![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of je kan tellen, maar als het West-Romeinse Rijk pas in 476 n.C valt (wanneer de laatste keizer, Romulus Augustulus, wordt afgezet) en Atilla sterft in 453 n.C, zitten er maar liefst 23 jaren en geen 10 tussen Atilla's dood en de val van het West-Romeinse rijk. Mierenneukerij? Kan best zijn, maar als je de pretentie hebt om historische teksten op een publiek forum te publiceren, moeten ze maar juist zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Als jij de pretentie hebt om je computer te gebruiken en zomaar in't publiek te posten , maak dan ook maar eerst dat je je diploma Informatica hebt. Toch typisch met die "oude" wetenschappen. Doen altijd zo hun uiterste best om elke democratisering van hun tak tegen te gaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind het prima als mensen geschiedenis willen "ontdekken" (zo ben ik zelf ook begonnen), maar getuigt het niet van een enorme pretentie als je op een publiek forum historische teksten gaat schrijven die langs alle kanten rammelen, en dan beginnen te zeuren als je gecorrigeerd wordt? Dat is geen democratisering, dat is gewoon arrogantie van de domoor: "Ik zit fout, maar dat mag jij niet zeggen!" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Maar soit, je doet maar eh. Ik denk dat je vast nog véél foute data kan vinden in andere discussies , misschien met een foutenmarge van méér dan 25 jaar! ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Ik vraag me af waarom Atilla de Hun nooit behandeld is op de middelbare school. Als reden werd gegeven dat ze niet genoeg wisten over de Hunnen omdat ze geen schrift hadden. Er is echter heel veel bekend over Atilla de Hun.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat iemand er niet tegen kan dat zijn fouten worden verbeterd, is dom en arrogant. Dat iemand vindt dat de fouten van een ander verbeteren "enorm arrogant" is, is mogelijk nòg dommer en arroganter dan het eerste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Fin de discussion mon petit. Het is er geen waard. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.hyperhistory.net/apwh/bios/b3atilla_p1dz.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.royalty.nu/history/empires/Hun.html By 432 the Huns were united under a single king, Rua (also sometimes called Roas, Rugila, or Rugilas), who lived in what is modern-day Hungary |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Als je de pretentie hebt om historische teksten te posten" betekent dat je meent dat je voldoende opzoekingswerk gedaan hebt en kennis bezit over het onderwerp om een bepaalde tekst als voor waar te posten. Men "pretendeert" immers dat zij waar zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nogmaals, in de 4e eeuw kon het Romeinse rijk op het hoogtepunt van haar macht met moeite 500.000 soldaten onderhouden en bewapenen, binnen haar eigen grenzen en verspreid over het ganse imperium. Hoe zou een nomandenvolk met haar Germaanse bondgenoten dan in godsnaam in vijandig gebied één legermacht van dezelfde grootte kunnen aanvoeren? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus je bedoelde daar helemaal niets negatief mee? Ok , gebruik dan volgende keer een andere zinsconstructie ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En is het Turks niet verwant aan het Fins? Behoren die beide maw niet oorspronkelijk tot het zelfde volk? Het gaat hier in grote trekken over het grondgebied dat samenvalt met de ex-USSR. Er lijken in Europa en het grondgebied dat overeenstemt met de ex-USSR zo'n 4 of 5 grote taalgroepen te bestaan, die in de loop van de geschiedenis nogal eens zijn opgeschoven : de Kelten, de Germanen, de Slaven en de oude talen van Italië, Spanje en Griekenland. Samen met de Perzen en de Indiërs en nog wat landen tot in Sri Lanka toe spreken of spraken die "Indo-Germaanse talen". Daarnaast heb je dan die "Turks-Finse" talen of zijn er nog andere grote groepen? En wat was bvb de religie van die "oude" Vikingen, Russen, Turken, Finnen, ... ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mogelijkerwijs zal jouw sofware firma failliet gaan..... ![]()
![]() |
![]() |
#59 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Ik heb nog eens wat op het net rond gezocht en de Hunnen lijken inderdaad een Turkse stam (of omgekeerd zo je wil) :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |