![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en als je geen familie hebt ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Dat is het grote misverstand. Er zijn heel wat mensen werkonbekwaam die niet in de invaliditeit terecht kunnen. Mensen met een lichamelijk aandoening die niet erkend wordt, mensen met psychische problemen die tussen de mazen van het net vallen, mensen die niet kunnen aarden in onze samenleving,....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Het verschil tss mentaal gehandicapt zijn en mentaal minderwaardig zijn is dat mentaal gehandicapt zijn ongeneeslijk is en mentale minderwaardigheid niet
alle mentaal gehandicapte vrienden die ik heb zijn bovendien helemaal niet mentaal minderwaardig zij beseffen in tegenstelling tot het mentaal minderwaardige klootjesvolk wel dat dwangarbeid en mensen totaal zonder inkomen zetten echt niet menselijk is Je zou van hen dus nog iets kunnen leren duvel - en moesten ze weten waar jij me hier van beschuldigd je zou nogal een pak rammel krijgen van hen
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 december 2006 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() wat zo zalig is aan mentaal gehandicapten is ook hun puurheid.
en ook op vlak van assertiviteit kunnen veel armen en werkezels nog heel veel van hen leren ik herinner me dat ik in mijn vorige gemeente weer eens ferme rel had met de eerste schepen omtrent mijn huisvesting de mensen van het gehandicaptenhome wisten dat want zij waren in mijn kraakpand kind aan huis. Op een keer kwam een van hen de eerste schepen eens tegen op een festival dat de gemeente organiseerde ik kan je verzekeren dat die eerste schepen het ferm geweten heeft
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 december 2006 om 19:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vorige week stond er in de krant een man die een invalidekaart had om te parkeren,hij werd zelfs niet als invalide betaald,die mens had maar een arm en toch kon hij zijn parkeerkaart niet terug krijgen,hij moest volgens hem zijn 2 armen kwijt zij om er verder te kunnen van genieten. Beetje moeilijk he om zo met de auto te rijden he! Om maar aan te tonen dat enkele dokters of ambtenaren kunnen beslissen wie er nog in aanmerking komt om als invalide in aanmerking te komen. Vroeger werkte bij mijn vrouw een bijna blinde vrouw,die op termijn helemaal haar zicht ging verliezen,ze trok een invalideuitkering tot ze ging samenwonen dan heeft men dat haar voor het grootste deel afgenomen,was ze dan ineens geen invalide meer?
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De vriendschap die we daar van krijgen is enorm.
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En aangezien jobs niet door die werklozen ingevuld worden zullen ze door buitenlandse werkkrachten gedaan worden, zo loopt de staat ook inkomen uit belastingen op arbeid mis. Of nog erger, men moet migratie toelaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 26 december 2006 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() U zou mss eens bij de VDAB kunnen proberen...
----------- Iedereen welkom. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() bij de VDAB zien ze mij niemeer.
veel zagen, maar ze doen niks om u aan werk te helpen. nu werk ik in een sociale werkplaats, behoud van uitkering + nog wat extra en de VDAB laat mij gerust. mooi geregeld. ![]() |
![]() |
![]() |