![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Om dat de helft van de nieuwslezers vand e VRT een bloedrode achtergrond hebben. spruyt, tanghe... Om nog maar te zwijgen over crabbé.
men kan uiteindelijk nooit links genoge zijn is één van zijn one-liners. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is geen antwoord op mijn vraag. Ik vroeg je of het de schuld was vd media dat het VB in het Eur.Parlement een fractie vormt met uitgesproken xenofobe en antisemiete creaturen.
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog grappiger dat geen enkele linkse ooit met hem in de clinch is gegaan, hoewel hij het voortdurend heeft over de lagere klasse. Het geeft te raden hoe links tegenwoordig denkt.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 10 januari 2007 om 01:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zijn antisemiete creaturen? Als ik het hier een beetje volg op politics dan zijn jouw linkse strijdmakkers tegen de joden. MAAR... dan ga ik mee in je grapje waar je de situatie van nu vergelijkt met die van 65 jaar geleden. Het oude vakbondstruukje om toch maar aan de macht te blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
merk ook op dat het VB de enige partij is die tegen de huidige vorm van partijfinanciering was. maar de traditionele partijen moesten zichzelf beschermen tegen hun eigen corrupte neigingen. je moet echt wel zonder argumenten zitten om het VB te verwijten dat ze een partijfinanciering hebben ..; die door andere partijen werd ingevoerd en die ENKEL door de VB kiezer betaald wordt. Nog belachelijker is het VB verwijten dat ze aanspraak op europees geld makenom het verlies van haar federale dotatie op te vangen ,terwijl andere partijen dat europees geld al jaar en dag krijgen en terwijl die andere partijene ervoor gezorgd hebben dat men zich wel moest verenigen om zelfs maar spreekrecht te krijgen in commissies. Of ben jij voorstander van die discriminatie? Europa lijkt een beetje op Belgie in het groot me dunkt. Hier doen bvb de vakbondne ook alles om via allerlei beperkingen en drempels elke concurrentie in de kiem te smoren. Ik vind dat ze trouwens een sterk minimumprogramma hebben waar zeer veel europeanen zich in kunnen vinden. IDENTITEIT, SOUVERENITEIT, TRADITIE, TRANSPARANTIE. Laatst gewijzigd door ilfalco : 10 januari 2007 om 01:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom dan niet naar een forum flurk. Hier leren mensen iets bij. Mensen met een kop als een baksteen (enkel wat mineralen inside) horen hier niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
oops... ik denk dat dat hele deel tussen haakjes juist wel het geval is. hehehe... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat betreft die anti-Joodse houding die niet vh VB zou komen : door in stemmen met een samenwerking met het "kruim" van de Europese antisemieten bekennen ze wat mij betreft kleur zonder er één woord over te reppen. Hoe geloofwaardig gaat Dewinter nog zijn als hij voor de zoveelste keer de Joodse Gemeenschap in Antwerpen gaat opvrijen terwijl zijn kompanen in Brussel of Straatsburg zoete broodjes bakken met Le Pen en ander uitgesproken antisemietisch gespuis.
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Antisemitisch gespuis zegt hij. Op de webstekken waar jij geregeld je verhaaltjes haalt staan er tig anti-joden artikels. Het kan me dus niet schelen wat je denkt van me of van het VB of van het FN. Ze zijn allen minder anti-joods dan jouw netwerk van linkse verenigingen. En mochten ze nog anti-zionistisch zijn dan is dat nog te plaatsen in VANDAAG en niet 65 jaar geleden. Hoe oud ben je nu geworden om 65 jaar terug als maatstaf voor je leven te nemen? Kan je de zaken niet door een bril van vandaag bekijken? Rechts doet het daar beter hoor. Wij bekijken de wereld door de bril van vandaag. Niet door die van een gekke dictator zo lang geleden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Echte uiterst-rechtsen haten FDW om zijn PRO-ISRAEL standpunten.
Dus wat lig je eigenlijk te lullen. Er zitten tal van joden bij het FN. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat in die fractie vh Eur.Parlement veel Pro-Joodse of Pro-Israël praat zal verkocht worden, rekening houdend met wie er zoal in zit.
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Komaan gast... get laid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Luider roepen... Pietje hoort je niet. Hij hoort enkel de stem van de loge en de vakbond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens... tien maanden geleden zat je hier nog te zaniken dat het VB zo pro-joods was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weliswaar gestemd door de traditionele partijen... maar kom in volle demorgen stijl is ook dat de fout van het VB uiteraard. Eindelijk een rechts -nationale fractie in het EU parlement die ook wat gewicht in de schaal kan leggen; Wie wieet af en toe met de EVP de bloedrode hyena's een brokje vlees afsnoepen. Nu nog de DVP en de lega nord erbij en waarom niet als zwitersland ooit lid wordt de SVP van blocher. Laatst gewijzigd door ilfalco : 10 januari 2007 om 01:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dus Ayne Rand, als je werkelijk gelooft in dergelijke onzin, dan is deze linkse medemens bereid om met jou in de clinch te gaan, zoals Jazeker het zo plastisch uitdrukt.
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hekel vooral de huichelarij vh VB, Dewinter die vandaag de Joodse Gemeenschap tracht op te vrijen en morgen nazi-corrifeeën uit WOII gaat huldigen. Het VB doet alsof ze pro-Joods is terwijl ze haar nazi-voorkeuren niet kan afgooien. (cfr. het eeuwig blijven eren en huldigen van nazi-collaborateurs als Staf De Clercq en Laplasse)
Laatst gewijzigd door Pietje : 10 januari 2007 om 06:05. |
|
![]() |
![]() |