![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is één grote noemer in heel Europa. En die heeft niks met huidskleur te maken, maar d�*t toegeven zou beetje te moeilijk kunnen worden.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Raar maar waar: 1 groep slaagt er niet in hier in het Westen te integreren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Ik ken hier in Brugge verschillende vreemdelingen die zich uitstekend gedragen. Ik denk niet dat zij hier problemen ondervinden en hoop dat ze zich hier thuis voelen;
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het gaat hem hier om de praktijktests; en die moeten er komen vind ik.
Wat de achtergrond ook is van die kerel, kan me ni schelen; maar hij heeft wel een punt als hij zegt dat de regering de veelbelovende praktijktests voor racisme MOET uitvoeren. Het is schandalig dat ze die hebben afgeblazen; het lijkt wel alsof ze bewust hebben gelogen tegen de bevolking en ze nooit van plan waren om dat in uitvoering te brengen. Allochtonen worden constant tegengehouden aan de ingang van dancings, je ziet en hoort het overal. Of Sarrokh nu met een reden geweigerd werd, is van weinig belang in vergelijking met het grote probleem en bron van frustratie bij allochtone jeugd dat hier wordt aangekaart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waarmee dan wel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() Die hele kwestie is belachelijk. En de doodsbedreigingen nog belachelijker.
Zou me niet verbazen als hij ze zelf heeft ingesproken, of dat er wel een andere reden achter zit (zoals bij de zaak Remmery)
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wellicht wil hij zijn omgeving terug aan zijn bestaan herinneren door zichzelf als "het grote slachtoffer" te promoten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Tja, het valt wel op dat die kerel blijkbaar veel aandacht nodig heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat indien, stel u eens voor in een totaal fictieve wereld, deze allochtonen in het verleden reeds amok hebben gemaakt en bewezen hebben steeds voor problemen te zorgen ? Indien ik uw redenering zou volgen, dient aan hen onvoorwaardelijk de toegang worden verleend daar de dancing anders wel eens aan een Kif Kif inspectie zou onderworpen worden met alle nefaste publiciteit tot gevolg. Het feit dat u overal ziet en hoort dat allochtonen geweerd worden aan de ingang impliceert misschien dat het inderdaad vooral allochtonen zijn die overal amok maken. U moet maar eens in de buurt van Mechelen-Vilvoorde wonen waar praktisch elke Chiro en scoutsfuif wordt omgetoverd in een massale vechtpartij tussen rivaliserende Mechelse en Vilvoordse allochtonenbendes. De plaatstelijke Chiro dient zelfs al beroep te doen op professionele beveiligingsfirma's om de veiligheid van de fuifgangers te garanderen maar volgens u is dat allemaal onzinnig racisme en dient men zelfs aan gekende boelzoekers een onvoorwaardelijke toegang te verlenen. In ons plaatselijk zwembad heeft men veel problemen met allochtonen die het niet aankunnen om vrouwen in zwemkledij te zien, met allerhande scheldpartijen en zelfs handtastelijkheden tot gevolg. Het zwembad zelf kan en wil hier niet tegen optreden door bepaalde mensen de toegang te ontzeggen, uit vrees voor racismeklachten. Ben ik nu een racist als ik weiger mijn dochter in dat zwembad te laten zwemmen, louter en alleen voor haar eigen veiligheid ? Sorry maar indien het weigeren van allochtonen inderdaad enkel en alleen een vorm van puur racisme is, vraag ik mij af waarom ik op fuiven bv. wel veel mensen zie met een gele huidskleur en ik hen nog nooit heb horen klagen over geweigerd worden aan de inkom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Gouverneur
|
![]() ![]() Nu, technisch gezien is elke opening waarvan men zich kan bedienen om een ruimte te betreden, te beschouwen als zijnde een ingang. Als ik dus binnenkom langs de opening dewelke aangegeven staat als uitgang, is deze voor mij eigenlijk een ingang. Het zou immers nogal dom zijn om de ingang te bewaken en tegelijkertijd de uitgang wagenwijd open te laten staan, mkay ? Een mens moet op dit forum begot toch ook voor alles een uitleg hebben hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een ingang is in alle gevallen te herkennen aan de looprichting van de bezoekers. Ook als er "Uitgang" op staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou zelfs een goede zaak zijn, het zou sommigen beletten ettelijke keren het krapuul + slachtoffer uit te hangen ipv één keer... En het zou meteen een goede dienst bewijzen aan alle allochtonen waar niets op te zeggen valt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |