![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Dat verwijst ernaar dat de profeet aan inteelt deed. Aisha was de dochter van zijn broer, en zijn dochter trouwde hij met zijn neef.
Moet ik je de exacte verzen opzoeken ? Want dit is waar. En ik wil ook wel de vers opzoeken die zegt dat alle moslims kinderen van Aisha zijn. Geen probleem. Ga je meedoen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Abu Bakr zei wel tegen Mo "jamaar wij zijn broers" (in de hoop dat Mo met zijn tengels van zijn dochter zou blijven), maar het bleken geen bloedbroeders te zijn, maar broeders in het GELOOF; en dat telde niet zei Mo. (Abu Bakr = een neef of zo, ben niet zeker).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 januari 2007 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Minister
|
![]() Ik hoef dus niemand af te maken? Wat een verassing.
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() The Prophet asked Abu Bakr for 'Aisha's hand in marriage. Abu Bakr said "But I am your brother." The Prophet said, "You are my brother in Allah's religion and His Book, but she (Aisha) is lawful for me to marry."
But I am your brother ! Er staat ook duidelijk EN. Hij is zijn broer in geloof EN in "allah's boek". Wat denk je concreet zelf hier te lezen, lincoln ? De profeet trouwde zijn nicht. Die nicht werd "de moeder van alle moslims". Dat verklaart veel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Zeg lincoln, jij kende die teksten toch van buiten ? Ik vind je geheugen nogal lek eigenlijk ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() reeds gekloond Lincoln?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Lincoln is wel erg stil. Misschien is hij ervan verschoten hoe slecht hij de islam eigenlijk kent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Islam is op zich geen terrorisme, maar het zet er blijkbaar bij sommigen wel toe aan. Jammer genoeg voor jou en zovele anderen, zetten zij de toon en vallen er dagelijks doden. Wat denk je daar van? Distantieer jij je door te zeggen: dat zijn geen echte moslims? Ik heb de katholieke kerk afgezworen, omdat ik uit de grond van mijn hart niet kon stellen dat kruisvaarders, inquisiteurs en heel de rimram, geen echte katholieken waren. Ik heb me ook van heel die idiote dogma's losgekoppeld en tot de conclusie gekomen dat ik er beter van werd. Het is misschien een tip. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
Mag ik jullie er ook op wijzen dat de Saddam ook met zijn nicht getrouwd was. Psychopathologie zit in de familie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aisha was 6 jaar toen de profeet haar vader haar liet trouwen, 9 jaar toen ze neukten En wat de profeet met aisha deed toen ze maandstonden had Maar verzin gerust wat excuses ... Hebt gij een dochter ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Ooow, sorry ik had niet in "wij" woord moeten spreken, het is natuurlijk "ik"...
![]() ![]()
![]() |
#56 |
|
![]() Lees goed wat er staat; "you are my brother in allah"!
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een zin ontkrachten, ontkracht niet meteen het hele discours. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Dat is nu net wat tegen jou gezegd moet worden.
Hoe kom je eigenlijk bij jouw signature ? Want "onderdrukking" (=nederlands voor islam) en "vrijheid" zijn net het tegenovergestelde. Hoe kan een moslim nu naar vrijheid streven, en de "onderdrukking" belijden ? |
![]() |
![]() |