![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zou eigenlijk die vragen willen weten
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
je kan duidelijk geen onderscheid maken tussen absolute cijfers en relatieve cijfers, spijtig genoeg baseer jij je mening op uw gebrek aan kennis, inzicht en logisch nadenken ik ken maar 1 uitdrukking hiervoor : " wat baat kaars en bril als de uil niet zien wil" je zal dit vermoedelijk ook niet begrijpen maar ja ik kan maar proberen iets duidelijk te maken en hopen dat je eens stilstaat bij het geschrevene |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 19 november 2006 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Is zoals de strategie telkens met 'jodenvervolging' op de proppen te komen als het gaat wanneer de problemen met de allochtoonse gemeenschap worden aangekaart. Dit om andere strekkingen in dit geval rechts het zwijgen op te leggen en een groot gedeelte van de vlaamse bevolking mond en stemdood te maken. Klopt is cliché aan het worden maar doet niets af aan het feit dat men daar de vrije meningsuiting mee aan banden wil en zal leggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tuurlijk zijn ze dom, kiezen voor een regime dat zulk verderf over de wereld heeft verspreid is echt dom. Maar opvallend is dat in bepaalde (niet alle) VB'ers beginnen over allochtoon geweld. Juist alsof allochtoon geweld autochtoon geweld goedpraat en omgekeerd. Het is een illustere poging om de topic af te leiden en waarschijnlijk een plaats te geven binnen zichzelf voor dit soort geweld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
Waarom pakt dat excuus voor de ene groep wel en voor de andere niet? Slechte ervaringen en (kans)armoede liggen in vele gevallen aan de basis van jongerengeweld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
En deze jongens zijn in mijn ogen inderdaad lafaards, tot zover ik de feiten ken. Ik vind deze vorm van actievoeren compleet verkeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Juist, ik hoop dat ze die andere 13 sneller gaan hebben dan de Bende van Nijvel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
Als jij de advocaat van de duivel speelt door allochtone criminelen te verdedigen, zal ik de autochtone eens onder de loupe nemen. Ik durf er om te wedden dat jij enkel stoer bent vanachter de PC maar in werkelijkheid geen deftige discussie met mensen durft te voeren, vermits het je aan alle tact en begrip ontbreekt. Laatst gewijzigd door Boadicea : 20 november 2006 om 00:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Wist je dan niet dat Hitler rare ervaringen had gehad met de Joden? Pas maar op: binnenkort gaan ze je ondervragen en je kent het juiste antwoord niet. Man toch! Je loopt risico's weet je! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Pas maar op: je gaat ook niet vrijuit bij een eventuele ondervraging! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementslid
|
![]() Eikels heb je in alle bevolkingsgroepen en -lagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ach jongens toch. Als het geen skinheads waren geweest, maar doodgewone racisten zoals de meeste modale Vlamingen, dan was dat gewoon als een doordeweeks vechtpartijtje misschien zelfs niet in de krant gekomen. Maar ja, 't zijn skinheads hé. Die mogen niet eens gezellig knokken, zoals ik ook graag doe. Een leuke knokpartij mag niet veroordeeld worden. Er zijn toch geen doden gevallen. Een gebroken neus? What's the problem?
Laatst gewijzigd door MARE : 20 november 2006 om 11:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Gouverneur
|
![]() Krapuul is krapuul of het nu wit groen of zwart ziet. Of het nu extreem-links of extreem-rechts is.
Wat daar is gebeurd kan niet. Ik denk dat ieder weldenkend mens het daarmee eens is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |