![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er worden dagelijks meer mensen het slachtoffer van misdaden gepleegd door buitenlanders dan door mede-autochtonen. Dat is een simpel feit. Als het vaststellen hiervan racisme is volgens jou, ken je de betekenis van dat woord niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Daarnaast is het een natuurlijke, normale, menselijke reflex dat men gemakkelijker geneigd is op te trekken met iemand uit de eigen cultuur, met eigen gedachtengoed, godsdienst, enz. Het eigene is makkelijker herkenbaar. Dat geldt niet alleen van Vlamingen en Walen, maar ook voor andere volkeren. Waarom troepen migranten in hemelsnaam allemaal samen in bepaalde wijken, denk je? Dat geldt zovel voor pakweg de Marokkanen hier, als voor de Belgen in Spanje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En wat is dan de oorzaak van die lagere welvaart?
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Dat is bullshit. Ik ken genoeg (kans)arme autochtonen, die veel minder hebben dan veel van die allochtonen en die doen zoiets niet. De afkomst en de sociale klasse zou in mijn ogen geen excuus mogen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weinig kansen. Worden niet aangenomen etc. In Nederland zijn er duizenden net afgestudeerde Turken die niet aan een baan kunnen komen, simpelweg omdat ze Turk zijn. Dat brengt je de criminaliteit in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had dat gezegd tegen Hitler, dan was er een massamoord voorkomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
En nee, ik zeg niet dat de hele groep migranten crimineel is, maar een bepaald percentage is wel verantwoordelijk voor de grote meerderheid van de criminaliteit in onze maatschappij. En jou argmunent slaat kant nog wal. Hitler heeft niets met de zaak te maken. Maar over massamoord kan ik wel het volgende zeggen: welke misdaad vind jij het ergste: een jongen van 17 doodgestoken voor een mp3 speler, gepleegd door allochtonen, of enkele miljoenen euro verduisterd door een topambtenaar, zonder dat er doden vallen? Ik weet wat ik met meest waard vind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Daarnaast zijn er ook genoeg Belgen die moeilijk aan werk geraken. Tot zover ik weet houdt de grote meerderheid daarvan zich braafjes aan de wet en proberen met bescheiden middelen de eindjes aan elkaar te knopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Liberalist, stuur ze dan naar België. Wij zitten echt verlegen om mensen die iets te bieden hebben. Tenzij ze afgestudeerd zijn in de koranologie, dan is er zeker een job voor hen in Turkije. Terloops: ik heb uit arren moede een Turkse student uit Turkije een stageovereenkomst aangeboden. In de hoop dat hij hier een werkvergunning zal krijgen.
![]() |
![]() |
#51 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() Het is bekend dat het onderwijs in Nederland te wensen overlaat, maar dat het zo erg gesteld is met de leesvaardigheid van Nederlandse kinderen doet me toch even schrikken.
Kan je nog eens opnieuw proberen?
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Minister
|
![]() Nee, wat?
Ik zal het hier nog even plaatsen Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk eerst naar uw eigen volk. Kaffer die kan nog geen recht antwoord geven als er een pistool op z'n kop stond. Bovendien wil je niet weten hoe men op Nederlandse scholen dood wordt gegooid met tekstverklaringsopdrachten. Ik had het verkeerd gelezen, ja. Maar ik heb ook niet eeuwig de tijd, en zo'n reactie had ik wel van u verwacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De tweede zin in uw reactie begrijp ik niet. Er bestaan studies over de groeiende problemen bij Nederlandse leerlingen rond taal. Wat volgt in uw reactie begrijp en respecteer ik. Waarop is je "en zo'n reactie had ik wel van u verwacht." gebaseerd? Heb ik ooit al iets in die richting geschreven? Ooit? Duidt mijn eerdere posting niet eerder op het tegendeel? Om het heel duidelijk te stelle, mijn beste Liberalist_NL. Iedereen die er voor wil gaan krijgt van mij een kans. Ik heb reeds heel wat -- autochtone en allochtone -- mensen geholpen die die kans waard zijn, en tot nu toe werd ik in mijn oordeel over die mensen nooit bedrogen. Zij leveren stuk voor stuk een grote toegevoegde waarde. Ik gruw enkel van parasieten en andersoortige profiteurs.
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Links is juist het tegenovergestelde van wat u beweert. En uw totalitaire ideetjes zijn veel meer zakkenvullend, namelijk macht. De dommen moeten nooit het land gaan leiden.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 16 december 2006 om 22:40. |
![]() |
![]() |