![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Staatssecretaris
|
![]() als je een beetje de actualiteit volgt weet je dat dewinter al lang heeft gezegd dat hij bijzonder goed weet dat dit niet kan & hij hier ook niet meer naar streeft
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Jesus, je kunt het de "allochtonen" toch niet kwalijk nemen dat ze tegen het VB stemmen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat zegt genoeg over zijn gedachtegoed. Overigens iemand die zulke uitspraken maakt als rechts politicus weet goed genoeg wat hij zegt. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Staatssecretaris
|
![]() enfin, ik heb bv gekozen om mijn stem uit te brengen voor volgende redenen:
1 vlaamse onafhankelijkheid 2 hardere aanpak criminaliteit 3 hardere aanpak allochtonen de nva heeft ook deze punten op hun lijstje staan |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En neen, ik ben helemaal geen NVA'er, enige positieve aan die partij zijn de grappen van Dewever voor mij ![]() Laatst gewijzigd door Kay_ : 30 november 2006 om 20:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een beetje objectiviteit zou u allerminst misstaan. Of bent u echt zo achterlijk om gemeenteraadsverkiezingen te vergelijken met federale/vlaamse?
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Zijt maar al wa kalm of ik arrangeer geen pro NVA campagne ![]()
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind de roep om vrije meningsuiting dan ook een gevaarlijk iets. Als we de deur openzetten voor een algehele vrije meningsuiting dan zet je de deur open voor alles waar jullie zoveel schrik van hebben. Het mes snijdt steeds langs 2 kanten dus wees voorzichtig in wat je wenst.
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() Was het nu Hess, Heydrich, Goebbels of Hitler zelf, met wie VLAAMS BELANG banden heeft ![]() Jongens toch, het niveau daalt weer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() U hebt blijkbaar totaal geen benul wat Voorpost is of wie er deel van uitmaakt. Voorpost bestaat uit fatsoenlijke rechts nationalistische Vlamingen. Gelukkig dat Voorpost bestaat overigens. De invloed van Voorpost op het Vlaams Belang is groter dan iedereen denkt. En dat is maar goed ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Gouverneur
|
![]() Ik ken voorpost.
Even een beschrijving van een doorsnee voorposter: Mannelijk: Ongeveer 1 meter 80 groot. Haarkleur onbekend want is kaal. Herkenbaar aan de vlaamse leeuw in de nek of op het hoofd. Draagt een zwarte jas met oranje voering. Meestal enkele lidtekens in het aangezicht. Een vrouwelijke voorposter: Idem, enkel gemiddeld 5 centimeter kleiner. Ja, ik heb ze ook al tegen gekomen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Autoritair? tsss gaat in den bak zitten he als ge graag bevelen opvolgt
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() Ach, gooi die ouwe nazi toch op je negeerlijst, Baziel.
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Behalve 3/: ik vind dat de allochtonen niet "harder" moeten worden aangepakt maar dat zij onomwonden moeten worden duidelijk gemaakt dat zij zich zullen moeten schikken naar "alle" geplogendheden van onze "leitkultur". Om hierbij succesvol én overtuigend te zijn moet er uiteraard onmiddellijk een immigratiestop komen tot degenen die wij als meest solidaire staat van de wereld in onze armen hebben gesloten dit hebben begrepen en er zich naar gedragen.
![]() |