![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat moet het stadsbestuur gratis ter beschikking stellen bij een volgende AEL braderij | |||
KLINKERS |
![]() ![]() ![]() |
6 | 28,57% |
BASEBALLKNUPPELS |
![]() ![]() ![]() |
4 | 19,05% |
VOORHAMERS |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
KOEVOETEN |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
SCHROEVEDRAAIERS (grote wel te verstaan) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
MESSEN EN ANDERE STEEKWAPENS |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
NIKE AIR (OM SNELLER TE KUNNEN LOPEN) |
![]() ![]() ![]() |
9 | 42,86% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wel Fernand ook mijnwerkerszoon ?
Schandalig wat ge daar schrijft trouwens. Wat een klote praktijken. As ge weet in welke omstandigheden die mijnwerkers keihard werkten en hun leven dagelijks in gevaar wisten. En ze zijn zeldzaam die er niets aan overgehouden hebben. Stoflong, kapotte heupen en andere gewrichten, gehoorproblemen, enz, enz... en dan geen centen krijgen. Das misdadig, das crimineel. Ge moogt gerust weten dat als ik zo iets lees mijn bloed aan het koken gaat. Das laag. 'k vind er geen woorden voor. Das gewoon ziek.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De AEL moet, als racistische, fundamentalistische en terroristische privé-militie ONMIDDELLIJK verboden worden en hun leden moeten worden berecht!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Dejohan,
Citaat:
De Italiaanse gastarbeiders zijn op enkele strubbelingen na in de beginjaren nagenoeg geluidloos in onze kultuur overgegaan. Zij zijn een goed voorbeeld van immigranten die zich zondermeer hebben weten aan te passen. Daarentegen kan men van migranten uit bijvoorbeeld de Magreb landen ondanks dat deze reeds minstens zo lang hier verblijven gelijk de Italianen, juist het tegenovergstelde vaststellen. Hoe langer zij hier zijn en met hoe meer ze worden, hoe minder ze zich aan passen en hoe meer ze trachten om ons hun cultuur op te dringen. Het cultuurverschil is zo enorm dat een samenleving met grote groepen van deze mensen in het westen, onwederroepelijk ooit tot toestanden gaat leiden gelijk wij deze in ex-Youguslavie e.d. gekend hebben. Het is enkel een kwestie van tijd tot terrorisme en burgeroorlog toestanden onze dagelijkse realiteit zullen worden. Is het dat wat u wilt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, wat betreft Italianen. De enige momenten deze nog in het nieuws komen is wanneer er een politieke rechtzaak aan de gang is. Voor de rest, af en toe een verwijzing naar georganiseerde misdaad, en dat is het zowat.
Oftewel, een heel andere grootorde dan het AEL ,of straatschuimerij.