![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Jawel hoor...als ze een sociale bijdrage doen aan hun lokale OCMW van pakweg 500.000,00€... akkoord?
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door alberto : 23 januari 2007 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alberto, een dr.ir. met PVDA-sympathieën lijkt me weinig geschikt in gelijkwelke functie op zijn niveau.
Blijkbaar is het te moeilijk voor Tavek om zoiets te begrijpen, laat staan in te schatten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet ook klikken hé, denkte gij dat ik iemand zou aannemen als ik da bv, nen arroganten type vind, ? Dan mag die nog dokter in de weet ik veel wat zijn,... Kan zijn dat die gast helemaal nie arrogant is, maar als hij zo overkomt, ... Ik heb net omwille van die reden, samen met nog iemand anders tijdens een intervieuw geweigerd, ge voelde dat zo dat die mens nie in dat team ging passen en er ambras van ging komen. (en da was nen blanken ... ) voor diezelfde job soliciteerde er iemand, een wreed goeie, voldeed aan alle voorwaarden, alleen, ik voelde dat ze niet helemaal zeker was over het aangeboden contract, ze was net ergens anders een vaste job begonnen enz... niet doen dus, die komt toch niet, dus iemand anders gekozen die ook goed was. 1 week voor ze moet beginnen belt ze dat ze niet komt. Ja zie, shit happens... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Awel, antwoord dan...als ik zeg ALLE migrante criminelen buiten, ben ik dan een rasist volgens jou?
Laatst gewijzigd door illwill : 24 januari 2007 om 08:01. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() Zolang men weigert te spreken over het aanzienlijk verschil in IQ tussen autochtone en allochtone leerlingen (1 standaarddeviatie of ongeveer 15 IQ-punten voor niet verbaal IQ, nog meer voor verbaal IQ, volgens het LOSO-onderzoek enkele jaren terug) blijft men kringetjes lopen in de virtuele realiteit van de politieke correctheid. Zowel die schoolachterstand als het feit, dat allochtonen die toch een middelbaar diploma halen minder succesvol zijn in het hoger onderwijs, lijken mij nulhypothesegewijs met deze IQ-kloof samen te hangen. IQ zou normaal het eerste zijn dat men zou moeten bekijken. Maar dat gebeurt niet. Glorieux legt (blijkens wat ik in de krant las) het verband tussen slechtere leerresultaten en socio-economische status, maar die SES zelf is voor het grootste stuk een proxy voor IQ. Het ligt toch voor de hand dat men bij een zwakker schoolresultaat eerst naar het IQ gaat kijken? Op de CLB's doet men dat trouwens voor individuele leerlingen. Maar hier schijnt het plots taboe te zijn.
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Voor u is het blijkbaar moeilijk te verstaan dat een allochtoon blijkbaar mag leren en promoveren zoveel als hij of zij wilt, maar dat hij toch altijd achtergesteld wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, als ze echt niet mee werken, stappen we gewoon naar de afdelingsleider en laten we hem/haar vervangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() Hé daar gaat de thread net over ... mochten de kindjes eens op tijd naar school gaan, de ouders niet te tam zijn om hun handen uit de mouwen de steken, en de moeders niet constant als kweekfabriek en daaruitvolgend gegarandeerd inkomen via het kindergeld gebruikt worden zou het al een heel stuk vlotter gaan. Maar nee dit is de makkelijkste manier easy money, en als je wat zegt .. ho maar daar komt het CGKR.. wel vergeet het maar hoor zo werkt het niet
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En nog uit de hoogte doen ook.. tss U zou beter uw kennis gebruiken om die mensen dan een bredere context bij te brengen ipv uw gedachtengoed te beschermen.
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals het voor u nog moeilijker te verstaan is, dat de brave man misschien niet aangenomen wordt omwille van zijn extreem gedachtengoed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Die krijgen bijgevolg evenveel hulp als de allochtonen.
![]() |
#57 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() En zoals ook hierboven staat, ik denk niet dat iemand alle andere rassen kan haten die er bestaan. Ik zeg enkel dat indien dit je land niet is en je pleegt criminele feiten dan zijn de consequenties dat je eruit moet. Zo simpel zou het moeten zijn.
Laatst gewijzigd door illwill : 24 januari 2007 om 12:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Men beweegt en bedient zich wel van onze gemeenschap, maar men heeft er verder geen uitstaans mee... |
|
![]() |
![]() |