Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 januari 2007, 00:52   #41
ilfalco
Minister-President

Standaard

Om dat de helft van de nieuwslezers vand e VRT een bloedrode achtergrond hebben. spruyt, tanghe... Om nog maar te zwijgen over crabbé.

men kan uiteindelijk nooit links genoge zijn is één van zijn one-liners.
ilfalco is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2007, 00:55   #42
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco Bekijk bericht
Om dat de helft van de nieuwslezers vand e VRT een bloedrode achtergrond hebben. spruyt, tanghe... Om nog maar te zwijgen over crabbé.

men kan uiteindelijk nooit links genoge zijn is één van zijn one-liners.
Dit is geen antwoord op mijn vraag. Ik vroeg je of het de schuld was vd media dat het VB in het Eur.Parlement een fractie vormt met uitgesproken xenofobe en antisemiete creaturen.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2007, 00:57   #43
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Strangelove Bekijk bericht
Nietzsche gelezen?
Persoonlijk denk ik dat die minder waarde aan geld achtte dan jij doet.
(Wel grappig dat er hier Vb'ertjes zitten die denken dat jij links bent )
En nog grappiger dat geen enkele linkse ooit met hem in de clinch is gegaan, hoewel hij het voortdurend heeft over de lagere klasse. Het geeft te raden hoe links tegenwoordig denkt.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 10 januari 2007 om 01:00.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2007, 00:59   #44
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Dit is geen antwoord op mijn vraag. Ik vroeg je of het de schuld was vd media dat het VB in het Eur.Parlement een fractie vormt met uitgesproken xenofobe en antisemiete creaturen.
Wat zijn antisemiete creaturen? Als ik het hier een beetje volg op politics dan zijn jouw linkse strijdmakkers tegen de joden. MAAR... dan ga ik mee in je grapje waar je de situatie van nu vergelijkt met die van 65 jaar geleden. Het oude vakbondstruukje om toch maar aan de macht te blijven.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 10 januari 2007, 00:59   #45
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
U hebt net bewezen dat ze het enkel voor het geld doen ... die van de belastingbetaler ...
Het VB doet dat om het verlies aan dotatie dat er aankomt op te vangen. Een dotatie die niet van de belansting betaler maar van de VB kiezer komt. Dus mssh kunt u dezelfde opmerking ook eens maken over elke andere politieke partij.

merk ook op dat het VB de enige partij is die tegen de huidige vorm van partijfinanciering was. maar de traditionele partijen moesten zichzelf beschermen tegen hun eigen corrupte neigingen.

je moet echt wel zonder argumenten zitten om het VB te verwijten dat ze een partijfinanciering hebben ..; die door andere partijen werd ingevoerd en die ENKEL door de VB kiezer betaald wordt.
Nog belachelijker is het VB verwijten dat ze aanspraak op europees geld makenom het verlies van haar federale dotatie op te vangen ,terwijl andere partijen dat europees geld al jaar en dag krijgen en terwijl die andere partijene ervoor gezorgd hebben dat men zich wel moest verenigen om zelfs maar spreekrecht te krijgen in commissies. Of ben jij voorstander van die discriminatie?

Europa lijkt een beetje op Belgie in het groot me dunkt. Hier doen bvb de vakbondne ook alles om via allerlei beperkingen en drempels elke concurrentie in de kiem te smoren.

Ik vind dat ze trouwens een sterk minimumprogramma hebben waar zeer veel europeanen zich in kunnen vinden. IDENTITEIT, SOUVERENITEIT, TRADITIE,
TRANSPARANTIE.

Laatst gewijzigd door ilfalco : 10 januari 2007 om 01:01.
Oud 10 januari 2007, 01:01   #46
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
De dag dat je evenveel geld hebt als ik mag je mij "proberen" orders te geven, tot die dag gekomen is leg ik je woorden net zoals die van de meeste anderen naast mij neer. Ik heb geen slavenmentaliteit.
Kom dan niet naar een forum flurk. Hier leren mensen iets bij. Mensen met een kop als een baksteen (enkel wat mineralen inside) horen hier niet.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 10 januari 2007, 01:03   #47
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Wat zijn antisemiete creaturen? Als ik het hier een beetje volg op politics dan zijn jouw linkse strijdmakkers tegen de joden. MAAR... dan ga ik mee in je grapje waar je de situatie van nu vergelijkt met die van 65 jaar geleden. Het oude vakbondstruukje om toch maar aan de macht te blijven.
Kritiek op de staat Israël uiten is iets helemaal anders dan ronduit anti-Joods zijn.
Oud 10 januari 2007, 01:04   #48
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AyneRand Bekijk bericht
Vooral voor het geld dat ze meer zullen krijgen, belastingsgeld van de Europeanen, waarschijnlijk de enige reden waarom die partijen zijn samengegaan ...
En jij als geldgod hebt daar een probleem mee? Schatje... je bent zo doorzichtig. Ineens ben je bekommerd om het belastingsgeld van de europeaan terwijl je normaal gesproken geen zier geeft om wat het volk moet betalen. Je bent zo simpel...

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 10 januari 2007, 01:06   #49
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kritiek op de staat Israël uiten is iets helemaal anders dan ronduit anti-Joods zijn.
Heh... dat zie ik hier anders niet op dit forum hoor. En die anti-joodse houding is niet afkomstig van de VB'ers (op een uitzondering na maar je vakbondsverstand is hopelijk niet te erg verkalkt om te merken dat max4westland niet representatief is).

oops... ik denk dat dat hele deel tussen haakjes juist wel het geval is. hehehe...

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 10 januari 2007, 01:16   #50
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heh... dat zie ik hier anders niet op dit forum hoor. En die anti-joodse houding is niet afkomstig van de VB'ers (op een uitzondering na maar je vakbondsverstand is hopelijk niet te erg verkalkt om te merken dat max4westland niet representatief is).

oops... ik denk dat dat hele deel tussen haakjes juist wel het geval is. hehehe...
Je mag mij anders altijd eens trachten op één anti-Joodse uitspraak of anti-Joodse posting te betrappen.
En wat betreft die anti-Joodse houding die niet vh VB zou komen : door in stemmen met een samenwerking met het "kruim" van de Europese antisemieten bekennen ze wat mij betreft kleur zonder er één woord over te reppen. Hoe geloofwaardig gaat Dewinter nog zijn als hij voor de zoveelste keer de Joodse Gemeenschap in Antwerpen gaat opvrijen terwijl zijn kompanen in Brussel of Straatsburg zoete broodjes bakken met Le Pen en ander uitgesproken antisemietisch gespuis.
Oud 10 januari 2007, 01:25   #51
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je mag mij anders altijd eens trachten op één anti-Joodse uitspraak of anti-Joodse posting te betrappen.
En wat betreft die anti-Joodse houding die niet vh VB zou komen : door in stemmen met een samenwerking met het "kruim" van de Europese antisemieten bekennen ze wat mij betreft kleur zonder er één woord over te reppen. Hoe geloofwaardig gaat Dewinter nog zijn als hij voor de zoveelste keer de Joodse Gemeenschap in Antwerpen gaat opvrijen terwijl zijn kompanen in Brussel of Straatsburg zoete broodjes bakken met Le Pen en ander uitgesproken antisemietisch gespuis.
LOL!

Antisemitisch gespuis zegt hij. Op de webstekken waar jij geregeld je verhaaltjes haalt staan er tig anti-joden artikels. Het kan me dus niet schelen wat je denkt van me of van het VB of van het FN. Ze zijn allen minder anti-joods dan jouw netwerk van linkse verenigingen. En mochten ze nog anti-zionistisch zijn dan is dat nog te plaatsen in VANDAAG en niet 65 jaar geleden. Hoe oud ben je nu geworden om 65 jaar terug als maatstaf voor je leven te nemen? Kan je de zaken niet door een bril van vandaag bekijken? Rechts doet het daar beter hoor. Wij bekijken de wereld door de bril van vandaag. Niet door die van een gekke dictator zo lang geleden.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 10 januari 2007, 01:29   #52
ilfalco
Minister-President

Standaard

Echte uiterst-rechtsen haten FDW om zijn PRO-ISRAEL standpunten.
Dus wat lig je eigenlijk te lullen. Er zitten tal van joden bij het FN.
Oud 10 januari 2007, 01:32   #53
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
LOL!

Antisemitisch gespuis zegt hij. Op de webstekken waar jij geregeld je verhaaltjes haalt staan er tig anti-joden artikels. Het kan me dus niet schelen wat je denkt van me of van het VB of van het FN. Ze zijn allen minder anti-joods dan jouw netwerk van linkse verenigingen. En mochten ze nog anti-zionistisch zijn dan is dat nog te plaatsen in VANDAAG en niet 65 jaar geleden. Hoe oud ben je nu geworden om 65 jaar terug als maatstaf voor je leven te nemen? Kan je de zaken niet door een bril van vandaag bekijken? Rechts doet het daar beter hoor. Wij bekijken de wereld door de bril van vandaag. Niet door die van een gekke dictator zo lang geleden.
Zowel de kliek van JM Le Pen, A. Mussolini ....etc zijn VANDAAG antisemieten, xenofoben, homohaters en zigeunerhaters. Uw schuchtere poging van "65 jaar geleden" gaat dus niet op.
Oud 10 januari 2007, 01:34   #54
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk niet dat in die fractie vh Eur.Parlement veel Pro-Joodse of Pro-Israël praat zal verkocht worden, rekening houdend met wie er zoal in zit.
Oud 10 januari 2007, 01:37   #55
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zowel de kliek van JM Le Pen, A. Mussolini ....etc zijn VANDAAG antisemieten, xenofoben, homohaters en zigeunerhaters. Uw schuchtere poging van "65 jaar geleden" gaat dus niet op.
Ja en ze vermoorden mensen en ze willen geen ontouchable wetten geven aan de vakbonden en ik heb gisteren Allesandra nog gezien met het bloed op haar lippen.

Komaan gast... get laid.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 10 januari 2007, 01:40   #56
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Luider roepen... Pietje hoort je niet. Hij hoort enkel de stem van de loge en de vakbond.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 10 januari 2007, 01:41   #57
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk niet dat in die fractie vh Eur.Parlement veel Pro-Joodse of Pro-Israël praat zal verkocht worden, rekening houdend met wie er zoal in zit.
Tiens... tien maanden geleden zat je hier nog te zaniken dat het VB zo pro-joods was.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 10 januari 2007, 01:55   #58
ilfalco
Minister-President

Standaard

Citaat:
Tiens... tien maanden geleden zat je hier nog te zaniken dat het VB zo pro-joods was.
pas op sebiet gaat hij hetVB nog verwijten dat ze een dotatie krijgen ... die weliswaar enkel betaald wordt door de Vb kiezer maar kom. Hij gaat toch zegegn dat hij er mee voor betaald. Ze zijn zelfs zo geprogrammeerd dat ze niet weten wat ze het VB vorige week verweten hebben dat zeze een week later het tegenovergestelde verwijten.

Weliswaar gestemd door de traditionele partijen... maar kom in volle demorgen stijl is ook dat de fout van het VB uiteraard.

Eindelijk een rechts -nationale fractie in het EU parlement die ook wat gewicht in de schaal kan leggen; Wie wieet af en toe met de EVP de bloedrode hyena's een brokje vlees afsnoepen.

Nu nog de DVP en de lega nord erbij en waarom niet als zwitersland ooit lid wordt de SVP van blocher.

Laatst gewijzigd door ilfalco : 10 januari 2007 om 01:56.
Oud 10 januari 2007, 02:28   #59
Dr. Strangelove
Minister

Dr. Strangelove's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En nog grappiger dat geen enkele linkse ooit met hem in de clinch is gegaan, hoewel hij het voortdurend heeft over de lagere klasse. Het geeft te raden hoe links tegenwoordig denkt.
Ik ergerde mij regellmatig dood aan Ayne Rands "lagere klasse"-opmerkingen, maar toch vermoedde ik nu dat dit ironisch was. Zijn uitspraken zijn zo karikaturaal, dat ik het moelijk te geloven vindt dat A.R. zelf meent wat hij schrijft. "Ik heb meer geld dan u, dus gij moet zwijgen", wat een kinderachtige onzin.

Dus Ayne Rand, als je werkelijk gelooft in dergelijke onzin, dan is deze linkse medemens bereid om met jou in de clinch te gaan, zoals Jazeker het zo plastisch uitdrukt.
Oud 10 januari 2007, 05:53   #60
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toon mij die post, als je daar zo zeker van bent, zoniet kan je beter je klep houden ipv van anderen vals te beschuldigen.

Ik hekel vooral de huichelarij vh VB, Dewinter die vandaag de Joodse Gemeenschap tracht op te vrijen en morgen nazi-corrifeeën uit WOII gaat huldigen.
Het VB doet alsof ze pro-Joods is terwijl ze haar nazi-voorkeuren niet kan afgooien. (cfr. het eeuwig blijven eren en huldigen van nazi-collaborateurs als Staf De Clercq en Laplasse)

Laatst gewijzigd door Pietje : 10 januari 2007 om 06:05.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be