![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Sossen en Groenen hebben liever mensen die uit hun hand moeten eten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zouden er reeds Slaviërs VB stemmen?
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Wil onmiddellijk mijn job aan een allochtoon-gezinshoofd geven.
Mits ik zijn dopgeld krijg. Voor de overheid een nul-operatie aangaande centen. Maar pure winst in de multicularisering van onze maatschappij. Dat zou toch alle partijen tevreden stellen? Wie kan ik daar over aanspreken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
De lonen die de Polen hier verdienen is een pak hoger dan dat in het thuisland. Belgen, zoals u en bij de SP-A, nu allicht met nog een centimeter meer buikomtrek na uw kieken te hebben binnengestopt, moeten leren aanvaarden dat de globalisatie een feit is, en er niet zoeits bestaat als nationalistische arbeid. Het werk dat hier te verrichten valt, moet voor een internationaal publiek beschikbaar zijn. Dus ook polen. Of gaan we beginnen dwepen met racistische eigen-eerst leuzen?
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]() De tijd dat de hoogopgeleiden uit West-Europa en Amerika komen is allang voorbij. Meer nog, Amerikanen gaan liever beren schieten dan te studeren, en de Belgische jongeren ![]() ![]() ![]() ![]() Onlangs gelezen dat Turkse meisjes liever een hoogopgeleide Turk uit het thuisland verkiezen... Ik begrijp goed waarom die denken dat er niet zoveel in de bol van zit van mijn wanna-be-arabische geloofsbroeders. Komt niet zoveel uit buiten "respect, blond en pakke". Laat staan "werken" of "budgetbeheersing". Geef ze 100euro voor schoolboeken, en ze komen thuis met een gsm. Iets waar ze in Turkije wel kaas van gegeten hebben. Daar is ook geen overheid die hen zomaar een loon in de schoot werpt uiteraard. Bijgevolg.... zonder die quota's hebben ze geen schijn van kans op werk. Maar geen nood, ik ben niet tegen uw visie hoor. Mijn afkeer van wit behangpapier is zo groot, dat ik samen met u naar de barricades wil voor het afdwingen van quota's ![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staan ons nog leuke tijden te wachten. Een invasie van allochtonen die niet willen/kunnen werken, en een afremming van allochtonen die komen om te werken. De logika is wel ver zoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Hoewel de TSO/BSO scholen in Vlaanderen haast op halve Madrassa's lijken, kan men (helaas) spreken van witte hogescholen & universiteiten. De enkele uitzonderingen zijn veelal niet eens Turken of Arabieren, net degene die er dus belang mee hebben. In Turkije, zitten die echter wel vol met Turken, want daar woont haast niks anders ![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 26 december 2006 om 00:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is dit niet het toppunt van positieve discriminatie ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() voor wie moeten ze stemmen ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ook meestal om in het zwart te werken, goed voor de economie door de hoge loonlast hier, maar onze overheid werkt hieraan. Gek hé, hier geldt niet de open-grenzen politiek. Maar zelfs als ze zich hier willen vestigen zullen de linkse partijen het niet voor hun opnemen, want van die stemmen zijn ze allesbehalve zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]() Groter probleem is dat elke bedrijf een andere manier heeft om allochtonen te definieren. Er is momenteel geen wetgeving wie allochtoon is en wie niet. Zowel een Nederlander als een Pool zijn allochtoon maar toch is dit anders.
Is iemand met Turkse voorouders na de 3de generatie ook nog allochtoon? Mag het bedrijf uitmaken. Als we quota gaan volgen gaan we dus zo voordelig mogelijk allochtonen definieren, dan kunnen ze iedereen aannemen. Zelf ben ik niet tegen die quota zolang het streefcijfers blijven en de quota onder het percentage van de bevolking blijft dat doe groep vertegenwoordigt. Vraagje over de wetgeving: mogen vrouwelijke allochtonen dan met een hoofddoek die een groot deel van het gezicht bedekt rijden? Belemmert dit niet het zicht in het verkeer en is dit niet een gevaar als chauffeur van passagiers ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wetgeving. Dacht wel dat men bij de lijn uniformen heeft, en dacht niet dat een hoofddoek, en/of een sluier daar een onderdeel van uitmaakt. |
|
![]() |
![]() |