![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ga bvb eens op je bed liggen ofzo en sluit je ogen En beeld je in hoe je leven er uit zou zien als je niet kon studeren ( wegens te dom of geen geld ) als je niet kon werken in de vakanties ( omdat ze je niet aannemen omdat je bruin bent bvb ) Ook als je geen centjes van papa had die je kon lenen om te beleggen en zo zelf een kapitaal te vergaren of om een zaakje te starten - wanneer je dat maar wilt Je zou dan bvb zien dat het voor jouw vanzelfsprekende ideaal van vrij ondernemen wel degelijk een privilege is. Een subjectief recht waarvan slechts een minderheid gebruik kan maken. Het zou veel zinvoller zijn indien verhofstad eens maatregelen nam die het terug mogelijk maken om vanuit niets te ondernemen, om van nul te kunnen opbouwen in plaats van te proberen werklozen te dwingen om werk te zoeken dat er niet is zou hij er beter voor zorgen dat ze terug mogen werken ( maw vrij ondernemen voor iedereen = dus ook voor de armen )
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 18 december 2006 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 18 december 2006 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De controlecijfers werden een tijd geleden openbaar gemaakt. Ik geloof dat de Waalse controles nog geen 10% uitmaakten van de Vlaamse. Tja, dan heeft men natuurlijk minder schorsingen ook.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat is pas gezever. er worden in Wallonië meer mensen opgeroepen bij die gesprekken met de befaamde facilitatoren als in Vlaanderen. maar een criteria is oa hoelang jij werkloos bent vergeleken met de werkloosheid in je regio. Zo zal iemand van Ieper sneller geschorst worden dan iemand van Hasselt, of Charleroi.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er valt ook minder te controleren, er is gewoon bijna geen werk in wallonië. Dus waar moeten de werklozen daar achter soliciteren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En mijn vader heeft zelf een schamel pensioentje en het niet zo breed. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Er valt ook minder te controleren, er is gewoon bijna geen werk in wallonië. Dus waar moeten de werklozen daar achter soliciteren...
------------- De walen hebben hun fabrieken weggejaagd. Iedereen aan de dop of openbare dienst was het doel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als maatregel voor een betere samenleving,en in het kader van de herverdeling der middelen zou dit zeker aarde aan de dijk brengen! Mugabe heeft gelijk ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 18 december 2006 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel Walen komen naar hier afgezakt om een job op te nemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Moeten die allemaal ineens Nederlands leren? Oen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Dat was niet ineens, dat was normaal. Oen.
Met uw typische "ze moeten maar..."-mentaliteit. Gij ziet de wereld enorm simpel, zonder da ge't beseft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() U ziet de wereld niet simpel... U ziet een wereld met rijstpap en gouden lepeltjes... en veel hemelse dauw... Kalf... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() King
Citaat:
Iets anders is nog het absurde van de opdracht te beginnen ondernemen zonder iets, zonder middelen, zonder kapitaal. Diegenen die dat presteren zijn witte raven. Het is heus niet het teveel aan "red tape" alleen, dat het vrij ondernemerschap in de weg staat. Dan heb je nog zoiets als de moordende concurrentie van de beter toegerusten, vanuit het standpunt van de armen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het hier enkele maanden gezegd hé dat ze er nogal wat gingen schorsen. Ben vergeten waar en heb ook geen zin er achter te zoeken, maar iederen wist het weeral beter.
Voila, al 20'000 die het minder beter weten! En er zullen er nog velen volgen...tot de stempel gans zal afgeschaft worden zelfs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is is altijd geschorst geweest, soms wat meer, soms wat minder. De natte dromen van de liberaaltjes getuigen op dat vlak van niet veel meer dan van een sterk gefrustreerde impotentie. Laatst gewijzigd door eno2 : 18 december 2006 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |