![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens, als men het Vlaams Blok zou verbieden zou dat een heel goede zaak kunnen zijn voor de verdediging van onze cultuur. Door een nieuwe partij op te richten, liefst met nieuwe kopstukken die men niet kan beschuldigen van 'zwartzakkerij' zou deze nieuwe partij veel radikalere standpunten kunnen innemen dan het Vlaams Blok. Het lijkt me trouwens niet uitgesloten dat als de spanningen in de samenleving blijven toenemen zoals thans het geval is, de hele rechterzijde mettertijd weleens één groot SuperBlok zou kunnen gaan vormen dat op de absolute meerderheid van de stemmen mikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Maar jongen toch Zone communist gelijk gij maakt heel de maatschappij kapot. uw partijtje leeft op de kap van de hardwerkende mens. Ik zou beschaamd zijn in uw plaats. Ge zijt al die schandalen vergeten zeker die uw partij ONS al heeft aangericht. EN da zijn niks racistische posts, das de realiteit. Ge zijt gewoon gebrainwashed door de rooie media. Hier kan men tenminste nog een echte stem laten horen voorlopig althans want die rooie rakkers kegelen iedereen hieruit Btw, ben zelf allochtoon,wat zou ik dan racist zijn. Tzijde gij die racist is tgo mij, noGthans zou da ni mogen voor ne sos. Ik ben tegen meer rechten voor vreemdelingen dan de hardwerkende aangepaste allochtoon. PUNT UIT Bestelt almaar een doodskist voor uw partij want volgend jaar ist gedaan met de verkiezingen. EL PUNTO FINAL! ![]() BTW, wa zoude gij nu weten van wat er wel en geen gewoonte is op dit forum. Ge zit hier nog maar van april. Ik al een pak langer alleen wordt mij het zwijgen opgelegd in deze dictatuur en heb ik al andere nicks gehad. Voila, ik ben tenminste eerlijk!
![]() |
![]() |
#44 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
U mag de waarheid noemen wat ze is, als ik die dingen letterlijk zie op TV, dan is dat de waarheid. Hoe ver is het gekomen dat wanneer allochtone jongeren staan te dansen op politieauto's dit door de provocatie is van de racistische politie? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat zullen we binnen een paar jaar zien als we zo blijven aanmodderen met ons bekakt vreemdelingenbeleid. Dan betalen we nog meer en zullen helemaal niet meer durven buiten komen. Mijn volgende auto wordt een tank, veilig rijden, beschermend gevoel en bijna niet te beschadigen. Er komt nu bijkomend op iedere hoek van de straat samen met cameratjes een cel voor racisme bestrijding heb ik gehoord. Kwestie van die verkiezingsbelofte om -200.000 werklozen te hebben op het einde van de legislatuur. Alsof wij vreemdelingen haters van nature zijn, nee wij zijn het geworden omdat ze ons lastig vallen, onze staatskas plunderen, zich absoluut niet willen aanpassen aan onze normen en wetten en toch eisen dat we hen respecteren, zelfs een voorkeurbehandeling geven. Respect moet je verdienen, dat eis je niet!
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eén ding maak je overduidelijk. Hersens heb je niet. Het heeft dan ook geen zin om op jou te reageren, maar misschien leest hier en daar iemand die wel voorzien is van enig redeneervermogen ook mee. Zoals ik gezegd had, zie ik hier andermaal mensen reageren die de waarheid haten. Wat het afbreken van bushokjes vorige week betreft. Het zal jullie zeker niet interesseren te weten dat dat een reactie was op pesterijen door Janssens. Ik neem aan dat jullie hard zullen juichen als Janssens allochtonen pest. Zo geeft hij jullie aanvoerder, Dewinter gelijk en ik kan me voorstellen dat jullie niets liever hebben. Ik kan mij zelfs voorstellen dat jullie Janssens nog niet bruin genoeg vinden. Als reactie op de aantijgingen van Malinwa heb ik te zeggen, dat ik helemaal niet tegen mijn eigen volk ben en zeker geen landverraadster. Malinwa zou best naar school gaan en leren zonder fouten schrijven. Het Vlaams Blok is tegen het eigen volk. Het verderf, de onverdraagzaamheid prediken, dat is de eigen cultuur ondermijnen. Cultuur, dat is beschaving, dat is respect hebben voor medemensen, dat is allochtone mensen OPNEMEN in onze maatschappij zoals ze zijn en natuurlijk mogen we van hen verlangen dat ze beleefd zijn tegen ons, maar geef dan eerst het goede voorbeeld. Cultuur hebben dat is rechtvaardig kunnen zijn, de democratische rechten van medeburgers respecteren. Filip Dewinter is de promotor van een misdadige mentaliteit en dat zou moeten verboden worden. Trouwens, jullie Vlaams Blokkers, houden wel van jullie gemak. Jullie willen jullie hersens niet gebruiken. Ze zouden eens kunnen verslijten en jullie willen geen belastingen betalen en geen kinderen grootbrengen want dat is allemaal last. Jullie willen alle allochtonen deporteren en wie zal er dan jullie pensioenen betalen. De jongeren van vandaag en morgen gaan daar niet mee kunnen lachen hoor. Er is een grens aan wat je de jonge generatie kan laten opbrengen. Er zal een groot conflict komen tussen de kleine groep jonge werkende mensen en de grote groep gepensioneerden die willen potverteren want in principe hebben ze mooie pensioenrechten. Of er van die rechten wat in huis gaat komen betwijfel ik sterk. Blijf maar roepen dat de allochtonen weg moeten en blijf je maar wentelen in je idiote egoïsme, je zal wel zien hoe ver je er mee zal komen. En nee, ik ben niet getrouwd met een moslim, maar als ik er een zou tegenkomen waar een goeie liefdesrelatie mee mogelijk is, dan zou ik niet neen zeggen. Een man moet voor mij in de eerste plaats hersens hebben én daar ook nog kunnen mee werken op een gezonde manier. Als aan die voorwaarde voldaan is, dan volgt de rest vanzelf. Religie is dus geen criterium. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Burgemeester
|
![]() die partij moest alang verboden worden,want ze is een gevaar voor al de ons kennende westerse waarden
![]()
![]() |
#48 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Racisme is een magisch woord geworden waarmee men gelijk denkt te halen als men het iemand naar het hoofd slingert. Racist is een beledigend woord, racisme is ook bij wet verboden. Daarom zwijgen veel mensen, maar in hun hart .....? Ik zou de uitslag van een anoniem referendum in dat verband wel eens willen zien hier in Vlaanderen. Het VB is een partij die haar eigen autochtone bevolking verdedigd tegen racisme, gepredikt door het AEL en andere mistoestanden. Dat het VB iedere vekiezing sterker wordt niettegenstaande ze nu al jaren "democratisch" als melaatsen behandeld worden toont dat méér en méér Vlamingen de huidige situatie beu zijn. Laat die vreemde jongens thuis en dat is hier niet, je eigen huis bevuil je toch niet, terug keren van waar ze komen en daar keet gaan schoppen. Het VB wil België ook veiliger maken, volgens de begrippen van het AEL is dat waarschijnlijk eveneens racistisch want het zal dan duidelijk zijn dat een minderheid en vreemdelingen, hier de grote problemen maken. Tevens weet ik niet of het VB de vernietiging van België nog moet prediken, daar zijn de "democratische?" partijen al vollop aan bezig. Virtueel zijn we al failliet, enkel boekhoudkundige spitsvondigheden houden de staatsboekhouding overeind. Zo is de roerende voorheffing op het saldo van mijn levensverzekering nu al opgeëist. Vijf jaar te vroeg, de volgende regering zal het natuurlijk niet meer hebben dan he. Zoals de kruidenier die om zijn schulden te dekken je nu zou laten betalen voor wat je binnen vijf jaar bij hem gaat kopen en dan zou zeggen dat hij goede zaken doet. "Lamenielachen"! "Wat baten kaars en bril als den uil (kiezer) niet zien en wil"
![]() |
![]() |
#50 |
Vreemdeling
|
![]() ze hebben natuurlijk groot gelijk! Het is altijd jammer wanneer het blok een goed voorstel doet ivm het probleem rond immigratie dat het inderdaad als racistisch wordt beschouwd. De helft van de mensen die horen dat het vlaams blok een klacht indiend tegen AEL staat er negatief tegenover omdat ze bevooroordeeld zijn of duidelijk niet de moeite doen om te weten over wat het eigenlijk gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, het Vlaams Blok is een bedreiging voor de Vlaamse waarden, aangezien ze ontaarding en racisme preekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Vreemdeling
|
![]() racisme .... *zucht* hier gaan we weer... ik vind het eerder realisme
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
linda, wil je aub niet eens op racisten zoals Malinwa letten, maar antwoord geven op zinnige dingen die hier geschreven worden. Het valt mij op dat u weeral een excuus probeert te zoeken voor de rellen van zaterdag, leg ons dan eens uit hoe Patrick Jansen de alochtonen pest? Door ze te laten oppakken NADAT ze bushokjes en auto's hebben vernield? Dus herhaal ik mijn vraag nogmaals: vind jij dat allochtone jongeren die criminele feiten plegen opgepakt mogen worden door de politie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Eigenlijk is het grappig:
Als de gekende (veelal autochtone) voetbalhooligans worden opgepakt voor het begin van een voetbalmatch, dan hoor ik niemand zagen over 'onrechtvaardigheid en rascisme'. Maar als allochtone relschoppers n�* de feiten worden opgepakt, dan zijn er hier nog die moord en brand roepen. Crimineel is crimineel, mensen, en het is normaal dat daar hard op geageerd wordt. Het wordt dus hoog tijd dat de grootste hooliganclub van het land, de AEL, wordt opgedoekt. Wie durft beweren dat de AEL een politieke partij is, is ofwel selectief blind ofwel gewoon dom. Dyab Abu Jahjah is een agitator en moet als zodanig behandeld worden! Het liefst zie ik hem het land uitgezet, vervallen verklaard van de Belgische nationaliteit, zoals men deed met mensen die met de vijand geheuld hadden in WOII. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is echt spijtig dat de klacht tegen AEL uitgaat van het VB.
Eens te meer speelt het VB hier de rol die ALLE MENSEN MET GEZOND VERSTAND (en dus NIET het VB) op zich zouden moeten nemen... AEL is racistisch, discrimineert, is tegen integratie, sluit heel wat criminele malloten in haar rangen, en vooral BASEERT ZICH OP EEN ZWAAR DISCRIMINEREND EN ONCIVIEK BOEK : de KORAN... We moeten ons geen illusies maken, want de koran beveelt elke moslim onder andere het volgende : Citaat:
De klacht van iemand met gezond verstand zou dus TEGEN DE KORAN moeten gericht zijn... Wie gaat die zware taak op zich laden? Inderdaad. AEL is slechts één van de symptomen van de ziekte die ISLAM heet. AEL wordt erdoor gevoed, net zoals de wahabi's van Bin Laden, net zoals de zelfmoordterroristen, net zoals de mollahs,... Laten we nooit vergeten dat islam de wereld indeelt in 2 delen : "Dar ul Islam" of huis van de islam, van de totale onderwerping enerzijds en anderzijds "Dar ul Harb" of huis van de oorlog. Islam geeft ook aan ELKE moslim de heilige opdracht om met alle mogelijke middelen (leugen en bedrog, ja zelfs meineed inbegrepen) het Dar ul Harb in te nemen (met het zwaard indien nodig) teneinde de hele wereld tot Dar ul Islam te maken. In dit hele proces is het AEL slechts een nietig radertje, maar het is er wel één. Dus : weg ermee. Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Europees Commissaris
|
![]() kan ons Linda dan ook eens ons de aanleiding of provocatie van de rellen in de Kinepolis vertellen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ze waren die dag (zoals elke werkdag) gaan solliciteren en waren weeral eens afgewezen. Dus gingen ze in de stad alle zaken af om werk te zoeken (vergeefs). Kregen ze onderweg nog te maken met een pascontrole. Dus 's avonds gezellig naar de cinema: ticketcontrole. Film in het Engels (was Amerikaanse film). Dat is tegen de geest van het suikerfeest, dus rel! Is toch simpel? Of niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() het was nochtans feest die dag maar niet voor iedereen ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |