![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
persoonlijk record verbeterd:872
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() eerste poging: 151
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Level 7 en 2031
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BUMP! 8)
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2416 8) 8) 8)
![]() |
![]() |
#49 |
Burgemeester
|
![]() 1012 in level 3
Is 't nie de witte die er in vliegt, dan vlieg ik wel op die dynamietstaven, gedoeme. ![]() ![]() Allez, we geven niet op Heb nog tijd tot maandagochtend 6h00. 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Burgemeester
|
![]() Nog maar eens ne keer omhoogsmijten, anders moet ik ver gaan zoeken voor de link.
![]() Hoogste score van Boerke tot nu toe: 1902 en da was al wreed moeilijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Administrator
|
![]() hola, niet slecht.
Superstaaf beweert voorlopig de hoogste score te hebben ![]() Maarten |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die score was echt wel een uitzondering. Ik vergat wel de niveau's te tellen, maar ik meen me te herinneren dat ik ongeveer vier levels met bommen wegspeelde. Meestal strand ik op de level waar voor de tweede maal bommen liggen. ![]() Ik ben geen spelletjesfreak (meer), doch dit kan me af en toe in zijn ban houden.
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Kan ik de code van die link aanpassen zodat ik het schermpje zoals voorheen kan maximaliseren?? Boerke, leek in al die html-/bb-code, knopkes, toeters en bellen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Administrator
|
![]() Citaat:
Maarten |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is een ander spel!
Grafisch niet zo goed en de tijd loopt sneller! Ik raak met niveau vier maar aan 1200 punten! ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In IE kan je F11 drukken om te maximaliseren. Handig knopke, ook omdat de adresbalk dan zichtbaar wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Minister
|
![]() 278 punten