7 december 2003, 20:22
|
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dutch
Turk4ever
Citaat:
Ik ben zelf gekant tegen de sharia. Ik ben voor een scheiding van godsdienst en staat. Toch wordt ik door velen ook tot de vijand gerekend.
|
Turk4ever, als jij tegen de sharia bent en de moskee van de staat wil scheiden, dan ben jij GEEN moslim meer beste vriend... Een moslim is een aanhanger van islam (onvoorwaardelijke overgave weet je nog?) en verdedigt als dusdanig met hand en tand de letterlijke inhoud van de koran (en hadith) omdat die de woorden en wetten van god bevatten... Als jij moskee en staat wil scheiden en geen sharia maar wereldse wetten wil, dan ben jij een afvallige (mushrik) en als dusdanig ter dood veroordeeld door de koran...
Ik reken jou geenszins tot de vijand, waarom zou ik? Alle mensen zijn voor mij gelijkwaardig, of je nu Turk, Chinees, Zoeloe of Belg bent.
Het enige wat ik wil is dat je eindelijk eens de koran gaat lezen, zodat je weet wat "moslim zijn" en islam écht inhouden.
Turk4ever, mijn beste vriendin, ik zou zelfs kunnen zeggen mijn zuster van het hart, Latifé, is een Turkse.
Dutch
|
Ok dan kun jij de bijbel misschien eens lezen dutch.
|
|
|