![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sinds wanneer is verduidelijking vragen verboden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Tsja ik snapte die reactie van parcifal ook al niet, tenzij hij de thread niet echt leest.
Ik vraag een beetje geduld en vertrouwen, ik ben helemaal niet doelbewust aan het in spelen op nieuwschierigheid. Ik heb ook nog geen idee of me dit lukt, maar lukt me dit experiment, dan zal het een eye-opener voor velen zijn. Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Count me in
grote spectrum encyclopedie Uitgeverij Het Spectrum bv Utrecht/Antwerpen 24 delig + supplement en atlas. 1980 supplement 2de herziene druk, 1987 |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() of staat dat zo in je encyclopedie ? Laatst gewijzigd door praha : 5 januari 2007 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hoeveel voorbeelden behoef je nog en wanneer denk je dat het zinvol is hier even terug te komen kijken alvorens de thread tot de eeuwige vergetelheid gedoemd is ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik let heus wel op dat ie niet in de vergetelheid verdwijnt. ![]() Ik wil gewoon nog even wat meer reacties hebben, omdat ik er dan meer mee kan. Een tipje van de sluier oplichten is helaas uit den boze. ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Hoop oprecht dat er nog een paar meer volgen
Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() nu, Pindar heeft hier op deze forum de reputatie een paar losse vijsen te hebben...
met dit experiment gaat dit ofwel bevestigd worden, ofwel gaat het voor eens en voor altijd uit de wereld geholpen worden. ben benieuwd. ![]() Laatst gewijzigd door styllo_ben : 6 januari 2007 om 12:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Da's te makkelijk kerel! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Burgemeester
|
![]() mss op koetjes en kalfjes ook eens proberen
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Zeg, Pindar, gaat dat hier nog lang duren, jong!
Ik heb vannacht met mijn toverhoed met sterretjes en bijhorende kleed geslapen en mijn vriendin - die gisteren tevergeefs naar mijn toverstaf zocht op zolder maar er wel haar oude bezemsteel vond - vliegt al gans de dag als een gekkin krijsend door het huis. Bovendien slaagden de gasten erin mijn defecte glazen bol weer aan de praat te krijgen en nu zetten ze al het geld van hun vriendjes af door weddenschappen �* la "Ik weet wat jij gaat zeggen/doen..."! Die tovenareske mambo-jambo begint hier wat aardig uit de hand te lopen...Dus, Great Pindar Pepper, kom op met je "Trick of the Century"...
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 6 januari 2007 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik neem nog even de tijd, maar ik zal het heus niet eeuwig laten duren. Zoals eerder gezegd, wat geduld en vertrouwen. En vergis je niet, ook ik ben nieuwsgierig, maar ik kan me wel inhouden. ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister
|
![]() This is going to be fun!
![]() |
#59 |
Coördinator
|
![]() Geachte
Deze draad hoort thuis in Koetjes & Kalfjes. De link met de internationale politiek ontgaat me volkomen. Mvg Pieter Vandoorne |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jemig dat ie je ontgaat wil nog niet zeggen dat ie er niet is! Die is er wel degelijk kort door de bocht zeg! Je had het me effe fatsoenlijk kunnen vragen!!!!!! per p.m. of zo. Dit is niet erg netjes wat je doet! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |