Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2003, 22:30   #41
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Haalt u bloemen al ma weer boven
Het was een vraag, ik insinueerde HELEMAAL niks

klein onderkruiperke
Patriot! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 01:37   #42
Foundation
Minister

Foundation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix

Beetje radicaal nee?
Vooral arrogant. Héél kenmerkend.
Zegt diegene die tot vorige week tientallen topics per week opende om de zegevierende BUB te bewierroken. Niet dat je ongelijk had, Patriot, we zijn inderdaad zegevierend, maar opeens beschuldig je ons van datgene waarvan je zelf indertijd de exponent bent geweest,...
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 10:09   #43
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Kan ook dit zinloze topic afgesloten worden, aub?
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 11:15   #44
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Kan ook dit zinloze topic afgesloten worden, aub?
Kwetst de waarheid Meester
U krijgt steeds de boemerang in uw eigen twee gezichten.
U denkt werkelijk dat u zich alles kan en mag veroorloven.
Wanneer men de mensen met weinig of geen respect behandeld krijgt men vroeg of laat de rekening gepresenteerd(zie verkiezingen 2004).
Duidelijk dat u niet denkt in het belang van uw partij,anders had u een wijs en consequent besluit genomen,nl.uw ontslag als Voorzitter.
Duidelijk dat Hans Van De Cauter niet gewenst is als Voorzitter.
Wanneer u een congres organiseerd,en de leden laat stemmen,dan ben ik overtuigd van het feit dat uw leden een andere Voorzitter kiezen.
De B.U.B.wordt duidelijk niet geleid door een democratische Voorzitter maar wel door een dictator.
Men zou toch mogen verwachten dat u als advocaat intelligent genoeg bent
Een Voorzitter van een politieke partij die iemand een functie belooft,terwijl hij nadien liet weten dat het een misverstand was omdat hij deze functie reeds aan iemand belooft had die zich reeds bewezen had binnen de partij
Een nationale Voorzitter van een Belgischgezinde partij die niet wist wanneer de vrouwen stemrecht kregen in België
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 11:29   #45
Zeno!
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Niet dat je ongelijk had, Patriot, we zijn inderdaad zegevierend, ..
Die BUB'ers toch! Nadat de autoritaire, niet democratisch-verkozen voorzitter wat leden heeft buitengewerkt (omdat ze de fransdolle extremist beu waren), en er een leegloop bezig is, zijn jullie plots "zegevierend"!

Weet je aan wie de BUB mij de laatste dagen doet denken? Aan deze man:

Hoe meer het schip zinkt, hoe beter het gaat.
Zeno! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 11:47   #46
zorroaster
Europees Commissaris

zorroaster's schermafbeelding

Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Standaard

Citaat:
Liever veel besproken dan doodgezwegen zoals uw NVA momenteel !
Het verschil tussen de BUB is dat ze veelbesproken zijn op een internetforum met een paar honderd gebruikers, omwille van intern gekrakeel en af en toe zinloze provocaties.

De N-VA is veelbesproken omdat wij volwaardige programma's hebben, 11.000 leden, gedegen politiek personeel en vooral: Ernst en overtuiging.

Misschien is dat iets profijtelijker dan wat negatieve aandacht op het kleine scherm, Hans?
zorroaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 12:35   #47
Foundation
Minister

Foundation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:
Liever veel besproken dan doodgezwegen zoals uw NVA momenteel !
Het verschil tussen de BUB is dat ze veelbesproken zijn op een internetforum met een paar honderd gebruikers, omwille van intern gekrakeel en af en toe zinloze provocaties.

De N-VA is veelbesproken omdat wij volwaardige programma's hebben, 11.000 leden, gedegen politiek personeel en vooral: Ernst en overtuiging.

Misschien is dat iets profijtelijker dan wat negatieve aandacht op het kleine scherm, Hans?
Een volwaardig programma hebben wij ook, u kunt het raadplegen op www.belgischeunie.be . Of is dat niet volwaardig soms, zo niet: waarom niet?

N-VA is ontstaan uit de Volksunie, wij zijn ontstaan uit niets. Niet verwonderlijk dat wij ons ledenaantal moeten doen groeien, wij hadden niet van den beginne reeds enkele duizenden leden.

Wij krijgen tenminste geen valselijk bekomen subsidies, dus wij hebben geen geld voor voltijds politiek personeel. Wij doen dat allemaal in onze vrije tijd, en wij steken daar ons eigen geld in.

Ernst en overtuiging? Ik geloof dat we die nu veel meer hebben nu de exponenten van schelden en nonsens op dit forum, die ons veel schade hebben berokkend, uit de partij zijn gestapt.
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 12:43   #48
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster

Een volwaardig programma hebben wij ook, u kunt het raadplegen op www.belgischeunie.be . Of is dat niet volwaardig soms, zo niet: waarom niet?

N-VA is ontstaan uit de Volksunie, wij zijn ontstaan uit niets. Niet verwonderlijk dat wij ons ledenaantal moeten doen groeien, wij hadden niet van den beginne reeds enkele duizenden leden.

Wij krijgen tenminste geen valselijk bekomen subsidies, dus wij hebben geen geld voor voltijds politiek personeel. Wij doen dat allemaal in onze vrije tijd, en wij steken daar ons eigen geld in.

Ernst en overtuiging? Ik geloof dat we die nu veel meer hebben nu de exponenten van schelden en nonsens op dit forum, die ons veel schade hebben berokkend, uit de partij zijn gestapt.
U vindt dat u met dit programma de burger kan overtuigen,voor zover er Belgischgezinde burgers zijn die uw programma kennen
Het vernieuwde programma van de B.U.B.(vernieuwing na één jaar zegt voldoende)is een paar weken oud.
Buiten haar deelname aan dit forum heeft de B.U.B.bij mijn weten geen inspanningen geleverd om de burger te informeren over haar programma.
Gaan jullie met jullie programma aan de ingangen staan van de kiesbureau's of komen jullie binnenkort aan huis
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 13:28   #49
Bruno*
Banneling

Bruno*'s schermafbeelding

Locatie: Koninkrijk België - Royaume de Belgique-Königreich Belgien
Stuur een bericht via MSN naar Bruno*
Standaard

Citaat:
Benieuwd of jullie binnen een dikke maand ook nog zo denken over "de exponenten van schelden en nonsens".
Bruno* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 13:36   #50
Spelev
Minister

Spelev's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Spelev
Standaard

Gelieve het een beetje deftig te houden hier op het forum. Alvast bedankt
Oud 28 december 2003, 20:23   #51
FunckyBoy
Burger

FunckyBoy's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar FunckyBoy
Standaard

Citaat:
Het kan zijn dat ik mij vergis, ik ben geen politicus. Maar ik dacht dat BUB een afscheuring was (na een uit de hand gelopen ruzie tussen hans1 de grote (met zijn vriendjes) en vivant) van vivant. Welliswaar kregen jullie geen 1000'en leden mee (al een geluk ) maar waren jullie inderdaad met weinigen.

ik wou dit alleen maar melden

think global, act local !!
FunckyBoy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 20:25   #52
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunckyBoy
Citaat:
Het kan zijn dat ik mij vergis, ik ben geen politicus. Maar ik dacht dat BUB een afscheuring was (na een uit de hand gelopen ruzie tussen hans1 de grote (met zijn vriendjes) en vivant) van vivant. Welliswaar kregen jullie geen 1000'en leden mee (al een geluk ) maar waren jullie inderdaad met weinigen.

ik wou dit alleen maar melden
Hier wil ik meer van weten. Klopt dit verhaal?

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 20:51   #53
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Grappig is dit in ieder geval, vooral wanneer het meneer Hans te heet onder de voeten aan het worden is, dan behelpt hij zich met de leuze "kan dit ook afgesloten worden aub". Héél volwassen. Ik hoop echt dat ik ookit eens een debat kan doen met Hansje.

Van één ding ben ik zeker, als 20-jarige student en jong SP.a er maak ik die dictator met een paar argumenten zo politiek monddood als maar kan zijn. Die graaft zijn eigen put om er vervolgens met veel bombarie in te lopen.
Lekker Links! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 21:04   #54
FunckyBoy
Burger

Standaard

Ik hoor dat je SPa'er bent. Ik zit nog niet lang op dit forum, dus ik ken nog niet iedereen . Maar ik heb wel al gelezen over de dictatuur van SPa in Genk. Ik ga er wel vanuit dat jij hier niets mee te maken hebt en dit waarschijnlijk werk is van een zwaar gefrsutreerde persoon zonder overleg met de SPa (hoop ik toch). Maar dus ook SPa heeft af en toe wel probleempjes, dus de allerheiligste partij is SPa ook weer niet he.

(mijn heiligheidsgraad over SPa is niet verandert sinds de probleempjes op het genkse forum, ik heb wel al meer gehoord over jullie die ik niet zo echt DEMO(s)cratisch vind.)

Oud 28 december 2003, 21:10   #55
FunckyBoy
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Hier wil ik meer van weten. Klopt dit verhaal?
Dit verhaal klopt, al zeg ik er heel duidelijk bij dat deze afscheuring in het begin uit alleen hans1 en een paar vriendjes bestond. En natuurlijk niet zoals bij jullie over 1000en leden die meegingen.

Ik wil ook even melden, dat gescheld tegen hans1 mag wel stoppen ze. Het is niet mijn beste vriend (en persoonlijk ken ik hem zelfs niet), maar zou jij graag heel der dagen worden uitgescholden (ik noem dit uitschelden) door 1 feit. Hij heeft zijn lading gekregen en zal wel weer wat hebben bijgeleerd. ik begin straks nog medelijden te krijgen

Oud 28 december 2003, 21:23   #56
Aangebrande Phönix
Minister

Aangebrande Phönix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FunckyBoy
Ik hoor dat je SPa'er bent. Ik zit nog niet lang op dit forum, dus ik ken nog niet iedereen :). Maar ik heb wel al gelezen over de dictatuur van SPa in Genk. Ik ga er wel vanuit dat jij hier niets mee te maken hebt en dit waarschijnlijk werk is van een zwaar gefrsutreerde persoon zonder overleg met de SPa (hoop ik toch). Maar dus ook SPa heeft af en toe wel probleempjes, dus de allerheiligste partij is SPa ook weer niet he.

(mijn heiligheidsgraad over SPa is niet verandert sinds de probleempjes op het genkse forum, ik heb wel al meer gehoord over jullie die ik niet zo echt DEMO(s)cratisch vind.)
Ik zie een steek naar het kartel. Wil je even verduidelijken? Waar verloor Demos de pedalen? Zeg het me, dan zuiver ik het kartel van ondemocratische elementen zoals hun voorzitter. (Die opmerkingen gaan me ooit nog eens de das omdoen.)
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 21:37   #57
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

FunckyBoy,

Ik sta voor de SP.a jongeren (animo), ik kan me dus niet bezighouden met elke lokale SP.a afdeling te gaan screenen, maar dat forum is idd. een schande daar .

niels
Lekker Links! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 22:18   #58
Aangebrande Phönix
Minister

Aangebrande Phönix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels!
FunckyBoy,

Ik sta voor de SP.a jongeren (animo), ik kan me dus niet bezighouden met elke lokale SP.a afdeling te gaan screenen, maar dat forum is idd. een schande daar ;);).

niels
O ja, Niels, dat doet me er trouwens aan denken, wat vindt gij van onze nieuwe voorzitter? Vlotte Laurent. En het laatst verkozen bestuurslid, onzen Dimitri, persoonlijke vriend van de Ronsische afdeling?
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2003, 23:19   #59
FunckyBoy
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aangebrande Phönix
Ik zie een steek naar het kartel. Wil je even verduidelijken? Waar verloor Demos de pedalen? Zeg het me, dan zuiver ik het kartel van ondemocratische elementen zoals hun voorzitter. (Die opmerkingen gaan me ooit nog eens de das omdoen.)
Die DEMO(s) sloeg niet op je forum partij genaamd DEMOS. Maar ik had het erover dat SPa altijd erbij is te zeggen dat dictaturen niet mogen en properkes met hun vinger wijzen waar het gebeurt (buiten hun partij).
Maar als dit binnen hun partij gebeurt zijn het weinigen die dit weten.
Ik sprak nu alleen maar over genk aangezien dit wel publiek bekend is, maar ik ga er vanuit dat er zoveel zaken niet perfect lopen waar stil over word gezwegen.

Maar soit, dit doet niets ter zake, ik kwam dit maar even rechttrekken.

mvg Funcky

Oud 28 december 2003, 23:29   #60
kevinlux
Vreemdeling

kevinlux's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar kevinlux
Standaard

Bruno, ik kan mij wel inbeelden dat u woedend bent omwille de beslissing van Hans maar dat is nu echt geen reden voor wraakacties tegen de hele partij.

www.ub-lux.tk
kevinlux is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be