Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 december 2003, 21:04   #41
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA'er
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
'Slechterikken' in de ogen van den N-VA zijn

Je mag geen Belgicist zijn
Je mag geen Frans spreken
Je mag geen sympathie hebben voor Joden want dan ben je racist

...
Slechterikken in de ogen van de BUB zijn:

- Je mag geen republikein zijn
- Je mag geen flamingant zijn
- Je mag geen sympathie hebben voor de Joden
- Je mag niet insinueren dat Degrelle een belgicist was

Best wel een leuk spel vind ik, wie nu?
Hoe kom je erbij!
Wij hebben republikeinen in onze eigen rangen! Flaminganten zijn goede mensen, zij komen op voor de rechten van de Vlamingen, en dankzij hen is het Nederlands nu fatsoenlijk erkend! Ik ben hen dankbaar, maar hun strijd is gestreden, en dreigt nu serieus geridiculiseerd te worden! Ik heb zeer veel sympathie voor de Joden! Dat over Degrelle, je mag dom zijn, daar heb ik niks op tegen.
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2003, 21:05   #42
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
En dit, dames en heren, waren dan de Niet-Verenigde Vlaams-nationalisten die Vlaanderen desalniettemin gaan onafhankelijk maken.

België is jullie dankbaarheid verschuldigd voor jullie Vlaamse Eendracht.
Vlaanderen vlagt
en België LACHT!
niet lang meer

Aja, Vlaanderen wordt onafhankelijk, het volk wil het! QUOD NON!!!!
Oud 10 december 2003, 21:06   #43
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
En dit, dames en heren, waren dan de Niet-Verenigde Vlaams-nationalisten die Vlaanderen desalniettemin gaan onafhankelijk maken.

Vlaanderen vlagt
en België LACHT!
Ook jij moet je geen illusies maken Patriot.
Ik heb al meer dan twee keer gezegd dat Vlaanderen niet onafhankelijk wordt dankzij de Vlaams-nationalisten maar ondanks hen.
Bij de VLD bijvoorbeeld, zitten er ook nog die hun vrouw (en Vlaanderen)NIET verkopen terwille van het premierschap.
Oud 10 december 2003, 21:10   #44
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Vlaanderen vlagt
en België LACHT!
Ook jij moet je geen illusies maken Patriot.
Ik heb al meer dan twee keer gezegd dat Vlaanderen niet onafhankelijk wordt dankzij de Vlaams-nationalisten maar ondanks hen.
Bij de VLD bijvoorbeeld, zitten er ook nog die hun vrouw (en Vlaanderen)NIET verkopen terwille van het premierschap.
Maar gelukkig worden die de mond gesnoerd door de echte politici, onder andere in de echte regering (niet die in dat onnozel interimkantoor).
En zij die zo principieel zijn krijgen een staatssecratiaat en zwijgen voor de rest van hun leven over hun republikeinse gedachten! Ja, wij hebben de touwtjes nog goed in handen
Oud 10 december 2003, 21:13   #45
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Vlaanderen vlagt
en België LACHT!
niet lang meer

Het volk slaapt. Voorlopig toch nog. Het weet veel te goed dat het toch niets in de politieke pap te brokken heeft.
Maar vele van zijn politici worden niet zozeer België beu dan wel de dictatuur van hun Franstalige collega's.
En het resultaat daarvan zal uiteindelijk tot hetzelfde leiden wat de Vlaams-nationalistiche partijen wilden.

Toen ze nog de kans hadden om mee te spelen...
Oud 10 december 2003, 21:15   #46
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Vlaanderen vlagt
en België LACHT!
niet lang meer

Het volk slaapt. Voorlopig toch nog. Het weet veel te goed dat het toch niets in de politieke pap te brokken heeft.
Maar vele van zijn politici worden niet zozeer België beu dan wel de dictatuur van hun Franstalige collega's.
En het resultaat daarvan zal uiteindelijk tot hetzelfde leiden wat de Vlaams-nationalistiche partijen wilden.

Toen ze nog de kans hadden om mee te spelen...
En het Volk is al 90 jaar te dom om de Waarheid in te zien? WAT EEN MINACHTING VOOR MIJN VOLK!!!!
Oud 10 december 2003, 21:45   #47
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ach, Jouw Volk bestaat dus toch?
Wat gek toch! Pas beweerde Foundation nog dat zelfs dit woord niet in jullie partijprogramma te vinden is...

Ik zei dat HET volk slaapt en ook waarom.
Dat is geen minachting voor HET volk maar wel voor de reden waarom het slaapt.
Oud 10 december 2003, 22:31   #48
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dat zo'n brief ondertekend wordt door uitgerekend De Winter is wel het toppunt....

Of het Blok ongelijk heeft met de bewering dat doorgaan met de N-VA zinloos is, d�*t zullen we gauw genoeg weten.

Misschien zal het Blok zelf nog eerder gestopt worden met 'door te gaan'...

Is dit dan wat wij willen?

Trap dus maar allebei lustig in de valkuilen die voor ALLE vlaams-nationalisten gespannen wordt.

Vlaanderen zal wel onafhankelijk worden zonder jullie.
En misschien zelfs vlugger dat mét jullie.
Idd Knuppel, ongelooflijk hoe ons volkje steeds maar verdeelder en verdeelder wordt gehouden door juist diegenen die ons volkje zouden moeten verdedigen. Kijk maar naar de algemenere Vlaamse beweging, VNZ, Ijzerbedevaartcommité enz..., géén enkele Vlaams Nationale organisatie kan zeggen dat ze een democratisch verkozen bestuur heeft, geen enkel. En juist diegenen die zich wentelen in hun 'bestuurspostjes', al dan niet politieke, zorgen voor de grootste tweedracht die de Vlaamse Beweging na WOII heeft gekend. Soms vraag ik mij in arren moede of of wij- Vlamingen- wel zelfbestuur verdienen ; arm Vlaanderen!
Oud 10 december 2003, 23:04   #49
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Vertel het mij, Eugene.
Het is om te huilen zonder broek aan.
Oud 10 december 2003, 23:08   #50
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ze hebben zeker geen van allen het boek van Hubert de Sy gelezen over 'Het belgicistich regime en de Vlaamse maar versplinterde Beweging' want dan schaamden ze zich allemaal twee meter onder de grond.
Oud 10 december 2003, 23:27   #51
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze hebben zeker geen van allen het boek van Hubert de Sy gelezen over 'Het belgicistich regime en de Vlaamse maar versplinterde Beweging' want dan schaamden ze zich allemaal twee meter onder de grond.
Kijk naar het "andere" forum, en je zult zien dat er weinig schaamte in onze "Vlaamse vrienden" zit. Een ernstig mens blijft er eigenlijk beter weg... En Eugene heeft gelijk, op de keper beschouwd verdienen wij niet beter, wat zijn we een verloederd volkje geworden !
Om dat goed te beseffen moet ge eens spreken met ontgoochelde ouderen die in de jaren '60 op de barrikaden stonden in de strijd voor Vlaamse rechten.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2003, 23:42   #52
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ach ach. Vergeet vooral niet die van het Barrikadenplein te noemen. Neen, niet deze die even verderop naar de Madou zijn verhuisd, maar die met hun verradersgat in een ministerszetel zitten dankzij de belgicistische godfather Stevaert.

D�*�*r schaam ik me pas mijn ogen voor uit als Vlaams-nationalist!

En op dat 'andere' forum ga jij je maar amuseren.
Ik ga daar niet meer kijken sinds ik het, voorgoed, verliet.
Oud 11 december 2003, 00:02   #53
Minister-President

Standaard

[quote="Knuppel"]Ach ach. Vergeet vooral niet die van het Barrikadenplein te noemen. Neen, niet deze die even verderop naar de Madou zijn verhuisd, maar die met hun verradersgat in een ministerszetel zitten dankzij de belgicistische godfather Stevaert.
D�*�*r schaam ik me pas mijn ogen voor uit als Vlaams-nationalist !

Ik vergeet de VU niet waar ik de helft van mijn leven heb voor gestemd, maar zijn ze niet allemaal in hetzelfde beddeke ziek ? Het is echt ontmoedigend. Anderzijds is politiek een noodzakelijk kwaad, en moeten we proberen er het minst schadelijke uit te filteren...

Dat forum is ziekelijk, en ik zal het wel laten voor wat het is. Zo lang zit ik er niet op, en het is een kwestie van testen hoe laag ze wel kunnen zinken. En het is werkelijk decadentie in de hoogste graad !
Oud 11 december 2003, 00:29   #54
Eugene
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ach ach. Vergeet vooral niet die van het Barrikadenplein te noemen. Neen, niet deze die even verderop naar de Madou zijn verhuisd, maar die met hun verradersgat in een ministerszetel zitten dankzij de belgicistische godfather Stevaert.

D�*�*r schaam ik me pas mijn ogen voor uit als Vlaams-nationalist!

Yep, met de Anciaux-clan en andere Schiltzen is het begonnen, de teneergang van de Vlaamse beweging. Onbegrijpelijk dat iemand die nu nog claimt om Vlaams te denken als een Anciaux zich nu in een ministerpost verkneukeld bij de neo-communisten van de SP.a. Ik ga naar géén enkele 'Vlaams Nationale' manifestatie meer, de ijzerbedevaart is van 60.000 mensen geslonken naar amper 5000, zelfs t' Pallieterke, dat ik nu al 35 jaar bij de krantenboer ga halen en steeds van voor naar achter en terug las en lees, is ook ferm naar het ultra-liberalistisch egoisme van het VB aan het opschuiven. Ik denk dus dat het niet lang meer gaat duren of ook dat geestelijk(?) voedsel zal aan mij moeten voorbijgaan en steeds hoor ik overal maar roepen ' onze schuld is het niet hoor, den diene is begonnen'... en dan maar verschieten dat ze geen volk meer bijeenkrijgen op bedevaarten, dat ze zelfs Belgisch geld moeten aanpakken om onze Ijzertoren te onderhouden...wie had dat ooit gedacht. En wat dat ander forum betreft PI, daar is een goei periode geweest maar nu is het huilen met de pet op, enkel als ik eens wil kotsen ga ik daar nog eens kijken, en vermits ik niet graag kots...
Oud 11 december 2003, 00:37   #55
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tja Eugene, dan ben je nog trouwer dan ik.

Ik heb mijn abonnement op het Pallieterke al niet meer vernieuwd sinds Mark Grammens ervan langs kreeg omdat hij de waarheid even durfde aanhalen.

Ik heb enkel nog een abonnement op 'Het Verbond'. Jij zult vast wel weten wie de mensen daarachter zijn...
Oud 11 december 2003, 08:28   #56
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Wie zou er schuldig zijn en ik stel mij toch een paar vragen ?

1. Wie gaat het onderzoek voeren of leiden ?
2. Welke rol speelt het Parlement of de Raad van State nog ?
3. Wie zijn de beklaagden ? De VZW en/of hun voorzitters ?
4. Zijn het de politici zelf ?
5. Of is het de Voozitter van het Vlaams Blok ?
6. Zijn het de leden van de partij ?

Misschien zelfs de kiezers ? De gevangenissen zijn nu al te klein
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2003, 08:47   #57
Minister-President

Standaard

"Zelfs t' Pallieterke, dat ik nu al 35 jaar bij de krantenboer ga halen en steeds van voor naar achter en terug las en lees, is ook ferm naar het ultra-liberalistisch egoisme van het VB aan het opschuiven".

En jaar geleden ben ik gestopt met op wekelijkse basis het Pallieterke te kopen, nu lees ik het nog zeer sporadisch. Het gaat nog verder bergaf. Deze van oorspronkelijk satirisch-humoristische uitgave is een vulgair propagandablad (een partijuitgave) geworden. Negativistisch, selectief en onverdraagzaam. Ook zeer ondemocratisch: lezersbrieven die niet in de juiste denkrichting zitten komen er niet in. Het gaat niet goed met de onafhankelijke Vlaamse Beweging...
Oud 11 december 2003, 09:20   #58
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Triestige topic! Weeral een schoon voorbeeld van de onenigheid over pietlullige details onder de vlaams-nationalisten tot groot jolijt van de belgicisten en linkiewinkies!
Er is toch niets verkeerd om een brief van FDW te krijgen met gewoon wat informatie? Hoe hij aan adressen is geraakt is een andere vraag maar blijkbaar is het geen nva-ledenlijst vermist niet iedere nva'er hier een brief heeft gekregen! Trouwens het nva gaat hier niet vrijuit, ook ik heb bij de vorige verkiezingen een persoonlijke brief gekregen met de dezelfde fout in mijn naam als deze waarmee ik op de VVB-ledenlijst sta!
Maar ik doe daar niet moeilijk om, dit hoort nu eenmaal bij het politieke spel!
Ipv elkaar het leven zuur te maken zouden we beter zien op welk gebied we een front kunnen vormen tegen deze belgische onstaat die binnenkort de vrije meningsuiting aan banden zal leggen!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2003, 12:30   #59
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Triestige topic! Weeral een schoon voorbeeld van de onenigheid over pietlullige details onder de vlaams-nationalisten tot groot jolijt van de belgicisten en linkiewinkies!
Er is toch niets verkeerd om een brief van FDW te krijgen met gewoon wat informatie? Hoe hij aan adressen is geraakt is een andere vraag maar blijkbaar is het geen nva-ledenlijst vermist niet iedere nva'er hier een brief heeft gekregen! Trouwens het nva gaat hier niet vrijuit, ook ik heb bij de vorige verkiezingen een persoonlijke brief gekregen met de dezelfde fout in mijn naam als deze waarmee ik op de VVB-ledenlijst sta!
Maar ik doe daar niet moeilijk om, dit hoort nu eenmaal bij het politieke spel!
Ipv elkaar het leven zuur te maken zouden we beter zien op welk gebied we een front kunnen vormen tegen deze belgische onstaat die binnenkort de vrije meningsuiting aan banden zal leggen!
Groot gelijk, Jan.

Ik heb evenmin iets tegen aanschrijvingen van partijboegbeelden aan vermoedelijke sympathysanten. Ik krijg zelf begot propaganda vanwege Spirit!
Wat ik wél hypocriet vind is dat het uitgerekend FDW is die met het onafhankelijkheidsthema uitpakt in de bovenstaande brief. Het thema dat FDW aan het hart ligt komt bijna uitsluitend aan bod in de propagandablaadjes van het Vlaams Blok. Niet zeveren dus!
Moest hij de weinige keren dat hij op tv mag eens één keer op het onafhankelijkheidsthema hebben aangestuurd, ik zou het nog goedkeuren, maar dat is dus nog nooit gebeurd.

Ik ben niet van plan de N-VA goed te praten want Bourgeois is dan wel een enorm bekwame man op parlementair vlak, als voorzitter van een partij zou hij best wat meer leiderscapaciteiten mogen bezitten alsook de bekwaamheid naar zijn 'minder naaste' medewerkers in de partij te luisteren en ze in de partij te houden.
Daarbovenop mag hij best iets toegeeflijker zijn tegenover het Vlaams Blok. Het zijn volgens mij niet zijn ergste vijanden...

Maar zo gedragen geen van de twee Vlaams-nationalistische partijen zich. Het lijkt er eerder op dat ze elkaar wel degelijk als de gevaarlijkste tegenstanders beschouwen.
En zolang dit gebeurt lacht de ware vijand BEIDE Vlaams-nationalistische partijen in hun gezicht uit.
Het weze hen gegund want die vijand heeft groot gelijk.

ALLE 'Vlaamse' partijen hebben trouwens ongelijk door geen gebruik te maken van de hulp van het Vlaams Blok waar het mogelijk is en terwijl het nog kan. Maar neen, ze laten zich nog liever door de Francofone partijen de duvel aandoen en heel Vlaanderen in de zak zetten.
Een mens zou ze voor minder voor het Blok zetten!
Oud 11 december 2003, 12:40   #60
Luddo
Minister

Standaard

Heer, bescherm tegen mijn vrienden! Met mijn vijanden zal ik zelf wel afrekenen!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be