Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2006, 23:14   #41
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
ja zeg! Je moet toch zeker niet die sadist gaan storen als hij een bezoekje doet aan zijn familie! Dat zou onbeleefd zijn!
En een stokoud vrouwtje haar knieën in stukken en brokken slagen met een hamer, om haar poen te jatten, is dat beleefd?
Dat hebben die gansters gedaan, en zij niet. Halima heeft niets gedaan. Je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen en het exliefje van een boef zijn is niet strafbaar dus wijs niet met je vinger, want er wijzen drie terug naar jou!
Samrah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 23:15   #42
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Bewijs?
ze geeft het zelf toe dat ze hem nog gezien heeft en niets tegen de politie heeft gezegd, in telefacts op vtm..
Oud 27 december 2006, 23:15   #43
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurgen79 Bekijk bericht
Moest die dame een marokkaanse zijn geweest dan had heel jullie gemeenschap op straat gestaan en de boel weeral afgebroken (dat wil de persoon zeggen).
"Jullie gemeenschap"??

Teneerste, ik ben nog nooit voor iemand op straat gekomen! Ik heb daar geen tijd voor! Ik vind het allemaal spijtig maar voor degene die wel op straat komen, dat wil maar zeggen dat ze inzitten met die persoon en tja de ene uit dat anders dan de andere...
Oud 27 december 2006, 23:16   #44
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samrah Bekijk bericht
Dat hebben die gansters gedaan, en zij niet. Halima heeft niets gedaan. Je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen en het exliefje van een boef zijn is niet strafbaar dus wijs niet met je vinger, want er wijzen drie terug naar jou!
exlief zijn is niet strafbaar.Boef verstoppen wél!
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 23:16   #45
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
ze geeft het zelf toe dat ze hem nog gezien heeft en niets tegen de politie heeft gezegd, in telefacts op vtm..
Tja.. als ze een wet heeft gebroken dan zal ze de gevolgen wel dragen zeker??

Liggen julie hier nu echt van wakker???!!
Oud 27 december 2006, 23:17   #46
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
exlief zijn is niet strafbaar.Boef verstoppen wél!
Boef verstoppen? Heeft ze Bilal verstopt? Ik heb het nieuws daarover gevolgd maar daar heb ik niets van gehoord hoor!
Ze is erbij op bezoek geweest omdat die zus was bevallen !
Oud 27 december 2006, 23:18   #47
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
Meneer carlgustaaf had het over onderdak verlenen!
Uh-Huh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 23:23   #48
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Twas toch close héé... Amai, ze is gewoon tweede geworden, super toch?!
zeker super.

Volgend jaar doet de tante van Hans Van Temsche mee aan Miss Belgie.

Ze heeft hem niét uit het gevang geholpen en verstopt voor de politie.
Ze heeft totaal NIKS met die moorden vandoen.
Ze was evenmin zijn "gangsterliefje".

Super dat Frieda van Temsche volgend jaar dus miss vlaanderen (ik denk niet dat ze miss Belgie wil zijn) zou kunnen zijn nietwaar?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 27 december 2006 om 23:23.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2006, 23:24   #49
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
"Jullie gemeenschap"??

Teneerste, ik ben nog nooit voor iemand op straat gekomen! Ik heb daar geen tijd voor! Ik vind het allemaal spijtig maar voor degene die wel op straat komen, dat wil maar zeggen dat ze inzitten met die persoon en tja de ene uit dat anders dan de andere...
stad afbreken, brand stichten, jaja we kennen dat...
Oud 27 december 2006, 23:35   #50
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
stad afbreken, brand stichten, jaja we kennen dat...
Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
Oud 28 december 2006, 05:12   #51
Ciccio
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Super dat Frieda van Temsche volgend jaar dus miss vlaanderen (ik denk niet dat ze miss Belgie wil zijn) zou kunnen zijn nietwaar?
Ik denk dat dat eerder te maken heeft met haar scheef bakkes, dan met de link naar die gestoorde skinhead.

En trouwens, actief lid zijn van een verbannen partij, is niet hetzelfde als ex-lief van zijn.
Noch is het afslachten van 3,4 personen, hetzelfde als pick-pocket.
Noch is een gemotiveerde ideologisch-geinspireerde skinhead, hetzelfde als een nietsbetekenende marginaal.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door Ciccio : 28 december 2006 om 05:27.
Ciccio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 11:25   #52
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ciccio Bekijk bericht
Ik denk dat dat eerder te maken heeft met haar scheef bakkes, dan met de link naar die gestoorde skinhead.

En trouwens, actief lid zijn van een verbannen partij, is niet hetzelfde als ex-lief van zijn.
Noch is een gemotiveerde ideologisch-geinspireerde skinhead, hetzelfde als een nietsbetekenende marginaal.
Welke "verbannen" partij? Doen de politiek correcte muttawah van het CGKR nu al aan verbanning?

De liefde van de progressieve naivelingen reikt ver : nu minimaliseren ze de brutale, racistische halal-overval op een weerloos kaffir oudje, waarbij ze diens knieën met een hamer insloegen, al tot een pick-pocket-feitje.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2006, 21:29   #53
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ciccio Bekijk bericht

een pick-pocket , wijsneus, dat is iemand die zonder dat ge het merkt uw portemonnee uit uw zak vist...Zonder enige lichamelijke pijn dus
Iemand met sigarettepeuken verbranden, en met een hamer zijn knieën in spaanders kloppen, om u te doen bekennen waar ge uw geld verstopt, is wel wat anders...De beide situaties zouden u eens moeten overkomen, zodat ge degelijk het verschil ertussen kunt inzien.
Oud 31 december 2006, 19:58   #54
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"Jullie gemeenschap"??

Laat ik het zo stellen: ik kom ook niet op straat, want ik vind het afbreken van winkelstraten niet meteen een goede manier van rouwbeklag.

Ik herinner me nog hoe de Turnhoutsebaan er bij lag, toen er iemand van jouw gemeenschap vermoord werd door een geflipte gek uit de mijne.

Het zal altijd wij/zij blijven. Vlamingen hebben niet dezelfde ingesteldheid dan mensen uit jouw cultuur. Daarom mag jij paskes hebben zoveel ge wilt en jezelf hier zoveel rechten toeëigenen als je wilt, je zal nooit deel uitmaken van de Vlaamse samenleving. Je bent een buitenstaander, net zoals ik een buitenstaander in jouw cultuur ben.
Oud 31 december 2006, 21:08   #55
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Het zal altijd wij/zij blijven. Vlamingen hebben niet dezelfde ingesteldheid dan mensen uit jouw cultuur. Daarom mag jij paskes hebben zoveel ge wilt en jezelf hier zoveel rechten toeëigenen als je wilt, je zal nooit deel uitmaken van de Vlaamse samenleving. Je bent een buitenstaander, net zoals ik een buitenstaander in jouw cultuur ben.
Mooi verwoord.
Hoe spijtig het ook is, maar dat is de realiteit, en hoe eerder wij het hierover eens zijn, hoe sneller we een oplossing kunnen zoeken.

Zo een beetje als water en vuur: dat geeft stoom, ofwel heft het ene element het andere op. Als er genoeg vuur is, verdampt het water. Als er genoeg water is, wordt het vuur geblust. Maar nooit zal het samengaan, tenzij met net bijproduct van stoom. En zoals je weet: als stoom wordt beheerst is het een krachtbron. Wordt het niet beheerst, dan ontploft de boel.... Enne momenteel wordt het niet beheerst, in de Westerse wereld.
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be