![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
|
![]() Onder het plaveisel het moeras wrote:
> Steven schreef: > >>> Onder het plaveisel het moeras wrote: >>> >>>>> Steven schreef: >>>>> >>>>>>> Onder het plaveisel het moeras wrote: >>>>>>> >>>>>>>>> Steven schreef: >>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Onder het plaveisel het moeras wrote: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Steven schreef: >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Onder het plaveisel het moeras wrote: >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> Steven schreef: >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>> Askatasuna wrote: >>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Steven <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Warrior wrote: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> [snip] >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Ik denk dat een groot deel van de SP-kiezers proteststemmers >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> zijn, waarvan een groot deel ook proteststemmer was bij >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Fortuyn. Je moet mensen niet aan hun portemonnee komen, want >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> dan stemmen ze altijd tegen...links of rechts maakt niet uit >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> als het maar tegen is. We hadden nu een rechtse regering dus >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> stemmen ze links... Ik geloof er niks van dat er zoveel mensen >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> SP-idealen hebben... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Van de LPF stemmers gingen er: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 28% naar de PVV >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 16% naar de VVD >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 15% naar het CDA >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 15% naar de SP >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 7% naar de PvdA >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 3% naar PvdD >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 1% naar GL >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 1% naar CU >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 14% is met onbekende bestemming vertrokken. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Van de SP stemmers kwam: >>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>> 31% voor het eerst stemmen >>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 24% van de PvdA >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 21% van de SP >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 8% van het CDA >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 6% van D66 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 4% van GL >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 3% van de VVD >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 3% van de LPF >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 3% van elders. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Ah, kijk eens aan. De cijfers die aantonen, dat dat LPF-naar-SP >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> verhaal van rechts grote flauwekul is. Een bronvermelding was >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> wel handig geweest. Maar ik geloof het zo ook wel. Het ziet er >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> niet uit als iets, dat je uit je duim zuigt. >>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>> Volkskrant 23 november. En die geeft als bron: NOS, ANP. >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> Wacht nog maar even. Begin volgend jaar is het Documentatie >>>>>>>>>>>>>>>>> Centrum Politieke Partijen van de RUG klaar met zijn onderzoek. >>>>>>>>>>>>>>>>> http://www.rug.nl/dnpp/index >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> Interessant, maar waarom moet ik daarop wachten? >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Omdat zij een veel beter en gedegener onderzoek doen. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Zal wel. Waar baseer je dat op? >>>>>>>>> >>>>>>>>> Omdat de NOS en ANP dat deden op basis van exit-polls. Echt >>>>>>>>> doorgevraagd wordt daar niet, bij "wat heeft zojuist u gestemd?" blijft >>>>>>>>> het dan. >>>>>>> >>>>>>> Waar baseer je dat op? >>>>>>> >>>>>>>>> Het zegt wel iets, maar niet zoveel. Daarnaast pak je daarmee >>>>>>>>> de niet-stemmers niet en je weet niet of degene die je net gevraagd >>>>>>>>> heeft wat hij de vorige keer gestemd heeft en óf hij wel gestemd heeft. >>>>>>> >>>>>>> En wat stelt dat andere zogenaamd gedegener onderzoek daar tegenover >>>>>>> volgens jou? >>>>> >>>>> Hoe oud ben jij, 5? >>> >>> Wat een kinderachtige reactie. Is de vraag naar wat simpele argumenten >>> te moeilijk voor je? > > Ik heb je niet voor niets een link gegeven. Ik ben met jou in discussie, niet met een website. -- Steven |
![]() |
#42 |
|
![]() Steven schreef: > Onder het plaveisel het moeras wrote: > > > Steven schreef: > > > >>> Onder het plaveisel het moeras wrote: > >>> > >>>>> Steven schreef: > >>>>> > >>>>>>> Onder het plaveisel het moeras wrote: > >>>>>>> > >>>>>>>>> Steven schreef: > >>>>>>>>> > >>>>>>>>>>> Onder het plaveisel het moeras wrote: > >>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>> Steven schreef: > >>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>>>> Onder het plaveisel het moeras wrote: > >>>>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>>>>>> Steven schreef: > >>>>>>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>>>>>>>> Askatasuna wrote: > >>>>>>>>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Steven <[email protected]> wrote: > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Warrior wrote: > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> [snip] > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Ik denk dat een groot deel van de SP-kiezers proteststemmers > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> zijn, waarvan een groot deel ook proteststemmerwas bij > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Fortuyn. Je moet mensen niet aan hun portemonnee komen, want > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> dan stemmen ze altijd tegen...links of rechts maakt niet uit > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> als het maar tegen is. We hadden nu een rechtseregering dus > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> stemmen ze links... Ik geloof er niks van dat er zoveel mensen > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> SP-idealen hebben... > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Van de LPF stemmers gingen er: > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 28% naar de PVV > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 16% naar de VVD > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 15% naar het CDA > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 15% naar de SP > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 7% naar de PvdA > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 3% naar PvdD > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 1% naar GL > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 1% naar CU > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 14% is met onbekende bestemming vertrokken. > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Van de SP stemmers kwam: > >>>>>>>>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>>>>>>>> 31% voor het eerst stemmen > >>>>>>>>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 24% van de PvdA > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 21% van de SP > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 8% van het CDA > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 6% van D66 > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 4% van GL > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 3% van de VVD > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 3% van de LPF > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 3% van elders. > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Ah, kijk eens aan. De cijfers die aantonen, dat datLPF-naar-SP > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> verhaal van rechts grote flauwekul is. Een bronvermelding was > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> wel handig geweest. Maar ik geloof het zo ook wel. Het ziet er > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> niet uit als iets, dat je uit je duim zuigt. > >>>>>>>>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>>>>>>>> Volkskrant 23 november. En die geeft als bron: NOS, ANP. > >>>>>>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>>>>>> Wacht nog maar even. Begin volgend jaar is het Documentatie > >>>>>>>>>>>>>>>>> Centrum Politieke Partijen van de RUG klaar met zijn onderzoek. > >>>>>>>>>>>>>>>>> http://www.rug.nl/dnpp/index > >>>>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>>>> Interessant, maar waarom moet ik daarop wachten? > >>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>> Omdat zij een veel beter en gedegener onderzoek doen. > >>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>> Zal wel. Waar baseer je dat op? > >>>>>>>>> > >>>>>>>>> Omdat de NOS en ANP dat deden op basis van exit-polls. Echt > >>>>>>>>> doorgevraagd wordt daar niet, bij "wat heeft zojuist u gestemd?" blijft > >>>>>>>>> het dan. > >>>>>>> > >>>>>>> Waar baseer je dat op? > >>>>>>> > >>>>>>>>> Het zegt wel iets, maar niet zoveel. Daarnaast pak je daarmee > >>>>>>>>> de niet-stemmers niet en je weet niet of degene die je net gevraagd > >>>>>>>>> heeft wat hij de vorige keer gestemd heeft en óf hij wel gestemd heeft. > >>>>>>> > >>>>>>> En wat stelt dat andere zogenaamd gedegener onderzoek daar tegenover > >>>>>>> volgens jou? > >>>>> > >>>>> Hoe oud ben jij, 5? > >>> > >>> Wat een kinderachtige reactie. Is de vraag naar wat simpele argumenten > >>> te moeilijk voor je? > > > > Ik heb je niet voor niets een link gegeven. > > Ik ben met jou in discussie, niet met een website. Ik heb je de link gegeven waar de antwoorden staan. Ben je niet tevreden? Jammer dan. En nu mag je het laatste woord hebben. |
![]() |
#43 |
|
![]() Onder het plaveisel het moeras wrote:
> Steven schreef: > >>> Onder het plaveisel het moeras wrote: >>> >>>>> Steven schreef: >>>>> >>>>>>>>> Onder het plaveisel het moeras wrote: >>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Steven schreef: >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> Onder het plaveisel het moeras wrote: >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Steven schreef: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Onder het plaveisel het moeras wrote: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Steven schreef: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Onder het plaveisel het moeras wrote: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Steven schreef: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Askatasuna wrote: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Steven <[email protected]> wrote: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > Warrior wrote: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> [snip] >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>> Ik denk dat een groot deel van de SP-kiezers proteststemmers >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>> zijn, waarvan een groot deel ook proteststemmer was bij >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>> Fortuyn. Je moet mensen niet aan hun portemonnee komen, want >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>> dan stemmen ze altijd tegen...links of rechts maakt niet uit >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>> als het maar tegen is. We hadden nu een rechtse regering dus >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>> stemmen ze links... Ik geloof er niks van dat er zoveel mensen >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>> SP-idealen hebben... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > Van de LPF stemmers gingen er: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > 28% naar de PVV >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > 16% naar de VVD >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > 15% naar het CDA >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > 15% naar de SP >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > 7% naar de PvdA >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > 3% naar PvdD >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > 1% naar GL >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > 1% naar CU >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > 14% is met onbekende bestemming vertrokken. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > Van de SP stemmers kwam: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 31% voor het eerst stemmen >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > 24% van de PvdA >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > 21% van de SP >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > 8% van het CDA >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > 6% van D66 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > 4% van GL >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > 3% van de VVD >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > 3% van de LPF >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> > 3% van elders. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Ah, kijk eens aan. De cijfers die aantonen, dat dat LPF-naar-SP >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> verhaal van rechts grote flauwekul is. Een bronvermelding was >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> wel handig geweest. Maar ik geloof het zo ook wel. Het ziet er >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> niet uit als iets, dat je uit je duim zuigt. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Volkskrant 23 november. En die geeft als bron: NOS, ANP. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Wacht nog maar even. Begin volgend jaar is het Documentatie >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Centrum Politieke Partijen van de RUG klaar met zijn onderzoek. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> http://www.rug.nl/dnpp/index >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Interessant, maar waarom moet ik daarop wachten? >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Omdat zij een veel beter en gedegener onderzoek doen. >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Zal wel. Waar baseer je dat op? >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Omdat de NOS en ANP dat deden op basis van exit-polls. Echt >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> doorgevraagd wordt daar niet, bij "wat heeft zojuist u gestemd?" blijft >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> het dan. >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> Waar baseer je dat op? >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Het zegt wel iets, maar niet zoveel. Daarnaast pak je daarmee >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> de niet-stemmers niet en je weet niet of degene die je net gevraagd >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> heeft wat hij de vorige keer gestemd heeft en óf hij wel gestemd heeft. >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> En wat stelt dat andere zogenaamd gedegener onderzoek daar tegenover >>>>>>>>>>>>>>>>> volgens jou? >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> Hoe oud ben jij, 5? >>>>>>>>> >>>>>>>>> Wat een kinderachtige reactie. Is de vraag naar wat simpele argumenten >>>>>>>>> te moeilijk voor je? >>>>> >>>>> Ik heb je niet voor niets een link gegeven. >>> >>> Ik ben met jou in discussie, niet met een website. > > Ik heb je de link gegeven waar de antwoorden staan. Ben je niet > tevreden? Jammer dan. Staat daar het antwoord op mijn vraag waarop jou onzin-argument dat bovenstaande cijfers louter gebaseerd zijn op de vraag "wat heeft zojuist u gestemd?" gebaseerd is? Lijkt me sterk. -- Steven |
![]() |
#44 |
|
![]() "Askatasuna" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Steven <[email protected]> wrote: >> Warrior wrote: > [snip] >>> Ik denk dat een groot deel van de SP-kiezers proteststemmers zijn, >>> waarvan een groot deel ook proteststemmer was bij Fortuyn. >>> Je moet mensen niet aan hun portemonnee komen, want dan stemmen ze >>> altijd tegen...links of rechts maakt niet uit als het maar tegen is. >>> We hadden nu een rechtse regering dus stemmen ze links... >>> Ik geloof er niks van dat er zoveel mensen SP-idealen hebben... >> >> Van de LPF stemmers gingen er: >> 28% naar de PVV >> 16% naar de VVD >> 15% naar het CDA >> 15% naar de SP >> 7% naar de PvdA >> 3% naar PvdD >> 1% naar GL >> 1% naar CU >> 14% is met onbekende bestemming vertrokken. >> >> Van de SP stemmers kwam: >> 24% van de PvdA >> 21% van de SP >> 8% van het CDA >> 6% van D66 >> 4% van GL >> 3% van de VVD >> 3% van de LPF >> 3% van elders. > > Ah, kijk eens aan. De cijfers die aantonen, dat dat LPF-naar-SP verhaal > van > rechts grote flauwekul is. > Een bronvermelding was wel handig geweest. Maar ik geloof het zo ook wel. > Het ziet er niet uit als iets, dat je uit je duim zuigt. Ach, tis maar hoe het uitkomt > Wat overigens opvalt, is het dédain waarmee plotseling door rechts over > deze > mensen wordt gesproken. Toem de kiezer in de oude stadswijken in 2002 > opeens > massaal op Fortuyn stemde, was het de voorhoede van de Nieuwe Politiek, > helden van de revolutie, de door de politiek veronachtzaamde burger die in > opstand kwam tegen de regentenkliek in Den Haag. Zo keek links er niet tegen aan... > En nu vier jaar later diezelfde groep kiezers (volgens rechts dan) op de > SP > heeft gestemd, zijn het opeens weer klaaggrage proteststemmers. > De Permanente Oppositie, die altijd en overal tegen is, en waarnaar de > politiek, zo begrijp ik uit de neerbuigende toonzetting, maar het beste > niet > kan luisteren. Stem tegen, stem SP...is niet door rechts verzonnen. |
![]() |
#45 |
|
![]() "Onder het plaveisel het moeras" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... F@ber schreef: > Onder het plaveisel het moeras schreef: > > (knip genadeloze analyse van verdeeldheid bij rechts wegens > egotripperij) > > > Leuk die Smolders. Kwam nooit opdagen in de Kamer en streek wel een > > fijn wachtgeld op. Beschuldigt andere van het beuren van wachtgeld. > > Weet je nog toen Hedy d'Ancona, door nota bene de BBC, werd betrapt > toen ze des Vrijdags flux 450 guldens incasseerde door de > presentielijst van het Europees parlement te tekenen en er na een stief > kwartiertje alweer vandoor ging op weg om met Leonie van Bladel 'op de > handtas' te gaan over de huur van hun gedeelde pied �* terre in > Bruxelles? Peanuts vergeleken met de bedragen die de ex-LPF-ers beuren en daar ook nog helemaal niets voor doen. Tuurlijk, d'Ancona was zeker pvda, omdat je zo reageert? |
![]() |
#46 |
|
![]() "Eppo" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Sjoerd Pijper gebruikte zijn klavier om te schrijven : >> Onder het plaveisel het moeras schreef: >> >>> F@ber schreef: >>> >>>> Onder het plaveisel het moeras schreef: >>>> >>>> (knip genadeloze analyse van verdeeldheid bij rechts wegens >>>> egotripperij) >>>> >>>>> Leuk die Smolders. Kwam nooit opdagen in de Kamer en streek wel een >>>>> fijn wachtgeld op. Beschuldigt andere van het beuren van wachtgeld. >>>> >>>> Weet je nog toen Hedy d'Ancona, door nota bene de BBC, werd betrapt >>>> toen ze des Vrijdags flux 450 guldens incasseerde door de >>>> presentielijst van het Europees parlement te tekenen en er na een stief >>>> kwartiertje alweer vandoor ging op weg om met Leonie van Bladel 'op de >>>> handtas' te gaan over de huur van hun gedeelde pied �* terre in >>>> Bruxelles? >>> >>> Peanuts vergeleken met de bedragen die de ex-LPF-ers beuren en daar ook >>> nog helemaal niets voor doen. >> >> Wat doe jij eigenlijk voor de kost? het zal wel niet veel bizonders >> zijn! > > Snchappie is de loco burgermeester van Amsterdam. Amsterdam huilt, waar het eens heeft gelachen....© Zwarte Piet eh Riek |
![]() |
#47 |
|
![]() Steven ([email protected]) wrote:
> Askatasuna wrote: > >> Een bronvermelding was wel handig geweest. > > Volkskrant 23 november. En die geeft als bron: NOS, ANP. OK, dank. De cijfers spreken verder zoals gezegd voor zich. Daar valt dan ook weinig tegenin te brengen. |
![]() |
#48 |
|
![]() Warrior ([email protected]) wrote:
> "Askatasuna" <[email protected]> schreef in bericht > [...] >> Een bronvermelding was wel handig geweest. Maar ik geloof het zo ook >> wel. Het ziet er niet uit als iets, dat je uit je duim zuigt. > > Ach, tis maar hoe het uitkomt Niet zeuren. De bron is inmiddels vermeld. >> Wat overigens opvalt, is het dédain waarmee plotseling door rechts >> over deze >> mensen wordt gesproken. Toem de kiezer in de oude stadswijken in 2002 >> opeens >> massaal op Fortuyn stemde, was het de voorhoede van de Nieuwe >> Politiek, helden van de revolutie, de door de politiek >> veronachtzaamde burger die in opstand kwam tegen de regentenkliek in >> Den Haag. > > Zo keek links er niet tegen aan... Nee, zo keek rechts er tegenaan. >> En nu vier jaar later diezelfde groep kiezers (volgens rechts dan) op >> de SP >> heeft gestemd, zijn het opeens weer klaaggrage proteststemmers. >> De Permanente Oppositie, die altijd en overal tegen is, en waarnaar >> de politiek, zo begrijp ik uit de neerbuigende toonzetting, maar het >> beste niet >> kan luisteren. > > Stem tegen, stem SP...is niet door rechts verzonnen. Maar het wordt wel door rechts gecultiveerd. |
![]() |
#49 |
|
![]() Askatasuna wrote:
> Steven ([email protected]) wrote: > >> Askatasuna wrote: >> >>> Een bronvermelding was wel handig geweest. >> Volkskrant 23 november. En die geeft als bron: NOS, ANP. > > OK, dank. De cijfers spreken verder zoals gezegd voor zich. Daar valt > dan ook weinig tegenin te brengen. Voor de volledigheid: Van de LPF stemmers gingen er: 28% naar de PVV 16% naar de VVD 15% naar het CDA 15% naar de SP 7% naar de PvdA 3% naar PvdD 1% naar GL 1% naar CU 14% naar overige Van de PvdA stemmers gingen er: 62% naar de PvdA 25% naar de SP 4% naar GL 3% naar D66 2% naar VVD 1% naar CU 1% naar PVV 2% naar overige Van de VVD stemmers gingen er: 60% naar de VVD 18% naar het CDA 8% naar de PVV 6% naar de SP 3% naar de PvdA 2% naar D66 1% naar GL 1% naar CU 2% naar overige Van de SP stemmers kwam: 31% van niet-stemmers 24% van de PvdA 21% van de SP 8% van het CDA 6% van D66 4% van GL 3% van de VVD 3% van de LPF 3% van elders. Van de PVV stemmers kwam: 43% van niet-stemmers 24% van de LPF 13% van de VVD 10% van het CDA 3% van de PvdA 1% van de CU 7% van overige Van de PvdD stemmers kwam: 33% van niet-stemmers 7% van de LPF 6% van de SP 6% vand GL 6% van D66 41% van overige -- Steven |