![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() geen zin om het te vertalen maar iedereen kan wel engels dus hier
Mohammed wanted to be the Jewish Messiah look at the dietary laws, look at the communal prayers, look at the prayer caps, look at the dress code, look at the prohibition on shaving, look at the fixation on Jerusalem, look at the fasting, look at the daily prayers, look at the whole thing. In a nutshell, Mohammad wanted to be proclaimed the Jewish Messiah (the messianic desires of Mohammad have been documented) and when the Jews didn't accept him as the Jewish messiah he turned against them. We all know that in the early days of islam when mohammed was still around mecca was not the point to pray to but Jerusalem was! that was BEFORE he and his allah moongod where not accepted as the same god of the Jewish and christian religion! he wanted to be the Jewish Messiah and now all the muslims are mad that he wasn't the one
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 Laatst gewijzigd door Morghodius : 7 januari 2007 om 04:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
wat arrogantie betreft, de gelovigen zijn kapioenen op dit vlak omdat zij "denken" dat zij de enige waarheid kennen maar vergeten dat geen enkele tektst van gelijk welke secte (religie) kloppen met de werkelijkheid. M'en mag de bijbel, oud en nieuw testament, coran, hadiths, torah, talmud, enz. nemen om te zien dat het allemaal om leugens gaat en iedere secte exploiteerd de domheid van de gelovigen. Beste bewijs is de lijkwade die dateerd uit de middeleeuwen en toch blijft de kerk dit bedrog exploiteren. Het verhaal van jesus is gewoon een plagiaat van de mythe van Mithra dat de kerk voor zijn rekening heeft genomen. De 25 december is feitelijk de feest van mithra ! Nazareth bestond totaal niet in de tijd van jesus en zeker niet op de plaats waar de bijbel het beschrijft (zie bijbel en kaarten). De mythe van maria is ook een van de duizende mythes van maagden die je in alle vehaaltjes kan terug vinden. De wereld is plat, dat is wat de bijben en de coran en hadiths beweren en u moet niet vergeten dat het allemaal het woord van hun god is ! De zogezegd wetenschap in de koran en de hadiths zijn om te lachen en alleen maar domme mensen kunnen zo iets geloven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() beste lomeanor,
ik ben iemand die zich onderwerpt aan de wil van de Enige, de Eerste of (in arabisch 'Moeslim'). Maar ik geloof niet in god, want er is helemaal geen god, dan de Enige, de Eerste.. ik geloof dus in de Enige , de Eerste die Unique is en Hij is aan niets/niemand gelijkwaardig .! Ik ga je een serieuuuuus antwoord op uw vraag geven, het zal beknopt zijn en in een paar woordjes want ik heb niet veel tijd om alles hier even te zetten en bedankt voor uw begrip. bon, ik geloof in de Enige (Alles wat er tussen de hemelen en op aarde zicht bevindt, bewijst dat het de werk van de Enige is): Koran 50-6: "Zien zij niet naar de hemel boven hen hoe Wij deze hebben opgericht en versierd en dat dezelve geen gebreken heeft? " Er is helemaal geen tussenkomst tussen mij als mens en mijn schepper, geen Jezus, geen Muhammed, geen Muzes, [vrede zij met hen allemaal] .. gewoon niemand .. mijn daden en alles wat ik denk, geloof en doe in dit leven (dat een begin en eind heeft) zijn eigenlijk dingen die bepalen hoe goed de relatie tussen mij en mijn schepper gaat ..!! Mischien vraag je je af wat Muhammed, Jezus, en alle boodschappers voor mij betekenen ?!! ok goed i have an answer to that too: De Enige zegt in de laatste boodschap die na Nieuwe Testament is geopenbaard en Nieuwe Testament na Oude Testament, en oude Testament na Sohof van Abarham, .. ik vergeet psalms van de proofeet David ook niet hoor en andere boodschappen .. maar ik heb het hier over de recitatie (Arabisch: koran) over de profeet Muhammed (PBUH): Koran 88:22-23: "Waarschuw de mensen, want jij bent slechts een waarschuwer. Je hebt niet de autoriteit om iemand te dwingen." En over andere boodschappers en profeten: Koran 2-285: "Deze boodschapper [Mohammed] gelooft in hetgeen hem van zijn Heer is geopenbaard [Koran] en ook de gelovigen, allen geloven in de Enige (Allah), Zijn engelen, Zijn boeken [van Abraham, Jacobs, David, Mozes, Jezus, ..] en Zijn boodschappers [alle boodschappers], zeggende: "Wij maken geen verschil tussen Zijn boodschappers"; en zij zeggen: "Wij hebben gehoord en gehoorzaamd, Heer, wij vragen U vergiffenis en tot U is (onze) terugkeer." PS: Just send me a pm me if u have any question ..!! I love Muhammed&Jezus Met vredevolle groeten Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 7 januari 2007 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Het lijkt vaak dat gelovigen de Bijbel toch volwassener lezen dan niet-gelovigen.
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Burgemeester
|
![]() Wel, het verschil is dus dat christenen Jezus als de Zoon van God zien en moslims Jezus als een profeet zien.
Over de vaag hoe moslims tegen christenen aankijken verschilt dit, sommige moslims zien christenen en joden als de mensen van het Boek, dit betekent dat moslims christenen, joden en andere aanhangers van monotheistische godsdiensten als geloofsbroeders zien. Aan de andere kant zijn er (extremistische) moslims die niet-moslims als dhimmi's zien, wat betekent ze hun als tweederangse burgers zien en hen voor wat betreft godsdienstig gebied en voor het dagelijks leven in islamitische landen niet dezelfde rechten geven. Laatst gewijzigd door St Germain Tourist : 9 januari 2007 om 21:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Punt blijft wat heeft 1 christelijke leider te maken met 1 groep anders gelovigen die zich moslim noemen.
Die tweederangs burgers hebtge bij de Joden ook WEL zijn wij inderdaad het volk van het boek , joden volk van god ( israfill/isra el ....) en ik maar denken dat de islaam het volk van de eerste profeet waren . ![]() |
![]() |
![]() |