![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Staatssecretaris
|
![]() In elk geval moet ge niet de vierkantswortel uit 25 kunnen trekken om 'ministrabel' te zijn.
![]() |
#44 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Opnieuw wordt staalhard aangetoond dat de toplui van het VB op menselijk vlak erger zijn dan bloedhonden. Eigen aan het fascisme. Het is voor mevrouw Govaerts bang afwachten wat in de partijcenakels (bureau van Vanhecke) beslist wordt over haar toekomst. Vrijheid van mening en inspraak: NUL. En aan zo'n partij zou Vlaanderen moeten overgeleverd worden... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zegt dat het de bedoeling is, dat programmapunten worden verwezenlijkt en dat, als hij in een regering zou stappen, het realiseren van die programmapunten voorang heeft op ministerpostjes. Iets, wat van de huidige VLD niet gezegd kan worden als we kijken naar hun prestaties van de afgelopen jaren. Over 'plafond' is er helemaal niks gezegd geweest, en zeker niet dat ze niet in een regering willen stappen. Ze willen er niet instappen ten koste van hun programma, dat is juist, maar dat is toch iets helemaal anders als dat u doet uitschijnen hoor. Ik was beter niet opgebleven en gewoon erop vertrouwd dat het Vlaams Belang weldegelijk consequent is, in plaats van er aan te twijfelen en u te geloven. Krabben aan de kont was er zeker niet bij. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noem mij eens één partijcenakel dat zijn (in feite door de partijtop eerst) verkozen parlementairen de vrijheid geeft het knopje van zijn keuze in te drukken? Als er iemand schaamte niet vreemd is, ben jij het wel. Aan de diepe haat te zien waar ex.VB-ers zoals jij patent op lijken te hebben genomen- patent dat door de patenthouders voorbeeldig wordt gebruikt- herkent men nochtans moeiteloos het fascistische beestje.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 29 januari 2007 om 07:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De boodschap is duidelijk aangekomen waar ze moest aankomen... ![]()
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zuipen en corrumperen, liegen en bedriegen, willekeur en gerichte uitsluiting, zijn echter voorwaarden om wél 'ministrabel' te zijn.
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een geweten?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gerichte uitsluiting wijst nochtans niet in die richting.
![]() |
#52 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En bekwaam zoals vice-premier Freya. En integer zoals Willy Claes, Mathot, Vanderbiest. Etcetera.
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]()
![]() |
#54 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ergens lijkt mij de legitimiteit niet vd regering , maar wel vd democratie ondermijnd door het CS, mss niet technisch, maar wel door het bestaan en de bedoeling ervan.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 29 januari 2007 om 08:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke gerichte uitsluiting?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het cordon sanitaire en zijn ondemocratische en zelfs perverse gevolgen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 29 januari 2007 om 08:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Haat ? Daarvoor moet ge nog gevoelens hebben voor wat ge verguist... Hou het maar op een mix van leedvermaak en minachting, ge zult er dichter bij zijn. ![]() Er zitten zelfs nog een aantal toffe mensen in die partij, waarom zou ik dat niet toegeven. Ik weet ook waarom ze er bij blijven en kan hen niet eens ongelijk geven... ![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 29 januari 2007 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Flauwe kul.
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() [quote=Knuppel;2383391]Zeg een Pietje, wat hebben Flahaut, Anciaux, Onkelinkx, Daarden, of Freya Factuur meer dan Van Hecke en Morel?[/quote]
Ge moogt ze inderdaad op de zelfde rij plaatsen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |