![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Da gaat plekken maken. ![]() Ik vind de Sheep River dan wel prachtig, vooral als de waterval is bevroren.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Minister
|
![]() Een stroom van nietszeggende woorden.
Laatst gewijzigd door cor : 25 januari 2007 om 08:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vooral de tegenstroom... ![]() Maar 'k heb juist een pi...ken gedaan en ondervonden dat mijn stroom eigenlijk een verhouding is tussen mijn weerstand en mijn spanning....
Vlaming, pas u aan de islam aan of verhuis !! Laatst gewijzigd door lantjes : 25 januari 2007 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementslid
|
![]() Politiek: verstandig links
Kunst: kubisme, pointillisme Muzikaal: deathmetal, thrash, grindcore, hatecore Levensbeschouwelijk: humanisme en verstandig neo-paganisme (nazi's fuck off)
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Politiek: ben eerder links, hoewel ik sommige rechtse standpunten wel kan begrijpen
Kunst: wadisda? ![]() Muzikaal: vanalles eigenlijk, westerse & oosterse muziek Levensbeschouwelijk: jodendom, christendom, islam, atheïsme |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pro: Neomarxisme. De slackergeneratie. De lofi-beweging. Het surrealisme in de schilderkunst. Generation X en Y. Vrijzinnig humanisme.
Contra: Girardianen. Taoisme. Postmodernisme in de kunst. Neoliberalisme. Yuppies. Hooliganisme. New age. Wellness. Vlaams Blok. Ietsisten. Diëtisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Politiek / levensbeschouwelijk: de elegantie van het libertarisme gelouterd door een dosis levenservaring. (m.a.w. 't is geen wetenschap, maar 'geleerdheid')
Kunst (algemeen): zeer breed, maar als ik toch moet kiezen: impressionisme, cubisme en modernisme. (Gaudi is m'n favoriete architect) Muziek: Barok, Klassiek, Romantiek & (post-)modernisme. (Rachmaninoff, Stravinsky, Bartok, Messiaen en Schönberg galmen hier wel eens door de kamer) Jazz. (Oscar Peterson fan) Absolute afkeer van collectivistisch geneuzel of andere betuttelende zever (meestal afkomstig van intellectuele dwergen). Conceptuele kunst doet m'n maag keren en van repititief tromgeroffel of neusfluiterij krijg ik barstende hoofdpijn.
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Politiek: libertarisme, agorisme, anarchisme, anarcho-kapitalisme, individueel anarchisme, laissez-faire, vrije markt, libertair municipalisme
Kunst: romantiek, barok, renaissance, magisch realisme (Carel Willink) Muziek: barok, romantiek, jazz, progressieve en alternatieve rock Levensbeschouwelijk: quakerisme, deïsme, unitarisme
![]() |
![]() |
#50 |
Burger
|
![]() Politiek: onbeslist
Kunst: surrealisme, abstract Muziek: alternatieve rock, hardrock, gothic, grunge, filmmuziek |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister
|
![]() Politiek: conservatief (op zijn noord-amerikaans), met wat vrijage naar groen
Kunst: niks geinteresseerd in -ismes. Als het maar mooi oogt. Enne neen: een kwak verf op de grond, met wat voetsporen is geen kunst voor mij. Muziek: vrij uitgebreid: van klassiek, over jaren 60 muziek, tot country (Carlene Carter) en hardrock (The Who is mijn favoriete groep). Levensbeschouwelijk: atheist, maar afkerig van (mijn) vrijheid (ook leven dus) bedreigende godsdient(en)
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() politiek geen
Kunst: symbolisme, japans en afrikaans, krygskunst,literatuur Muziek: de echte electro, blues & jazz,motown, rock,enz... Levensbeschouwing; gewoonweg ZEN |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() politiek: dat is privé, maar ik zeg altijd: rechts schaadt niet!
muziek: hardtrance, retro, de zondagochtend mag het wel iets meer zijn: chopin of azo levensbeschouwing:rooms katholiek architectuur tot en met het neo-classicisme |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() politiek= extremen pesten.
Muziek= stilte Levenshouding= hoe meer op mijnbankrekening hoe beter. Architectuur = modern Meubelen= oude mechelse stijl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Filosofie/politiek: marxisme, postmodernisme, structuralisme, vitalisme, genealogisch denken, lacaniaanse analyses
Kunst: Duits expressionisme, constructivisme, realisme, futurisme, postmoderne crossovers, dada, suprematisme, action painting Muziek: trance, gothic, klassiek, industrial Levensbeschouwelijk: atheïsme |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Politiek:
Muziek: gaande van Heavy Metal tot Clouseau/Marco Borsato (en Armadel; bek toe over die laatste muziekvoorkeur ![]() Levensbeschouwelijk: Christelijk met een mystieke invulling en met o.a. invloeden uit Hindoeïsme (de idee van goden als uitingen van Bhrama o.a.).
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn kids horen die ook graag en ik krijg er hoofdpijn van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() mijn favoriete stroming is de romantiek omdak mij er goed mee kan aansluiten , maja wie kan da nu nie heh en mijne favo romantische schilder is caspar friedrich .
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() Maatschappelijk: libertarisch.
Kunst: universeel. Levensbeschouwelijk: holistisch mechanicus.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 26 januari 2007 om 12:15. |
![]() |
![]() |