > Goh wat fijn voor jullie. De hele familie SP. Ik denk dat als jullie > familie aan het bewind komt, dat het dan heel goed zal gaan. > Sociaal en eerlijk en zo, weet je wel. > Ja sociaal bewogen mensen stemmen SP. Alles is beter dan die slavendrijvers van het CDA met hun VOC mentaliteit. Of die zakkenvullende VVD'ers, die met hun 200.000 Euro jaarsalaris nog niet genoeg hebben en over de ruggen van de armen en zieken nog rijker willen worden. Gr. (A) |
![]() |
#55 |
|
![]() > > Jij bent helemaal mooi. Artikeltjes quoten. Erbij zelf niks > argumenteren maar wel verwachten dat anderen dat doen ? > Waarom ? > > Met vriendelijke groet, > Niekie Wat moet ik nog meer argumenteren? Was het niet duidelijk. Ja soms voor linkse drammers is de waarheid hard en het enige wat ze dan nog kunnen is tegenvragen stellen zonder ook maar ergens op in te gaan. Is de elsevier misschien te moeilijk voor de fam sp? Lees de artikelen eens goed en kom dan met een goed tegenartikel of leg het mij eens uit wat er gelogen is in de berichten. De middeninkomens zijn uiteraard de pineut bij onze excommunist. Dat geleuter over het geld komt van de rijken is leuk voor de domme mensen die op deze prutpartij gaan stemmen. Mensen die nadenken en kunnen rekenen geloven deze demogogie toch niet. Van de rijken zijn er niet zoveel dat het echt zoden aan de dijk zet. De MIDDENINKOMENS zijn de grootste groep en die worden gepakt door deze prutpartij. |
![]() |
#56 |
|
![]() On 18 Nov 2006 13:30:10 -0800, "tros" <[email protected]> wrote:
> > >> >> Jij bent helemaal mooi. Artikeltjes quoten. Erbij zelf niks >> argumenteren maar wel verwachten dat anderen dat doen ? >> Waarom ? > >> >> Met vriendelijke groet, >> Niekie > >Wat moet ik nog meer argumenteren? Was het niet duidelijk. Ja soms voor >linkse drammers is de waarheid hard en het enige wat ze dan nog kunnen >is tegenvragen stellen zonder ook maar ergens op in te gaan. Is de >elsevier misschien te moeilijk voor de fam sp? > >Lees de artikelen eens goed en kom dan met een goed tegenartikel of leg >het mij eens uit wat er gelogen is in de berichten. De middeninkomens >zijn uiteraard de pineut bij onze excommunist. Dat geleuter over het >geld komt van de rijken is leuk voor de domme mensen die op deze >prutpartij gaan stemmen. Mensen die nadenken en kunnen rekenen geloven >deze demogogie toch niet. Van de rijken zijn er niet zoveel dat het >echt zoden aan de dijk zet. De MIDDENINKOMENS zijn de grootste groep en >die worden gepakt door deze prutpartij. Als jij artikeltjes uit de Elsevier voor waar aanneemt dan is dat jouw probleem. Zoals gezegd is rechts doodsbenauwd voor de SP. Vandaar deze onheilspellende verhaaltjes. Met vriendelijke groet, Niekie |
![]() |
#57 |
|
![]() > Als jij artikeltjes uit de Elsevier voor waar aanneemt dan is dat jouw > probleem. Zoals gezegd is rechts doodsbenauwd voor de SP. Vandaar deze > onheilspellende verhaaltjes. > > Met vriendelijke groet, > Niekie Ach ik weet waar jij je informatie vandaan haalt, de pravda bestaat geloof in niet meer, maar de elsevier staat toch als kwaliteitsblad bekend. Rechts is doodsbenauwd, dit artikel ging over wouter bos die toch echt een linkse drammer is. Maar inhoudelijk ingaan is niet jou sterktste punt, je komt steeds niet verder dat rechts zo bang is geworden van de excommunist, de demagoog, de aalgladde leider van de sp. |
![]() |
#58 |
|
![]() On 18 Nov 2006 14:05:50 -0800, "tros" <[email protected]> wrote:
>verder dat rechts zo bang is geworden van de excommunist, de demagoog, >de aalgladde leider van de sp. Dat bedoel ik dus. Zulk soort uitspraken getuigt van angst ...... Met vriendelijke groet, Niekie |
![]() |
#59 |
|
![]() Wij hebben verschillende top 500 leden in onze gemeenschap ( sp lid
Harry Winter is ook miljonair ) en ik heb hier geen probleem mee , maar een procent aan de top is 20 procent aan de basis. En de boodschap is simpel : gewoon iets wat socialer. NO BIG DEAL |