![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of met partijen waarmee je goed tegen partijen kan ageren met wie je je ideologisch al helemaal niet verwant voelt.
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zou het niet kunnen dat het tsjevenkartel (in overleg met de VLD?) heel deze listige operatie heeft opgezet om De Decker buiten spel te zetten tijdens de federale verkiezingen van 2007? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() Geef dan toe dat Coveliers zich in Antwerpen (en overal waar het kartel is opgekomen) het best thuis voelt bij het VB.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze werking breidt zich nu uit naar alle provincies, in de loop van december zullen er afdelingen overal bijkomen (Gent, Mechelen, Limburg, Vlaams-Brabant, Sint-Niklaas, West-Vlaanderen, &c.), in de loop van januari een groot congres. Ik kan mij best voorstellen dat de kaarten in 2009 volledig anders liggen. Voor de gemeenten '06 was er echter geen enkele andere keuze mogelijk. Dat krijg je als je ondemocratische regels instelt zoals kiesdrempels. Er is, mijn beste, slechts één oppositie mogelijk. En mensen van alle ideologieën beginnen dat in te zien.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan zet de N-VA zichzelf meteen ook buitenspel, want geloof je nu echt dat iedereen dit zomaar gaat nemen? N-VA gaat dan geen kiezers van VLD en VB naar zich toetrekken, maar wordt dan omgekeerd gedegradeerd tot een Spirit-achtig aanhangsel van CD&V, enkel nog bevolkt door partijslaafjes en postenpakkers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik onthou vooral dat u hier probeert een pleidooi te houden om het fascisme als een salonfähige ideologie af te schilderen en dat u zich door die acrobatische kronkel zelfs gaat afvragen wat er "fout" is aan de SP.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wie zal zich in januari nog herinneren dat driftkikkers als Eric Van Rompuy zich bijna verslikten in hun N-VA-afkeer (die bij den Eric - die egocentrische calimero - vooral te maken heeft met het feit dat Bourgeois in zijn plaats mediaminister is mogen worden). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 6 december 2006 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Gouverneur
|
![]() Of u uiterst rechts bent weet ik niet, maar dat heb ik ook niet geschreven. Ik heb wel geschreven dat de bron van uw fascisme-definitie uiterst rechts schijnt te zijn.
Verklaar anders maar eens waar u uw zeer onwetenschappelijke definitie vandaan hebt. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 6 december 2006 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Met deze waarheid als een koe ga ik nu op zoek naar het programma van Vlott want ik moet toegeven dat mijn sympathie voor den Hugo eerder uitging naar zijn intelligentie en non conformistische visie...
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen dank.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Het programma" zal nog even op zich laten wachten, de federale zijn nog veraf eh. Je kunt het basismanifest eens bekijken, of anders op zijn minst wachten tot eind december wanneer de nieuwe website zal gelanceerd worden, waarop ook standpunten zullen komen te staan.
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zal het op mijn gemak eens lezen, en dan vertel ik wel of Mussolini's definitie overeenkomt met degene die in de politieke wetenschappen gangbaar is. (En of diezelfde definitie overeenkomt met de beknopte samenvatting die u daar zelf van gaf.) Waar ik in ieder geval ongelijk in had, was mijn veronderstelling dat uw bron er voordeel bij zou hebben zijn vijanden als fascisten af te schilderen (dat leidde ik af uit uw samenvatting die er o.m. op neerkwam dat het fascisme "het volk" verwerpt, in tegenstelling tot het volksnationalisme). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik leer elke dag bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door lombas : 6 december 2006 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
His ego is writing cheques his body can't cash, ... ![]() Het belang is daar slimmer in, die moeten zijn paar duizend extra stemmekes niet hebben, om nadien miserie te hebben met mijnheer zijn wensen en eisen... en Vlott, ja Coveliers zal misschien wel gehoopt hebben hem binnen te halen, maar die zal in de eerste plaats zelf ook een postje gewild hebben en om dan nog eens te moeten delen met Dedecker of zijn plaats af te staan, da zal er inderdaad wel teveel aan geweest zijn zeker ... Trouwens het is duidelijk genoeg dat Dedecker inderdaad een oportunist is, hij koos niet voor niets voor de NV-A het was zijn gegarandeerde kans op success om in Senaar of Kamer binnen te geraken. Via de CD&V... Trukske mislukt dus... |
|
![]() |
![]() |