![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() terzijde : Arafat zit ZELF achter de organisatie van de terreuraanslagen, in samenwerking met de overige extremistische organisaties als Hamas & Palest. Jihad ...don't front !
![]() |
#42 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() terzijde : Arafat zit ZELF achter de organisatie van de terreuraanslagen, in samenwerking met de overige extremistische organisaties als Hamas & Palest. Jihad ...don't front !
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik veroordeel die aanslagen ook, maar wat voor invloed heb ik?
Arafat zal die aanslagen veroordelen, maar wie weet wat ie tegen zijn tussenpersonen verteld? Als je Churchill's redevoeringen hoort, dan zou je durven denken dat ie gelijk heeft. Om maar een voorbeeld aan te halen. Terwijl hij even oorlogszuchtig was als zijn Duitse tegenhanger.
![]() |
#44 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaamse leeuw denkt,en vraagt
Citaat:
Sorry ,Arafat is opgekropen als terroristje naar de leider van een volk. Een goeie leider kan wel zijn volk onder de duim houden. Wij Vlamingen blijven toch ook rustig?
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kunt u mij cijfers geven die uw stelling over het aangroeiend persoonlijk fortuin van Arafat staven.
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ik heb geen concrete cijfers, ik heb alleen de informatie die de media me verschaft, uit hoofde van het IMF.
Dus nee, ik heb persoonlijk Arafats bankrekeningstand in Zwitserland(waar vrouw en dochter verblijven) nooit bekeken. Ik weet wel dat Arafat als leider van zijn "volk" vrij impotent is. Hij kan ze niet bewapenen om een echte oorlog te starten, en hij kan ze niet rustig genoeg krijgen om echte vredesgesprekken te starten.
![]() |
#48 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of dit op korte termijn de aanslagen zal tegenhouden laat ik uiteraard in het midden Citaat:
Als u gelooft dat deze man vrede kan brengen, dan zit u er helemaal naast vrees ik |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik zal morgen antwoorden.. vandaag rest er mij geen tijd meer..
![]() |
#50 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote="boer_bavo"]
Citaat:
[quote] In feite kan Israël nu ongestraft militaire agressie uitoefenen (al dan niet met een nuttig doel), want de palestijnen trekken militair op niks.[quote] Zo afgesproken in de oslo akkoorden . Ondertekend door arafat dus. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je beseft toch dat israel het land is? |
|
![]() |