![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zal nooit een 'goede' reden gevonden worden om met het VB samen tewerken, van welke aard ze ook mag zijn. Daar zijn genoeg reden voor. één ervan is dat het VB 'te' groot geworden is, als men deze partij 'slechts' tot een 'depanagepartij' kon rekenen, dan zou het iets gemakkelijker geweest zijn. Nu zouden de andere partij moeten 'inbinden' waar vroeger het VB nog zou moeten inbinden om een coalitie op te been te krijgen. Alle zogezegde 'inhoudelijke' argumenten, zoals een binding met 'voorpost' is flauwe kul. Politiek draait om macht en geld, de rest is allemaal bijkomstig en speelt maar een heel kleine rol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nochtans is dit geen onzin. In Nederland leven extreem-rechtse partijen als Nieuw Rechts en de NVU nog steeds in een maatschappelijk en sociaal isolement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Destijds had men ook een ander 'slachtoffertje' om als depaneur te laten doorgaan, nl de VU. We zien nu wat daar van terecht gekomen is. Ik ben van mening dat, als de VU niet bestaan had, het VB boord gehaald werd. Teminste als het hun zou lukken, Dillen was niet te paaien met een gekookt eitje. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Erlich u hoeft mij geen uitleg te geven over swastika's. Ik heb daar geen behoefte aan. U bent een halvegare die noch kan schrijven, noch in staat is om een heldere gedachte uiteen te zetten. Verder raken uw mislukte "beledigingen" kant noch wal. Vanaf heden zal ik u straal negeren, dus gelieve niet te reageren.
![]() |
#46 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |