![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() "Ik denk dat u het soort mens bent dat op reis gaat naar het buitenland in een westers hotel. Alle dagen ‘biefstuk met frit en nen frisse stella’. Handdoek gespreid aan ’t zwembad, en uw bleke bierpens laten bruinen.
Eenmaal thuis wordt er dan verteld hoeveel ‘vriendelijker’ die mensen in hun thuisland zijn. Wel, haal uwe neus uit de Eigen Volk Eerst krant, en ga eens naar zo’n allochtoon feestje. ’t Zal uw horizon verbreden." U denkt mis. U spreekt duidelijk voor uwzelf, Mr. de Metser de ervaringsdeskundige in "biefstuk friet en frisse stella". ![]() En dan nog even de betweter spelen door mij brede horizonten aan te bevelen in allochtone kringen. t' Zal zeker niet in de brede open kring der loges zijn dat ik een allochtoon zal tegenkomen. Haal uw neus eens uit uw "Eigen Plank Eerst krant" en zet een een stapke in de achterbuurten van uw logehuis. Het zal zeker uw horizon verbreden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Die braderij is gewoon weer een manier om in de nelangstelling te staan en om de jeugd te rekruteren.Ze gaan er ineens de moslimscouts voorstellen ja men oren ook.De echte reden is gewoon zoveel mogelijk op straat komen om een aanhang bijeen te krijgen die je dan kan opvoeden tot zelfmoordenaar of tot gangster.Gewoon negeren en als ze dan zo graag braderijke spelen dat ze dat dan in turkije doen tussen de kamelen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beste Hanne ik eet in het buitenland altijd van de lokale keuken en die is best lekker... dus zeker geen steak en friet en stella voor mij !!
Geef mij maar schapenvlees met veel look, of vis of kebab en olijven of tomaat of okra enz... ![]() Ramadan is een feest en ik ben al bij islamieten geweest op uitnodiging, dat feest wordt niet op straat gevierd, maar in familiale- en vriendenkring ! ![]() Als de AEL dat op straat wil doen is dat enkel om te provoceren ! ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementslid
|
![]() Als het maar bij feesten blijft zie ik geen probleem ... Het is alleen jammer dat de AEL het hele zaakje stuurt.
![]() |
#49 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat is juist .daar wringt het schoentje dat het van de AEL komt,we weten allemaal dat de AEL niet zuiver is en dat ze niks doen zonder een achtergrondreden dus het zaakje is niet te vertrouwen dus niet toestaan .Als ze hiervoor buigen moeten ze alles weer toelaten want iedere keer eisen die moslims meer op er komt geen einde aan.Gewoon voet bij stuk houden en niet goedkeuren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() Ik raad iedereen stellig aan om de affiche te bekijken op de AEL website
Ze is echt de moeite waard en windt er geen doekjes rond: zie hier: http://www.arabeuropean.org/nederlan...hebraderij.doc
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() 23 November AEL Organiseert Ramadan Straatfeest
Waar: De Handelstraat te Antwerpen Wanneer: Vanaf 17:00 uur. Iedereen is welkom http://www.arabeuropean.org/nederlands/index-Dutch.html ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() haha, ik heb wat zitten lezen op de site van de AEL, die mannen zijn toch goed zot:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Wie organiseert dus dat feest? De AEL, een politieke beweging inderdaad. Die hebben niet het recht de openbare weg te gebruiken voor vergaderingen of activiteiten tenzij een aangevraagde betoging. Ik vind het prima als er braderijen of feesten worden georganiseerd, maar als ze vanuit een politieke beweging met dubieus verleden wordt gestuurd is de intentie wel duidelijk denk ik zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Burgemeester
|
![]()
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() als het regent... komt er een kot dat druppels gaat verkopen om occasies op te kopen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() 23 November AEL Organiseert Ramadan Straatfeest
Waar: De Handelstraat te Antwerpen Wanneer: Vanaf 17:00 uur. Iedereen is welkom http://www.arabeuropean.org/nederlands/index-Dutch.html Deze datum staat alvast genoteerd in mijn agenda. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een van mijn kinderen gaat naar een school (gemeenschapsonderwijs)waar men ook het einde van de Ramadan viert. Nochtans wordt daar niets gevierd als de christelijke vastenperiode eindigt. Kerstmis wordt daar het feest van de vrede genoemd in de klas zonder dat daar wat uitleg bij komt van het belang van de geboorte van Jezus voor de christenen.
'k hem daar toch wel mijn bedenking bij. Voor mijn part moeten ze niets vertellen over Jezus in de klas maar dan moeten ze ook niet afkomen met hunnen rammadan. Mijn vrouw heeft het lang voor mij kunnen verborgen houden, want als tegendradigaard wil ik nogal eens graag den tegendradigaard gaan uithangen op school als ik vind dat men niet dezelfde draad hanteert. dus gene zever over Jezus met Kerstmis, maar dan ook gene zever over de rammadan in de klas. m'n dochter heeft het mij vandaag verklapt as 'k ze naar school deed.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |