![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En gij hebt de zekerheid dat het VB in de toekomst niet zal doorstoten op Vlaams vlak? Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 21 november 2006 om 08:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met dergelijke redeneringen bevestigt u nogmaals dat het Vlaams Belang de enige echte oppositie is. U legt de scheidingslijn tussen het Vlaams Belang enerzijds en alle andere partijen aan de andere kant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Voor Patriotje is elke peiling en studie waardeloos zolang de BUB geen 80% haalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We raken het nog eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Om ervoor te zorgen dat de traditionele partijen niet op hun gat gaan zitten maar doorlopen het VB-programma blijven uitvoeren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Niemand bij de 'journalisten' stelt zich natuurlijk de vraag hoe de bevolkingspiramide eruitziet en hoe die verhoudingen bij jongeren liggen. Daarover zeggen jongeren natuurlijk iets. Het is meer een aanduiding van 'things to come'. Ten tweede is er de perceptie bij jonge mensen over hoe hun leefwereld eruitziet. Waar ik woon volstaat het op straat tekijken om 8 uur 's avonds. Je schat dan makkelijk dat 80% van de straat door allochtonen wordt bevolkt. Of je gaat gewoon naar het park, daar lopen enkel zwarten te voetballen. Gelukkig dat er nog zoveel bejaardetehuizen zijn, dat tikt lekker aan in de cijfers. Eigenlijk had ik willen weten hoeveel kinderen van onze parlementairen sex hebben met een allochtoon en hoeveel parlementairen daar geen bezwaar tegen hebben. De mislukking van een beleid afschuiven op jongeren door aan te tonen dat ze 'onverdraagzaam' zijn en ze op te voeren in aanwezigheid van een minister, hoe bekwaam ook, die haast zijn handen verbrandde aan smeergeld ontvangen door zijn eigen partij is een zo intrieste bedoening, daar is niet meer mee te lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() lol je moest es weten wat er onder 15 -17 jarigen leeft.. nazi's al la carte kerel.. en daar hebben mensen als u zeker hun bijdrage aan !
![]() |
#49 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De kinderen van de babyboomers zetten zich af tegen hun onuitstaanbaar-verdraagzame ouders. De normaalste zaak van de wereld: het is nog nooit anders geweest. Als de huidige elite wil dat de jongeren nog wat rechtser worden, dan moeten ze maar voortdoen met racismewetten, negationismewetten, verdraagzaamheidspropaganda en verkettering van het Blok. Dat zal zeker helpen. Het lijkt wel alsof de babyboomers niet tegen hun verlies kunnen en hun kroost middels wetten willen dwingen om te denken zoals zij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het is pas als je centjes hebt, dat je de auto kunt kopen. Je koopt niet de auto waar dan een stroom geld uit voortkomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
zonder vakbonden en hun voortdurende onredelijke eisen om het bruto inkomen te verhogen (lees meer loonkosten voor de werkgevers) was Renault Vilvoorde , en nu VW Vorst waarschijnlijk zonder respectievelijke sluiting en herstructurering gebleven. Om dan van Sabene nog niets te zeggen. Het zal nog wel even duren en de nodige banen kosten alvorens die syndicale uilskuikens het doorhebben dat een elastiek niet kan blijven verder rekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Over Hooghe's statistische kwaliteiten kan ik me niet uitspreken, maar ik moet wel zeggen dat hij de meest dynamische prof is die ik ooit gehad heb, dit terzijde ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een onooglijk dorpje in Tutterewuttere zal je natuurlijk die verhoudingen niet zien, maar daar gaan die gasten dan ook niet uit hé.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Die van ons over het aantal unitaristen en unie-federalisten ook, maar toen was die voor u niet geloofwaardig.
![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 21 november 2006 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens heeft Hans gelijk: ook het onderzoek van Billiet over het natiegevoel van de Belgen moet dan serieus genomen worden, zeker aangezien Hooghe en Billiet frequent samenwerken, niewaar ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niet-Westerse vreemdelingen wordt geconfrontreerd, is goed geplaatst om te weten dat die multiculwaanzin gewoonweg niet werkt. |
|
![]() |
![]() |