![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Hoezo? Wat voor fout? Ik zeg alleen maar dat, als we zo doorgaan, dat op 'n dag de moslims hier de baas zullen zijn. De fout in UW redenering is dat ge twee meesters kunt dienen. Dat kan niet. Er kan maar één de baas zijn. Momenteel is dat Elio van de corrupte PS.
Ik heb nergens alle moslims over dezelfde kam gescheerd, hoor. Trouwens, het is de PS en haar hielenlikkers die tegen integratie van vreemdelingen zijn. Ik weet zeker dat er meer dan genoeg moslima's zijn die wel willen integreren, maar de PS en de traditionele partijen prediken de multicul. Ik zie niet in wat kritiek hebben op de multicul te maken heeft met "alle moslims over dezelfde kam scheren". Ik zie echt het verband niet. Het is trouwens echt heel dwaas te denken dat ge met tweeën de baas kunt zijn in 'n land. Echt dwaas en idioot. En nogmaals, er zijn véél moslima's die wel willen integreren. Tenslotte wil ik nog dit kwijt: Mijn bericht ging over de Vlamingen en de belangen van de Vlamingen. Wanneer die paarsen en de CDenV en NVA de multicul prediken wil dat zeggen dat zij ons land aan de moslims willen geven. Ge kunt de moslims niet verwijten dat zij dat aanbod aanvaarden. Ge moogt niet alles op de vreemdelingen afschuiven. In de eerste plaats zijn de traditionele partijen met hunen multicul de schuldige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister-President
|
![]() Ik zie echt niet in waar ik alle moslims over dezelfde kam gescheerd heb. Punt is dat de blanken zich niet geïntegreerd hebben toen ze naar Australië verhuisden, net zoals de moslims zich hier helemaal niet hoeven te integreren als ze naar hier komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() De Australische band Midnight oil zegt heel duidelijk dat Australië aan de Aboriginals toebehoort. Waarom behoort Vlaanderen ons dan niet toe en moeten wij die verhaaltjes over de multicul slikken?
Echt, alle moslims over dezelfde kam scheren, heeft daar echt niets mee te maken. Het is heel eenvoudig: De vreemdelingen integreren zich of ze integreren zich niet. En de regering heeft gezegd dat ze zich NIET moeten integreren en hier mogen doen alsof ze nog in hun eigen land zijn. Voor alle duidelijkheid: Moest ik naar Marokko verhuizen, samen met tienduizenden andere Vlamingen en de Marokkaanse overheid predikt de multicul, ik zou mij ook helemaal niet integreren daar, denk ik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Voor alle duidelijkheid: Midnight oil pleit dus in "Beds are burning" tégen de multicul. Zij zingen heel duidelijk dat Australië aan de aboriginals toebehoort en dat de blanken zich moeten aanpassen of opkrassen. Daar komt het op neer. Het is duidelijk dat volgens hen blanken die naar Australië verhuizen hun taal en cultuur niet zomaar kunnen meenemen.
|
![]() |
![]() |