![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() In feite moeten we Onckelinx dankbaar zijn, ze is de Vlaamse eenheid aan het bevorderen. Het Vlaams Blok wordt hier terug in een martelaarsrol geduwd. Het gaat om het beknotten van de vrije menings uiting, met andere woorden als je niet politiek correct denkt dan moet je veroordeeld worden. Het blok is nog niet in het nieuws geweest in verband met moordzaken zoals bv de PS in de zaak Cools, noch met vergaande corruptie: SPA in de Agusta zaak en nog veel meer, noch in omkopingschandalen (milieubox CVP), noch Visa schandalen (Agalev).
Nee het blok moet veroordeeld wordt omdat ze verkondigen dat de zorg voor het eigen volk en dan meer bepaald de Vlamingen op de eerste plaats moet komen. Ik denk dat een veroordeling van het blok alleen maar meer mensen zal aantrekken die nu beginnen te walgen van de aan de macht zijnde politici.
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je de Goelach (of Goelag voor Piano) Archipel aan het lezen bent dan heb ik zo mijn bedenkingen.
van politieke processen verlos ons heer Ik ben nen tegendraadse persoon en voor mij mag iedereen zijn partij hebben, net zoals ik de mijne. Ael, Vlaams Blok, Pvda, SAP, Lsp of hoe ze ook mogen heten. Van mij mag het allemaal. Hoe meer schakeringen hoe liever zelfs voor mij. Van politieke processen verlos ons heer Een partij proberen te verbieden is de eerste stap naar de dictatuur. Dan zit men al met 1 voet in een dictatuur. En als er 1 ding is dat ik afwijs dan is het dictatuur. Zowel van links als rechts. Van politieke processen verlos ons heer. ge zie 'k hem vroeger nog naar de mis geweest als kleine jongen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
In deze periode(+-2jaar geleden) had ik een website en een chatroom op naam van het Vlaams Blok,wat Filip Dewinter niet wou,ondanks het feit dat hij overtuigt was van mijn oprechte bedoelingen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zie onderstaand artikel ! Topmedewerker Vlaams Blok hangt vuile was buiten BRUSSEL - Het extreem-rechtse Vlaams Blok is een bijna dictoriaal geregeerde partij, waarin kopstuk en "opportunist" Filip Dewinter oppermachtig is. De partij zal er onder zijn leiding nooit goed in slagen een meer gematigd profiel aan te nemen om ooit in de regering te komen. De kopman van het Vlaams Blok, Filip Dewinter, zou oppermachtig zijn binnen deze organisatie. Dat zei Geert Van Cleemput, het onlangs ontslagen hoofd van het wetenschappelijk bureau van het Blok, dit weekeinde in vraaggesprekken met het Vlaamse dagblad Het Laatste Nieuws en de televisiezender VRT. Van Cleemput zegt naar de media te zijn gestapt, om het radicalisme van de partij en vooral Dewinter aan te klagen. Het Blok zette Van Cleemput onlangs aan de dijk "wegens persoonlijke problemen". De medewerker zelf zegt dat de partijtop niet langer tegen zijn kritiek op het gebrek aan democratie binnen het Blok kon. Van Cleemput trad bij de oprichting in 1977 toe tot het Blok, "omdat dit de enige partij was die echt streefde naar een waarlijk onafhankelijk Vlaanderen". In 1999 werd hij coördinator of hoofd van de studiedienst, het wetenschappelijk bureau. Zijn opdracht was meer gematigde Vlaams nationalisten aan de partij binden. Volgens Van Cleemput heeft een van de drie kopstukken in de partij, fractievoorzitter in de Kamer en vertegenwoordiger van de Vlaams-nationalistische strekking Gerolf Annemans, het plecht volledig verloren. Antwerps kopstuk Dewinter is intern de echte leider, die volgens Van Cleemput door zijn voortdurend harde opstelling tegen vreemdelingen de partij nooit acceptabel kan maken. Dewinter stelde onlangs voor meer naar het midden te willen opschuiven door het project VL-Plus, om meer gematigde centrumrechtse kiezers te trekken. Het Blok hoopt zo ooit aantrekkelijk te worden voor de andere rechtse partijen. "Maar met Dewinter zal dit nooit lukken", aldus Van Cleemput zondag in het discussieprogramma De Zevende Dag van de VRT. " Zijn betoog en stijl zijn voor een gematigd publiek niet geloofwaardig." Partijvoorzitter Frank Vanhecke is volgens Van Cleemput een soort van schoothondje van Dewinter, "die alleen alle door hem gestichte brandjes weer mag blussen". Dewinter is in de ogen van de vroegere medewerker, die zegt niet uit rancune te handelen, alleen uit op macht en in eerste instantie het burgemeesterschap van Antwerpen na de raadsverkiezingen in 2006. Hoe radicaal hij ook uithaalt naar de aanwezigheid van migranten in Vlaanderen en hoe hij zich ook mordicus verzet tegen stemrecht voor vreemdelingen, Dewinter is eigenlijk een opportunist, meent Van Cleemput. " Toen ik hem vroeg wat zijn politieke ideologie was, kreeg ik alleen maar een brede grijns te zien. Dat zegt toch alles."
![]() |
![]() |
#46 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Misschien kunnen die van het Vlaams Blok als ze veroordeeld worden hunnen mond dichtnaaien en in hongerstaking gaan, liefst in een kerk
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik sta een beetje verstomd, eerlijk gezegd.
Wat een ontploffing van reacties, en wat een geroep en een geschreeuw. Uiteindelijk is er niets wezenlijks gebeurd, behalve dan dat justitie helemaal opnieuw moet beginnen, en weer eens zoveel geld verspillen aan .... niets. Terwijl ze gewoon alles achter de rug hadden kunnen zetten. De reacties van het anti-blok kamp zijn op hun beurt gewoon goed voor nog eens een honderdduizendtal stemmen bij voor het Blok. Hier komt de quote van Einstein van pas : "Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar niet aan toegeven hé! want het zijn schijnheiligaards!
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Daarom heeft het Vlaams Blok in het verleden asiel aangevraagt in Nederland.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Gouverneur
|
![]() "Dat is uw mening. Sta mij toe daar totaal anders over te denken ![/quote]"
Ik denk dat dit zinnetje de essentie weergeeft: U heeft recht op Uw mening !!! Waar haalt politiek correct België de pretentie vandaan om te willen bepalen wat een groot deel van de Vlaamse kiezers mag denkten ?
![]() |
#54 |
|
![]() Ik denk ook dat dit het Vlaams Blok weeral vele stemmen gaat opleveren.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wacht dan maar, en hou u maar vast, den eerste sos of VLD er die een scheef woord over ne vreemdeling, zegt, klagen we dan ook maar aan zeker, en er zullen er wel te vinden zijn, ... Om te beginnen met die vld er die de allochtonen uit de zwembaden ging houden omdat ze allochtoon waren, dat is pas rascistisch mijn gedacht. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
In de praktijk -met al de gedrukte invloeden van hogerhand + politiek- is het altijd mogelijk dat ze schuldig worden bevonden. Maar indien dat gebeurt -wat mij dus enorm zou verbazen!- dan blijkt weeral eens dat het vriendjespolitiek nog altijd aanwezig is bij onze zogezegde paarse democraten!
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat dit zinnetje de essentie weergeeft: U heeft recht op Uw mening !!! Waar haalt politiek correct België de pretentie vandaan om te willen bepalen wat een groot deel van de Vlaamse kiezers mag denkten ?[/quote] U noemt 761.000 kiezers een groot deel in Vlaanderen ![]() U schijnt blijkbaar te vergeten,dat de meerderheid van dit ''groot deel''op het Vlaams Blok stemde vanwege hun onvrede(huidig beleid). Deze vaak laag geschoolde leden,blijken niet op de hoogte te zijn van het programma van hun partij,noch kunnen zij de standpunten van hun partij expliceren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad, ze snappen het echt niet, het is bekanst hetzelfde als een lichtreklame van 50 meter lang en 25 meter hoog vlak boven bebert II zijn paleis hangen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |