![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Toch fijn hoe die moslims altijd blij zijn met moorden overal he ? Alle dit is dus het soort mensen waar tolerant mee moet omgegaan worden.
Zij lachen als westerlingen onthoofd worden. Zij vieren feest als er massamoorden gebeuren. Zij delen snoep uit op de straat als er duizenden mensen opgeblazen worden. Tolerant zijn. Waarom ? Moslims zijn niet tolerant, zoals lincoln hier maar weer demonstreert. En dan durft hij er nog een lachend gezichtje naastzetten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Gouverneur
|
![]() Lincolm, als rabiate moslimapologeet zijn je argumenten uitgeput hé en kan je je enkel nog wentelen in taqiya, ontkenning en negatie.
Goed dat je je ware negatieve en uiterst intolerante en onverdraagzame (zelfs potentieel gewelddadige) aard laat zien, een gewaarschuwd mens is er twee waard. Als dit je 'religie' moet voorstellen, dan kan er beter tegen worden opgetreden, vooraleer het te laat is. (Of drijf je doelbewust de polarisatie en tweedeling op!) Laatst gewijzigd door Neptunus : 29 januari 2007 om 14:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zo blij...??? ![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Hoe kan jij eigenlijk met jezelf leven ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() Ik heb geen zin in het stront-modderen, met kakken smijten hoef je niet bij mij te komen...
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() Lincolm, is dit je dagdagelijks woordgebruik? Zegt veel over je 'ontwikkelingniveau'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Er is een verschil tussen discussieren en met kak smijten, maar daar maak jij zeker geen verschil van en ik zeg het nog eens ; voor hard roepen moet je op het café zijn bij joske een jan !!!
![]() |
#48 |
|
![]() Neen mijn beste, maar als ik de "mestkevers" tegen kom dan heb ik de gewoonte om naar hun niveau te verlagen !
![]() |
#49 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar mijn respect zou nog groter zijn mocht je je niet langer verlagen tot het niveau van de mestkevers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() lincoln is volgens mij een idioot, die gewoon wat boel wil zoeken, door zich als moslim te gedragen. Bij mij staat hij al lang op de negeerlijst.
Moet je maar eens kijken naar zijn antwoorden, hoe die precies gelijken op 'wat je van een (extremistische) moslim kan verwachten'
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Merci boucoupe...
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk is er een andere manier. Kijk vanavond eens naar het nieuws om te zien hoe moslims normaal met niet-moslims omgaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Naar het nieuws kijken, tiens daar haal je eigenlijk je onzin vandaan en dat het allemaal waar is omdat het nieuws uit de glazen toverdoos uitkomt !
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() En waar haal jij je onzin vandaan, lincoln ? Want jij hebt ongetwijfeld een veel betere bron, dat je zo arrogant dat zegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]()
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
En van hermanvk ben ik vandaag nen idioot... ![]()
![]() |
![]() |
#59 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar is uw vredevolle groet ?
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Je gaat mij niet zeggen dat dat niet waar is eh, het VB zal nooit gelukkig zijn met de allochtonen tenzij ze de islaam afzweren zo duidelijk is dat !