![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Godfried, uw 'absoluut goed en absoluut kwaad' rethoriek schokt mij in mijn door hermetisme georienteerde wereldvisie. Mensen die beginnen te spreken over wat 'Goed' met hoofdletter G en wat Kwaad met hoofdletter K is, komen bij mij over als middeleeuwse grootinquisiteurs, en ik zou dan ook met groot plezier de poorten van de kerken met rode verf volschrijven met revolutionaire slogans en ik zou er nog met plezier bereid zijn ervoor op de brandstapel belanden en dan nog zou ik 'weg met de clerus!' roepen terwijl het vuur mijn voeten begint te roosteren:)
Maar om dan op uw Goed en Kwaad systeem terug te komen: vindt u het goed dat ik vanaf heden u als het absolute kwade en mezelf als het absolute goede beschouw?
![]() |
![]() |
#42 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik bepaal helemaal niets (voor het geval u het niet wist, ik was ironisch bezig). Maar u schijnt daarentegen wel overtuigd te zijn van wat Goed en Slecht is.
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() [29/11/2002] - Steunt 11.11.11 terrorist?
In Limburg is 11.11.11 een actie gestart om de asielaanvraag van José Maria Sison te ondersteunen. Het is de vraag of het de taak is van een organisatie als 11.11.11 om zich te mengen in de asielproblematiek. Aan het dossier van José Maria Sison hangt bovendien een reukje. De Filipijnse professor vluchtte, naar eigen zeggen, na doodsbedreigingen naar ons land. Maar volgens de Amerikaanse overheid staat de man op een lijst van gezochte terroristen. Op de Filipijnen wordt al jaren een bloedige strijd geleverd met moslimterroristen die sterke banden onderhouden met Al Qaeda. Sison logeerde een tijdje bij Rob Vanvlierden van 11.11.11. Die is er zeker van dat de Amerikanen zich vergalopperen na 11 september. "Het is een vriendelijke en zachtaardige kerel. Hij zette zich in voor gelijke rechten en rechtvaardigheid. Na een tijdje werd hem asiel verleend in Nederland." Eigenaardig toch. Hoe komt iemand die asiel kreeg in Nederland in België terecht als asielzoeker? Iedereen is onschuldig tot het tegendeel is bewezen, maar misschien moeten ze bij 11.11.11 toch wat selectiever te werk gaan bij het uitkiezen van hun vrienden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() Der zijn 2 mogelijkheden: 11.11.11 heeft terroristische sympathieën en steunt een terrorist (zééééér geloofwaardig) of dit is gewoon een middel van het Blok om nog eens lekker verder te anti-politieken. Uw degoutante actie van enkele weken terug indachtig, denk ik dat ik het antwoord al weet. Ach ja, alles om niet solidair te zijn met 'ander' volk hé?
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |