![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Duidelijk jij, die er noodgedwongen holle slogans (met een baard van 5jaar) moest bijsleuren.
![]() |
#42 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Op de malinwa waren er vorig jaar ook af en toe is zo van die geluiden te horen, dat is toen een halt toegeroepen vanuit de sfeergroepkes. Volgens mij gaan alleen de antwerpse ploegen daar last van hebben
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 5 december 2006 om 18:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() 2. Leg me eens uit in welke zin de sfeergroepen dit hebben tegengehouden.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() Die puntenaftrek vind ik een prima idee. Beerschot volgend jaar in tweede klasse dankzij hun geweldige supporters
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voetbal is een boerensport, als het eens niet de spelers zijn, of de arbiter, dan zijn het wel de supporters, der moet ook altijd wa zijn met die sport hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij een arbiter is het wel zijn kledij die (grotendeels) zwart is. Als iemand hetzelfde roept naar (ik zeg maar wat) Chité, is het duidelijk om zijn huidskleur te becritiseren en te vergelijken met bepaalde "oerwoud-bewoners".
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom vinden mensen met een donkere huidskleur wanneer men oerwoudgeluiden produceerd zich geassocieerd met een bepaalde oerwoud bewoner, dat kan toch enkel maar zijn omdat ze datzelf ook vinden, want anders associeer je jezelf toch niet met die bepaalde oerwoud bewoner. Wat je niet bent ben je niet, waarom reageert men dan zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() 2. Rond mij hebben ze in ieder geval systematisch geweigerd om mee te oe'n, voornamenlijk de catholics dan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat een beschaafde mens geen oerwoudgeluiden maakt...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() Het ging mij over oerwoudgeluiden en waar sommigen (en waarom weet ik niet) zich blijkbaar mee geassocieerd voelen, niet over het woord "makak".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() 2. Grappig, aangezien ik zelf bij de Catholics zit begin ik mij af te vragen of ik u ken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Partijlid
|
![]() Supporters die zich verenigen en proberen de sfeer te verbeteren op visueel vlak ( bv tifo-acties) en/of door vocale acties, dus zingen en nieuwe liederen uitvinden. Vele van deze groepen noemen zichzelf ook Ultras zoals in het 'vaderland' Italië. In Wallonië waren er al enkele bekende groepen ,zoals bv. de Ultras Inferno bij Standard, maar dit fenomeen is nu ook merkbaar in Vlaanderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Burgemeester
|
![]() den GBA neemt in ieder geval toch al maatregelen (camera's,...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Ik sta versteld van jouw oproep om een dictatuur in te voeren... Ben je trouwens ooit naar voetbal gaan zien ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
als het Vb vraagt om ergens camera's te plaatsen roept men moord en brand... maar als het is om "racisten" op te sporen..... er kunnen geen camera's genoeg zijn....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |