![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je kan het nooit zeker weten of je moet er al met je neus op gestaan hebben. Ik denk niet dat de jury in de States ooit heeft gedacht dat misschien een van de personen die zij ter dood veroordeeld hadden, onschuldig was terwijl achteraf toch bleek dat een hele hoop mensen onschuldig zijn afgemaakt.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. voldoende groot is om dergelijke mensen in staat te stellen d.m.v. kleinschalige landbouw, jacht en visvangst voor zichzelf in te staan, terwijl ze de samenleving helemaal niets meer kosten, en 2. ook voldoende geïsoleerd is om het deze gestraften onmogelijk te maken ooit nog naar de samenleving terug te keren. Een soort 'Expeditie Robinson' a.h.w., maar dan 'serieus', en totterdood. Dat lijkt mij nog net iets humaner. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ik begrijp u wel. Maar dan zou die terugbetaling op een andere manier moeten plaatsvinden dan van het leven beroven. Maar hoe? Geld? Hoeveel is een leven waard? Bepaalt de familie dat? Wat als het slachtoffer niemand heeft? Krijgen goede onderhandelaars meer dan anderen? En áls je dan toch iemand van het leven berooft, wie heeft dan wát gekregen? |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Die commaneukersdraden altijd... pffff. Dat is toch geen uitdaging?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 17 december 2006 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In elk geval, ik herhaal me, niet elke vorm van agressie die tot de dood leidt, dient te worden bestraft met de dood. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Boadicea : 17 december 2006 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kunnen vrijwilligers voor de bewaking instaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 17 december 2006 om 20:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() In Amerika zijn ze geschokt als een psychotische moordenaar z'n executie wat langer duurt, hier zijn we geschokt als een psychotische moordenaar na een paar jaar vrijgelaten wordt en weer aan het moorden slaat.
Ik weet wel welk systeem ik het liefst heb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet een samenleving zich verlagen en overgaan tot het doden van mensen omdat sommige mensen graag doden ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Hoe moet een samenleving zich dan beschermen tegen mensen die graag moorden? Die samenleving doodt met andere redenen dan degene die ze doodt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#58 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() de doodstraf getuigt van een enorme arrogantie wie ben ik om de moordenaar wel te MOGEN vermoorden ?
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht eerder aan een eiland als Bermuda, of St.Helena. 2. Dat vind ik ook. 3. Dat weet ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid: ik ben pro doodstraf. Maar ik ben tegen: -de lange tijd dat veroordeelden in de gevangenis zitten, vooraleer het vonnis wordt uitgevoerd. Eens veroordeeld tot de doodstraf en de tijd voor beroep verstreken, zou de straf moeten uitgevoerd worden. (ja inderdaad een beetje: oog om oog, tand om tand) En ja: ik weet dat er vergissingen gebeuren. -die nodeloze doodstrijd is ook niet nodig: als die gifspuit onmiddellijk moet werken en dat gebeurt niet, dan moet daar direct op gereageerd worden. Mijn idee... nietwaar
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |