![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Sinistra : 24 januari 2007 om 14:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Maar kijk, ge belandt alleen in ne goelag als ge niet akkoord zijt met de ideeën van de partij. Uw ideeën kunt ge altijd op tijd veranderen, en zo uw verblijf in het kamp ontlopen.
In een concentratiekamp daarentegen belandt ge onafgezien van de ideeën die ge koestert; ge belandt er om wie ge zijt (Neger, Zigeuner, Sinti, Jood), en dat kunt ge niet veranderen. Ik vind dat persoonlijk een groot verschil. Niet alle strafkampen bestaan om dezelfde redenen hé. De linkse goelag is in die zin veel minder misdadig dan de rechtse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben een VS migrant. Ik heb bedenkingen bij het buitenlandse beleid van de VS, maar vind het het beste buitenlandse beleid dat gevoerd wordt ter wereld. Neutraliteit is overrated, er is nood aan een natie die mits overleg de ballen op tafel wil leggen.
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
verschrikkelijk tegen. Een typisch plat americanisme. Tussen haakjes: waar staat oranje voor (daar staat niets bij vermeld)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Tomb
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 25 januari 2007 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Staatssecretaris
|
![]() wie bent u om andere mensen losers te vinden als ze u postjes niet geloven? dat zegt meer over U dan over anderen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Alles is weer de fout van de amerikanen.Simpeler kan het niet .
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Het geld wordt niet 'op gedaan', het wordt gewoon versluisd van de Amerikaanse belasting betaler naar de bedrijven die er wel bij varen en waar de Bush Junta een handje in heeft, HaliB om mee te beginnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Bush is maar een héél klein rot appeltje, de echte rotte appels krijgen jij en ik niet te zien. Het zijn zij die Bush Jr. gebruiken als een poppetje en Bush is niet intelligent genoeg om dat te kunnen verstoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
Het buitenlands beleid van de VS is in ieder geval goed voor 1 zaak, de portefeuille van de gezagdragers en hun ganse entourage. Het enig wat in mijn ogen een oplossing biedt is een opstand van het Pentagon, een militaire interventie in Washington. PS: No hard feeling tegenover jouw huidige landgenoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Die rotte appels zijn wel degelijk bekend. De lieden die een sterke invloed hadden op het bestuur van de VS tijdens het bewind van Bush Sr pelen of speelden een belangrijke rol rondom het presidentschap van Bush Jr.
Allemaal zijn ze afkomstig uit de olieindustrie en hebben belangrijke posities vervuld bij de US oliemaatschappijen. Wat we niet te zien krijgen, de resultaten uitgezonderd, is de werkwijze en de interne/externe manipulaties van buitenlandse overheden. Inmiddels heeft Bush afgedaan, zijn politiek ook, al zullen de laatste stuiptrekkingen nog wel waarneembaar blijken. Wat er daarna komt is wel helemaal een raadsel, maar zoals de media het in het algemeen stelt "het zal de smerigste verkiezings-campagne worden ooit". Proficiat Amerika!