![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik weet ook niet waarom Steve Stevaert zo veel keer op tv kwam in die week. Het ging altijd over het conges van Groen!, dus dan had ik eerder Vera Dua veel op tv verwacht.
![]() |
#42 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik til zwaar aan het gebrek aan neutraliteit bij VRT daar ze gefinancierd wordt door alle belastingbetalers en bijgevolg niet onafhankelijk is. Het toppunt is echter dat diezelfde VRT klaagt over het gebrek aan neutraliteit bij de commerciële zenders in Italië (Berlusconi) of CNN. We zouden ons beter spiegelen aan Nederland waar de zendtijd verdeeld wordt over allerlei politieke strekkingen. Voor mijn part mag iedere politieke partij of belangengroep haar eigen zendertje opstarten, zolang ze het zelf financieren. Zo'n beetje naar analogie van het (anarchistische) internet.
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zomaar een vraagje. Treden in Nederland de politici ook zoveel op in spelprogrammas en praatshowtjes die niets met politiek te maken hebben ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al eens geteld hoeveel topics op de 1° pagina van Binnenland NIET over Vlaams Extremisme of het migrantenvraagstuk gaan ? En is d�*t hét probleem van de Vlaamse gemeenschap ? Eigenaardig. Ik dacht veeleer aan de teloorgang van onze economie en de gevolgen daarvan voor onze sociale zekerheid. Maar ja, bij het VB hebben ze daar geen kaas van gegeten en dus blijven ze oeverloos lullen over dat "scone Vlaenderen met seynen trotschen leu" (van allochtone herkomst overigens ![]() Wordt eens wakker, dromers ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met spelletjes alleen komt men niet te ver bij onze noorderburen. Dossierkennis is daar vereist. Hier kan dit natuurlijk niet. Het hoge gehalte der tussenkomsten van de Vlaams Blokkers zou hier onmiddelijk opvallen. En het stomme gestuntel en gelieg van de anderen zou er rechtstreeks tot bij de burger komen. Een burger die dan zeker een onbevoordeelt oordeel zou kunnen vellen. Een burger die dan zou horen en zien wat zijn zogezegde vertegenwoordigers doen voor hun riante wedde! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is goed dat zulke dingen op TV komen, maar er kijkt geen kat naar, en een zender moet er in de eerste plaats toch voor zorgen dat er mensen kijken. Wij zitten hier met de VRT wel met een uitzonderlijke situatie. Er is in Europa bijna geen enkele openbare omroep die zoveel marktpenetratie heeft. Andere openbare omroepen zijn het toonbeeld van ouwbolligheid en een gebrek aan commerciëel inzicht. De VRT is zowat de enige die succesvoll een commerciële strategie toepast. Ze brengen wat de mensen willen. Je mag nog zohard tegen commercie zijn, maar je kan toch niet verwachten dat we een omproep betalen waar niemand naar kijkt? Niemand zit te wachten op duffe live debatten uit het parlement, uitgezonders die enkele politiek freaks zoals de mensen op dit forum. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het komt mij namelijk voor dat het hier regent aan alweer nieuwe zaag-topics van extreem-rechts allooi waardoor ernstige topics naar de achtergrond verdwijnen. Mijnheer Hyoens heeft bv geen mening over deze niet-flamingante kartelbesprekingen. Noch over de teloorgang van de vlaamse ondernemingszin. Of de voorstellen van Vlaams premier Somers in dit verband. Allemaal ondergeschikt aan de merkwaardige vlaamse peptalk van Mr Hyoens. Zelfs een poll over het vertrouwen in de toekomst van onze pensioenen,bv. werd nauwelijks beantwoord en verdween in de korste keren van het zichtbaar toneel. En mijn recentste, positieve thread ontsnapte ook al aan de aandacht van uw doorluchtigheid. ![]() Zo zie je maar waar jouw accenten liggen op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een echte schande ! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ach ja, het Vlaams Blok telt nog meer degelijke politici dan het rode zootje ongeregeld en dat zegt al heel wat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |