![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u een filobaat of een ocnofiel? | |||
Ik ben een filobaat. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 46,43% |
Ik ben een ocnofiel. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 14,29% |
Geen van beiden. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17,86% |
Kweetniet. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,57% |
Ik kan niet lezen. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 17,86% |
Aantal stemmers: 28. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind het ook verkeerd dat er in België zoveel mensen zijn die niet mogen werken door wetten zoals het minimumloon.
Maar dat houdt mij niet tegen om voor migratie te zijn.
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Bovendien bulk je uit van de verkeerde info en de vooroordelen. Ik moet nog de eerste Oost-Europese vluchteling tegenkomen die mij een briefje laat zien met een naam van een advokaat of een instelling die 'm verder kan helpen. En dat was ook één van de redenen waarom ik zelf een migrantenorganisatie heb opgericht. Tweedens, zolang zij in procedure zijn, en dat kan jaren aanslepen, mogen asielzoekers niet werken en kunnen zij enkel bij het OCMW terecht. Schiet je pijlen af op de overheid en niet op de slachtoffers. De meeste migranten die ik ken, via onze organisatie, willen allemaal werken, geld verdienen en hun familie centjes opsturen in het thuisland of een spaarpot aanleggen en terugkeren. Precies hetzelfde wat de Belgische emigranten de voorbije eeuwen ook deden, en misschien terug zullen moeten doen als het oorlog wordt, de economische crisis hard zou toeslagen, de communautaire twisten in burgeroorlog zouden uitmonden enz... alles dus wat 'hen' overkomt kan 'ons' ook overkomen.
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Je eigen ervaring kan je niet naar alle migraties veralgemenen.
![]() |
![]() |
#44 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U steld het altijd voor alsof ze naar hier komen om te werken. De Roemeense bendes die hier rondtrekken en inbraken plgen zijn hier ook zonder werkvergunning en onuitgenodigd. Open een de ogen. U hebt zelf geen werk. En ik heb U de vraag gesteld of U te lui w<as om te werken of U werkelijk geen werk vond. Daar heb ik nog steeds geen antwoord op bekomen. Dus ik geef de eer aan het laatste. En zoals ge ziet, wanneer er geen werk is voor de eigen werklozen, en daar hebben we er hier nogal wat genoeg van. Het niet opportuun is om hier nog een bende gelukzoekers in huis te halen. Of het moet zijn dat daar een of ander VZW voor hulp aan asielzoekers wat kan aan verdienen? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#48 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wij hebben hier geen werk. (En U doet mij mijn vraag herhalen! Waarom werkt U niet?) Te Lui of geen werk? Dus ze moeten niet naar hier komen om te werken, er is hier geen werk. ?iet voor U, en niet voor hen! We kunnen ze zelfs niet laten boeren. En de Belgische "economische, slaven, hongerlijders" , die zijn naar landen gegaan welke HUN werk aanboden en zelfs gronden ter beschikking stelden voor die sukkelaars. Sukkelaars? Neen want de staat had die mensen dan nodig. Wij hebben geen werklozen erbij nodig! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
![]() Citaat:
Daarnaast vinden er ook veel werk als poetsvrouw, kinderoppas, gezelschapsdame, in de bouw, enz... een hele parallelle economie draait op de import van deze volgens jou 'werkonwilligen'. Leg me dat maar eens uit.
![]() |
![]() |
#50 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Leest U geen statistiken. Er wordt hier terug een loopje genomen met de waarheid en werkelijkheid. De minister wil dat de mensen langer werken. Omdat er zoveel werk is? Neen, dan moeten er geen pensioenen worden uitbetaald, legd die ouwe knar zijne klopper en bijft dat in kas. De VDAB die moet zorgen dat een werkloze aan werk komt, draait eveneens de zaak om. Als ge niet gaat gaan zoeken gaat men U schorsen. Of wat zit die venbt daar te doen. Open eens Uw ogen. Laat U niet zo gemakkelijk opjutten. En the Piano, heeft nog geen antwoord gegeven. Is die vraag zoooo moeilijk. Neen ik vind geen werk want er is er geen te vinden. Of ja ik ben een luiaard. Simple comme bon jour. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||
|
![]() Citaat:
Tot later, ik beschouw het hier als ten einde. Ps: ik ben niet werkloos.
![]() |
![]() |
#52 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die werkonwilligen worden onderbetaald, en betalen ook geen belasting. En als echt goede belg is het Uw plicht om dat toch te rapporteren he! Dat was natuurlijk hetzelfde met de boerinnekes die bij de chicke dames in 't stad moesten gaan werken. PianOla, die mensen horen hier niet. Gelukzoekers moeten hun plan trekken, en hopen op hun geluk. Wanneer ze hier mogen blijven gaan ze hun zwart baantje niet opgeven en gaan ze dan nog geld ontvangen van het OCMW, kasakasa. Ge zoudt voor minder naar hier komen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U hebt nog geen enkele keer een deftig antwoord gegeven waarom men hier economische vluchtelingen zou moeten aannemen in een land dat zelf een overschot aan arbeidskrachten heeft! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor verder geintreseerden! En dit niet op de site van onze vriend The Pianola, en ook niet van het Vlaams Blok.
http://www.meervrijheid.nl/index.htm...hin-ellian.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#58 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sorry, hoog edel gestrenge heer, maar U had laten uitschijnen dat U vertrokken waart. Terug een leugen van U. En PianOla, dat is een klein piano-tje. ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Belgische economische emigranten in het Donetzbekken (Rusland)
![]()
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar wilde het patronaat de volgzame vreemdelingen wel aan het werk houden. Zie je een link met de huidige toestand in België. |
|
![]() |
![]() |