![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het eigenlijk vrij "grappig" hoe je hier blijkbaar beslist met welke gedragingen van anderen jij kan leven en je op basis hiervan besluit hoe men zich dient te gedragen. Of zie ik dat verkeerd? Laatst gewijzigd door Heftruck : 29 januari 2007 om 03:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Uiteraard refereer ik hier naar de vrijheid van vereniging. Een werkgever mag van mij part vragen van zijn werknemers om zonder hoofddoek bepaalde functies uit te voeren. De moslima kan dan nog altijd elders met haar hoofddoek terecht. Een compleet verbod zou haar geheel van deze vrijheid beroven. Het is zoals een werkgever die u een bepaalde vestimentaire code kan opleggen. Of een school die piercings en hoofddeksels verbied. Ze mogen dat doen als ze dat willen van me, maar ik wil het niet verplichten. Laat staan dat ik zou willen ingrijpen in het openbare leven van de moslimas. |
|
![]() |
![]() |