Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 januari 2007, 11:10   #41
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netslet Bekijk bericht
Beste C2C,

Unaniem : eenstemmig, eensgezind

De wereld =/= 25 landen =/= 25000 mensen

En de nieuwe GlobeScan/BBC/PIPA poll ondervraagt niet op regelmatige basis 25,000 mensen in 25 landen.

Nu, ik vind het buitenlands beleid van de VS ook behoorlijk miserabel, maar toch betwijfel ik of ze wel zo miserabel is als uw kunde om polls te interpreteren.
²
Oud 24 januari 2007, 14:08   #42
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C Bekijk bericht
Eigenlijk moet deze thread gesloten worden, want iedereen is het er toch over eens. De 25% die-hard verdedigers van de Amerikaanse rampenregering kunnen nooit met logica, rede of gezond verstand overtuigd worden. In hun geval werkt enkel de goelag.

Thread sluiten dus: Amerika heeft afgedaan. The entire world agrees.
De "linkse verdraagzaamheid" komt weer bovendrijven.

Laatst gewijzigd door Sinistra : 24 januari 2007 om 14:08.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2007, 14:12   #43
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door netslet Bekijk bericht
Beste C2C,

Unaniem : eenstemmig, eensgezind

De wereld =/= 25 landen =/= 25000 mensen

En de nieuwe GlobeScan/BBC/PIPA poll ondervraagt niet op regelmatige basis 25,000 mensen in 25 landen.

Nu, ik vind het buitenlands beleid van de VS ook behoorlijk miserabel, maar toch betwijfel ik of ze wel zo miserabel is als uw kunde om polls te interpreteren.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 januari 2007, 18:44   #44
C2C
Perm. Vertegenwoordiger VN

C2C's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sinistra Bekijk bericht
De "linkse verdraagzaamheid" komt weer bovendrijven.
Maar kijk, ge belandt alleen in ne goelag als ge niet akkoord zijt met de ideeën van de partij. Uw ideeën kunt ge altijd op tijd veranderen, en zo uw verblijf in het kamp ontlopen.

In een concentratiekamp daarentegen belandt ge onafgezien van de ideeën die ge koestert; ge belandt er om wie ge zijt (Neger, Zigeuner, Sinti, Jood), en dat kunt ge niet veranderen.

Ik vind dat persoonlijk een groot verschil. Niet alle strafkampen bestaan om dezelfde redenen hé. De linkse goelag is in die zin veel minder misdadig dan de rechtse.
C2C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 07:57   #45
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is irrelevant en onjuist. Als je die mensen bevraagt zegt de overgrote meerderheid dat ze naar de VS trekken om geld te verdienen, maar voor de rest Amerika behoorlijk haten (omdat het, zoals de poll aantoont, inderdaad een totaal loser land is).
Maar Jozef heeft de finesses en de complexe psyche van de migrant nooit goed begrepen, dat is duidelijk. Migranten hebben een breed spectrum aan loyauteiten. Je kan perfect geld willen verdienen in een nieuw land en het toch haten om waar het voor staat. Dat is het geval bij het gros van de immigranten.
Ik denk dat je de VS migranten aan het vergelijken bent met het type leeglopers die in Belgie komen verkondigen dat alles slecht gaat, maar dat ze toch niet naar huis willen

Ik ben een VS migrant. Ik heb bedenkingen bij het buitenlandse beleid van de VS, maar vind het het beste buitenlandse beleid dat gevoerd wordt ter wereld. Neutraliteit is overrated, er is nood aan een natie die mits overleg de ballen op tafel wil leggen.
Oud 25 januari 2007, 11:01   #46
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB Bekijk bericht

Ik ben een VS migrant. Ik heb bedenkingen bij het buitenlandse beleid van de VS, maar vind het het beste buitenlandse beleid dat gevoerd wordt ter wereld. Neutraliteit is overrated, er is nood aan een natie die mits overleg de ballen op tafel wil leggen.
Oud 25 januari 2007, 12:32   #47
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Terwijl ik mijn bericht over loser-preventie typ, post de eerste loser dus al zijn bericht. Enough said.
Dat ongeremd gehanteer van dat stomme loser-invectief steekt mij
verschrikkelijk tegen. Een typisch plat americanisme.

Tussen haakjes: waar staat oranje voor (daar staat niets bij vermeld)?
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 13:08   #48
eno2
Banneling

Standaard

Tomb
Citaat:
maar vind het het beste buitenlandse beleid dat gevoerd wordt ter wereld.
Leve de illegale aanvalsoorlogen en de regime-changes naar willekeur, die dan eindigen in totale débâcles en in regime changes in het eigen land...

Laatst gewijzigd door eno2 : 25 januari 2007 om 13:08.
Oud 25 januari 2007, 13:12   #49
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Terwijl ik mijn bericht over loser-preventie typ, post de eerste loser dus al zijn bericht. Enough said.
wie bent u om andere mensen losers te vinden als ze u postjes niet geloven? dat zegt meer over U dan over anderen
Oud 25 januari 2007, 13:40   #50
john bell hood
Banneling

john bell hood's schermafbeelding

Standaard

Alles is weer de fout van de amerikanen.Simpeler kan het niet .
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 januari 2007, 13:41   #51
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Al effe de loser preventief afblokken: de poll is representatief. In één land 1000 mensen bevragen (zelfs als het om een groot land gaat), op een professionele manier, leidt tot representatieve resultaten. Extrapolatietechnieken laten toe de uitspraken van deze 25,000 mensen in 25 landen te veralgemenen tot uitspraken die representatief zijn voor "de wereld".

De jaarlijkse en halfjaarlijkse (tussentijdse) peilingen nemen een roterend staal van landen.

Dus niet afkomen met zever over de representativiteit van de survey. Geen gelul. De wereld spreekt overtuigend, met één stem: Amerika is een loser-land.

Wie toch zonodig zijn gebrek aan inzicht in de statistiek wil tonen vraag ik beleefd dat elders te doen. Voor zij die willen bijleren over de wetenschappelijke redenen die deze survey representatief maakt, verwijs ik graag naar:
http://www.globescan.com/news_archiv...demoquest.html
Het enige dat gij bewijst is dat gij de amerikanen haat wat we allang wisten.
Oud 26 januari 2007, 11:36   #52
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
Het enige dat gij bewijst is dat gij de amerikanen haat wat we allang wisten.
En het enige wat jij kan is haters van een nu gelukkig op apegaten liggende neo-con administratie afschilderen als Amerika-haters.
Oud 26 januari 2007, 13:53   #53
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Dat ongeremd gehanteer van dat stomme loser-invectief steekt mij
verschrikkelijk tegen. Een typisch plat americanisme.

Tussen haakjes: waar staat oranje voor (daar staat niets bij vermeld)?
Moest wss schijtGroen! zijn
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 14:39   #54
john bell hood
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
En het enige wat jij kan is haters van een nu gelukkig op apegaten liggende neo-con administratie afschilderen als Amerika-haters.
Wie alle zonden van de wereld op de US steekt is en amerika-hater.
Oud 26 januari 2007, 14:51   #55
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
De wereld, of toch de westerse wereld is 'unaniem' tegen Amerika maar wil dat zeggen dat ze verkeerd bezig zijn? De VS neemt nu eenmaal onpopulaire maatregelen en de linkse media in Europa maakt ze gewoon af omdat wij als 'Europa' bij iedereen in goede aard moeten vallen!
De media is inderdaad links maar dat weerhoudt niet dat ook veel rechtsgezinden het beleid van de Bush Junta spuugzat zijn en dit reflecteert in de poll van C2C.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 januari 2007, 14:52   #56
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eigenlijk moet deze thread gesloten worden, want iedereen is het er toch over eens. De 25% die-hard verdedigers van de Amerikaanse rampenregering kunnen nooit met logica, rede of gezond verstand overtuigd worden. In hun geval werkt enkel de goelag.

Thread sluiten dus: Amerika heeft afgedaan. The entire world agrees.
Oud 26 januari 2007, 14:54   #57
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw geld opdoen aan de nutteloze vernietiging van mensen, terwijl ge het zoudt kunnen gebruiken voor de verbetering van het lot van mensen, dat is inderdaad oerdom. Het is zelfs obsceen.
Het geld wordt niet 'op gedaan', het wordt gewoon versluisd van de Amerikaanse belasting betaler naar de bedrijven die er wel bij varen en waar de Bush Junta een handje in heeft, HaliB om mee te beginnen.
Oud 26 januari 2007, 14:56   #58
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
We haten amerika niet en zeker het volk niet, maar de rotte appel die aan het stuur van de boot zit vormt een probleem voor de veiligheid van de wereld en de omgeving !
Bush is maar een héél klein rot appeltje, de echte rotte appels krijgen jij en ik niet te zien. Het zijn zij die Bush Jr. gebruiken als een poppetje en Bush is niet intelligent genoeg om dat te kunnen verstoppen.
Oud 26 januari 2007, 15:04   #59
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB Bekijk bericht
Ik denk dat je de VS migranten aan het vergelijken bent met het type leeglopers die in Belgie komen verkondigen dat alles slecht gaat, maar dat ze toch niet naar huis willen

Koop U eens een helicopter en tracht eens een 'Helicopter-view' te nemen van de soep waarin jij je momenteel bevindt. Je zit er midden in en krijgt via de media een totaal vertekend beeld (bekijk je CNN USA of CNN World om maar een voorbeeldje te geven).

Het buitenlands beleid van de VS is in ieder geval goed voor 1 zaak, de portefeuille van de gezagdragers en hun ganse entourage. Het enig wat in mijn ogen een oplossing biedt is een opstand van het Pentagon, een militaire interventie in Washington.

PS: No hard feeling tegenover jouw huidige landgenoten.
Oud 26 januari 2007, 15:10   #60
D'ARTOIS

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Die rotte appels zijn wel degelijk bekend. De lieden die een sterke invloed hadden op het bestuur van de VS tijdens het bewind van Bush Sr pelen of speelden een belangrijke rol rondom het presidentschap van Bush Jr.
Allemaal zijn ze afkomstig uit de olieindustrie en hebben belangrijke posities vervuld bij de US oliemaatschappijen.
Wat we niet te zien krijgen, de resultaten uitgezonderd, is de werkwijze en de interne/externe manipulaties van buitenlandse overheden.
Inmiddels heeft Bush afgedaan, zijn politiek ook, al zullen de laatste stuiptrekkingen nog wel waarneembaar blijken.
Wat er daarna komt is wel helemaal een raadsel, maar zoals de media het in het algemeen stelt "het zal de smerigste verkiezings-campagne worden ooit".

Proficiat Amerika!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be