![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Cordon-sanitaire=schutkring,afbakening rond varkens(varkenspest).
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
Bij het Vlaams Blok wouden ze je niet meer! Het Liberaal Appel moet niets meer van, je hebben! De BUB ziet je liever gaan dan komen! En je eigen peweging VN(R)P komt niet van grond! Wie zit er geisoleerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||||
Banneling
|
![]() ’t Is niet verwonderlijk dat het extreem-rechtse Vlaams Blok steeds weer gelinkt kan worden aan neonazi-schorremorrie, ze zijn er potverdikke aan ontsproten!
Dat er in het Blok een onderstroom aanwezig die desnoods de wapens wil opnemen is al lang geweten. Guido Tastenhoye (Vlaams Blok kopstuk) : “Wij gaan onze militanten niet bewapenen. Tenzij het regime ons zodanig zou bevechten dat we buiten de wet zouden gesteld worden en dat we ondergronds zouden moeten gaan. Dan is het niet uitgesloten dat er een aantal van ons in het verzet gaan. Maar zolang men ons rustig, binnen de parlementaire democratie, rustig laat zeggen wat wij te zeggen hebben, en dat men ons van onze politieke rechten gebruik laat maken, zoals andere partijen, denk ik dat we die parlementaire weg moeten volgen. Maar als het Vlaams parlement verklaart de enige democratische legitimatie van Vlaanderen te zijn, zal men op dat moment wel de Belgische grondwet naast zich moeten leggen. Dat is een moment dat men eventjes in de illegaliteit zal moeten gaan” Ook minder bekende Vlaams Blok mandatarissen zijn voorstander van een ondergronds gewapend verzet. Zo schreef Forumlid Dina (VB-kandidate voor de Kamer Brussel-Halle-Vilvoorde; zij behaalde 1212 voorkeurstemmen op 18 mei 2003) op een ander politiek forum: Citaat:
Citaat:
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik lig wakker over de toekomst van Vlaanderen. Dat is dan ook de reden dat ik vier jaar - bijna vijf - mijn lidmaatschap hernieuwde en gevraagd werd om mee te doen aan de verkiezingen. Ik weet ook niet wat jij meent te moeten begrijpen uit mijn bijdrage. Het impliceert niet meer of niet minder, dat het Vlaams Blok alle moeite doet om deze infiltranten eruit te weren. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Elke vergelijking met de AEL is absurd! Jahjah is hier amper acht jaar en was voordien Hezbollahstrijder. Hij heeft geen enkele affiniteit met Vlaanderen en haar bevolking. Hij probeert hier enkel, met financiële steun vanuit Saoedie-Arabië, de Westerse samenleving te destabilliseren...waar hij blijkbaar wonderwel in lukt! Het ontgaat je misschien, maar in heel Europa is "extreem"-rechts pro islam, al was het maar om hun anti-semitische en anti-Amerikaanse gevoelens te kunnen uiten. (Dus eerder zoals links bij ons... ![]() Dat is het VB dus niet! Frank Vanhecke en vele anderen zijn uitgesproken anglofiel. Heel wat mensen bij het VB hebben geen collaboratieverleden, en dan spreek ik niet over mijzelf, maar over FDW bijvoorbeeld! (Want dat is zowat de enige die jullie kennen.) Kan Sauwens, Gatz, Schiltz en heel dat zootje hetzelfde zeggen??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
[size=7] Sauwens deed mee aan St Maartenbijeenkomsten en staat op de lijst van CD&V[/size] [size=7]Schiltz werd tijdens de repressie in de Antwerpse Zoo opgeloten en is nog steeds een 'gerespecteerde' politicus voor jullie.[/size] |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Maar als 760.000 mensen onderdrukt, bespot, beschimpt en vervolgd worden, dan vragen ze om een volksopstand!!! Een revolutie! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() men gaat hier ver terug in de tijd, we kunnen het ook eventjes hebben over de collaboratie ten tijde van Napoleon of nog beter ten tijde van Ambriorix ! Bij deze laatste lopen er zeker in Limburg nog steeds collaborateurs rond , het zou wenselijk zijn dat links en zeker extreem links die mensen gaat opzoeken en ten schade zetten.
![]() Als Vlaams Blokker, ik schrijf liever : als bruine mestkever heb ik sch**t aan al die groepje die zwepen met den Dolf en dergelijke. Vlaanderen heeft toen ,via sommigen, een misstap begaan. Maar daarom moeten wij nu onze roets niet ontkennen of afzweren. Het is niet omdat Israel reeds meerdere misstappen heeft begaan ten overstaan van de Palesteinen dat zij Israel moeten ontbinden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Vreemdeling
|
![]() Gebruik nu eens die grijze materie daar vanboven.
A) Het Vlaams Blok steunt geen Neo-Nazi's , erger nog ze verdedigt de Joodse gemeenschap. B) De voorzitter heeft meteen laten weten dat alle leden van het Blok die behoren tot die organisatie stante pede worden buiten geschopt aangezien het onaanvaardbaar is en niet behoort tot de ideologie van de partij. C) Knokploegen ? de Enige knokploegen die ik ken zijn die van de rooie rakkers. D) Dit nieuwsitem werd versterkt door de "infiltrant" die openbaar sprak in het VTM nieuws (gezicht verstopt). Nu moet men eens een kritische kijk werpen op het verhaaltje : Een skinhead tussen een bende Skinheads die zijn bijna kale knikker duidelijk laat zien op TV. Deze persoon kan duidelijk geïndentifiseerd worden aangezien elke schedel speciale kenmerken heeft en dat deze duidelijk waren in het ons voorgeschotelde beeld. Deze infiltrant is oftwel idioot of een leugenaar : welke IDIOOT die voor de staatsveiligheid werkt gaat op TV komen vertellen dat hij er als spion bijloopt ? Deze persoon kan niet langer functioneren als een bron en zal ontdekt worden , secundo het is niet the standard operating procedure bij de Staatsveiligheid om alles op TV uit te leggen en uwe knikker tonen. Verder is het ook opvallend dat het bericht samenhangt met de beslissing omtrent de VZW's van het Blok. HEEL TOEVALLIG EH ! maar niet alleen dat, de KEY message was dat ze aanslagen willen plegen en niet dat er VB leden zijn maar ik vraag mij toch af zijn er dan enkel VB leden ? Het is toch louter toevallig dat enkel Blokkers geïdentificeert worden, surtout dat zij weten dat het Blok walgt van zulke organisaties en dat deze leden de partij schade en schande toebrengen. De blokker is slimmer dan dat want hij weet dat alles onderzocht wordt om toch maar enige iets te zeggen maar en dan nog in elke partij zitten radicale mensen die tot walgelijke organisaties behoren........zoals sommigen lid zijn van loges (waar men jonge kinderen voor bepaalde rituelen gebruikt) of anderen zijn lid van een of andere terroristische organisatie zoals de CCC of RAF of HAMAS........ Laat het licht in uw ogen schijnen EN AANSCHOUW HET LICHT GIJ BLINDE KIKKER.
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
aanhang. In Vlaanderen is het maar een kleine groep dat ging vechten tegen de Bolsjevisten op vraag van 'meneer pastoor'! En denk je dat dit een garantie is? Ik kom uit een Britse geallieerde familie en toch krijg ik dezelfde beschuldigingen naar mijn kop gegooid! Hoe zit het dan met de kinderen van Leopold III??? Zijn dat dan geen nazaten van een collaborateur? Het enige misdrijf dat het VB wil, is Vlaanderen onafhankelijk maken, en dat is de enige ware reden dat ze wordt bestreden met alle mogelijke en laag bij de grondse middelen!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Die anonieme infiltrant sprak over aanslagen op synagoges. Waren het niet Jean-Marie De Decker en Vincent Van Quickenborne die een bezoek brachten aan Palestina en daar de hand schudden van een omstreden leider? Zoiets zouden de Vlaams blok politici nooit doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Eerlijk gezegd geloof ik Vicky wel als ze claimt dat het Vlaams Blok toch haar best doet openlijke fascisten en neo-nazi's uit de partij te verwijderen.
De Vlaams Blok-top heeft genoeg verstand om te beseffen dat dit soort aanhangsels een eeuwige rem zijn op hun aanvaarding als "gewone" rechtse partij en heeft inderdaad de laatste jaren stevig opgekuist en krachtig gereageerd. Zo zetten ze ondervoorzitter Roeland Raes meteen aan de kant toen die de revisionistische toer opging, werd Remie Timmers buitengewerkt na zijn uitspraak over "Turken in de afvalcontainers" en was de skinhead die twee scouts vermoordde al een paar maanden uit de partij gegooid. Er wordt dus wel degelijk opgetreden tegen te extremistische en fascistische elementen heb ik de indruk. Zelfs meer als in andere partijen als ik me niet vergis. Een zekere Danny Smagghe zit nog steeds op zijn plaats en amuseert zich rot bij de VLD, ook al propageerde hij openlijk de Apartheid in zwembaden. Geloof me vrij, ik ben echt geen Blok-symphatisant, ik zeg alleen maar wat ik heb gezien de laatste jaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik wil alvast niets met dat soort te maken hebben. Ook bij links zijn er Stalinisten en Pol Pot-aanhangers, of Stevaert dat nu graag heeft of niet...ze zijn er! VLD'er Smagghe wou zwembadbezoekers voortaan controleren op de huidskleur of ze al dan niet binnenmochten. Als dat geen racisme is!!! Het VB zegt niets over huidskleuren, maar wel over criminaliteit en integratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vb.wanneer de forumleden uw onderwerpen lezen op http://www.politicsinfo.be (racistisch getint) Het Vlaams Blok is een extremistische,racistische en facistische partij die 26 jaar lang inbreuken pleegde op de racismewetgeving. Recht zal geschieden,het Vlaams Blok is geschiedenis ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Waarom Amerika ? Zijn die volgens de linkse politici niet de tegenstanders van B&H aan het uitmoorden ? In Vlaamse woorden : BH barst ......Belga Barst ..België Barst
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Zet eens een ander lieke op, dat begint saai te worden.. ![]()
![]() |