![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is jullie netto inkomen per maand? (zonder extra's als maaltijdcheques) | |||
ik studeer nog |
![]() ![]() ![]() |
16 | 21,05% |
ik ben werkloos |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,63% |
ik ben werkonbekwaam |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,95% |
minder dan 1000 euro |
![]() ![]() ![]() |
7 | 9,21% |
tussen 1000 en 2000 euro |
![]() ![]() ![]() |
31 | 40,79% |
tussen 2000 en 3000 euro |
![]() ![]() ![]() |
6 | 7,89% |
tussen 3000 en 4000 euro |
![]() ![]() ![]() |
7 | 9,21% |
meer dan 4000 euro |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,26% |
Aantal stemmers: 76. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Bent u dan ook zelfstandig of niet? Want die verdienen dan nog eens zoveel als anderen alleen hebben ze wat meer paperassen en zo... Is inderdaad raar... Vele buitenlanders zullen die jobs overnemen maar ik denk niet dat dat de beste manier van werken is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig heeft men technologie op de bouw. Men moet de dag vandaag niet meer zoveel met de hand doen als vroeger. Bv: * mortel maken is machinaal * Men heeft een kraan voor zware lasten * enz... . Nee, ik ben geen zelfstandige, ik ben werfmedewerker. Ik inspecteer en herstel rioleringen, leidingen enz... met een robot (af en toe is handwerk) Als je een beetje technisch aangelegd bent dan kan je zo beginnen met een vast contract. Ervaring en opleiding lkeer je wel met de tijd en kan je gratis volgen. (wie in de bouw staat wordt betaald voor opleidingen bij de VDAB) De buitenlanderts (polen enz...) zijn niet slecht en werken hard maar kunnen toch niet op tegen de Vlaamse mentaliteit (hard en snel werken) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
Heb niet direct nood aan werk ben een student en zal proberen die weg te volgen. Maar het is inderdaad geruststellend te merken dat er toch wel echt nog werk is in vlaanderen als je de mensen op deze fora zou geloven valt vlaanderen morgen stil of zo... Ja is natuurlijk waar dat er waarschijnlijk meer machinaal gebeurd maar dat betekent vaak toch ook dat je meer kan doen per dag wat je dan weer meer last geeft? Je bent werfmedewerker das al ferm neem ik aan... Nooit zin gehad om zelf te beginnen? Waarom (niet)? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben zelfstandige en zit flink onder die 1000€ netto.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
|
![]() Citaat:
Das wat minder natuurlijk... Maar ik doelde op zelfstandige werkers zoals mensen in den bouw en zo... Klopt natuurlijk wel dat sommige zelfstandigen wat minder verdienen het gevaar zit hem erin natuurlijk... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom ik niet als zelfstandige begin? * ten eerste, te weinig ervaring (als zelfstandige moet je de job echt goed kennen) *ten tweede, financieel heel zwaar. * Ik ben gelukkig met men job. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Citaat:
jep de vraag is natuurlijk wat eenieder "zwaar" vindt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() +-800 euro voor 20u
![]() |
#49 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (architect)
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() ![]() Ja ik weet niet wat er fout gegaan is bij jou dan... Ik ken anders architecten die massas geld verdienen hoor ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als zelfstandige keer je je eigen niet zoveel uit. Zeker als architect die een zaak in zen eigen woonst heeft. Men geeft zich een loon waarvan men goed kan leven en de rest is op kosten van de zaak. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat een zelfstandige schatten van mensen verdiend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar dan nog... De meeste architecten verdienen helemaal niet goed hun brood. Een zeer kleine minderheid verdient massa's, en de rest verdient nauwelijks meer dan het minimumloon. Ach ja... Je doet dat vak enkel uit liefde voor het beroep. Als je geld wil verdienen, verander je best van beroep.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() zelfstandige dus. typisch rechts-liberaal beroep.
Laatst gewijzigd door Mitgard : 28 januari 2007 om 21:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
![]() Dan neem je er gewoon nog es het ingenieurs diploma bovenop... Is natuurlijk wel extra werk ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Allemaal niet nodig Largo_w ... wie wil werken verdient er naar ... wanneer je er als archtect een lap op geeft kan je je na 10 jaar een heel mooi jaarlijks inkomen voorzien ... wie wil werken verdient er naar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Waarschijnlijk wil je alles op de linkerkant van uw blad krijgen
![]()