![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Kan ook dit zinloze topic afgesloten worden, aub?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() U krijgt steeds de boemerang in uw eigen twee gezichten. U denkt werkelijk dat u zich alles kan en mag veroorloven. Wanneer men de mensen met weinig of geen respect behandeld krijgt men vroeg of laat de rekening gepresenteerd(zie verkiezingen 2004). Duidelijk dat u niet denkt in het belang van uw partij,anders had u een wijs en consequent besluit genomen,nl.uw ontslag als Voorzitter. Duidelijk dat Hans Van De Cauter niet gewenst is als Voorzitter. Wanneer u een congres organiseerd,en de leden laat stemmen,dan ben ik overtuigd van het feit dat uw leden een andere Voorzitter kiezen. De B.U.B.wordt duidelijk niet geleid door een democratische Voorzitter maar wel door een dictator. Men zou toch mogen verwachten dat u als advocaat intelligent genoeg bent ![]() Een Voorzitter van een politieke partij die iemand een functie belooft,terwijl hij nadien liet weten dat het een misverstand was omdat hij deze functie reeds aan iemand belooft had die zich reeds bewezen had binnen de partij ![]() Een nationale Voorzitter van een Belgischgezinde partij die niet wist wanneer de vrouwen stemrecht kregen in België ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Weet je aan wie de BUB mij de laatste dagen doet denken? Aan deze man: ![]() Hoe meer het schip zinkt, hoe beter het gaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
De N-VA is veelbesproken omdat wij volwaardige programma's hebben, 11.000 leden, gedegen politiek personeel en vooral: Ernst en overtuiging. Misschien is dat iets profijtelijker dan wat negatieve aandacht op het kleine scherm, Hans? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
N-VA is ontstaan uit de Volksunie, wij zijn ontstaan uit niets. Niet verwonderlijk dat wij ons ledenaantal moeten doen groeien, wij hadden niet van den beginne reeds enkele duizenden leden. Wij krijgen tenminste geen valselijk bekomen subsidies, dus wij hebben geen geld voor voltijds politiek personeel. Wij doen dat allemaal in onze vrije tijd, en wij steken daar ons eigen geld in. Ernst en overtuiging? Ik geloof dat we die nu veel meer hebben nu de exponenten van schelden en nonsens op dit forum, die ons veel schade hebben berokkend, uit de partij zijn gestapt.
![]() |
![]() |
#48 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het vernieuwde programma van de B.U.B.(vernieuwing na één jaar zegt voldoende)is een paar weken oud. Buiten haar deelname aan dit forum heeft de B.U.B.bij mijn weten geen inspanningen geleverd om de burger te informeren over haar programma. Gaan jullie met jullie programma aan de ingangen staan van de kiesbureau's of komen jullie binnenkort aan huis ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister
|
![]() Gelieve het een beetje deftig te houden hier op het forum. Alvast bedankt
![]() |
#51 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ik wou dit alleen maar melden
Vivant. Geen revolutie zoals de sossen destijds, maar een niet tegen te houden evolutie. Kleinhouden lukt tijdig, tegenhouden niet. Wij denken op langen termijn, en niet op korte termijn. think global, act local !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#53 |
Parlementslid
|
![]() Grappig is dit in ieder geval, vooral wanneer het meneer Hans te heet onder de voeten aan het worden is, dan behelpt hij zich met de leuze "kan dit ook afgesloten worden aub". Héél volwassen. Ik hoop echt dat ik ookit eens een debat kan doen met Hansje.
Van één ding ben ik zeker, als 20-jarige student en jong SP.a er maak ik die dictator met een paar argumenten zo politiek monddood als maar kan zijn. Die graaft zijn eigen put om er vervolgens met veel bombarie in te lopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Burger
|
![]() Ik hoor dat je SPa'er bent. Ik zit nog niet lang op dit forum, dus ik ken nog niet iedereen
![]() (mijn heiligheidsgraad over SPa is niet verandert sinds de probleempjes op het genkse forum, ik heb wel al meer gehoord over jullie die ik niet zo echt DEMO(s)cratisch vind.)
Vivant. Geen revolutie zoals de sossen destijds, maar een niet tegen te houden evolutie. Kleinhouden lukt tijdig, tegenhouden niet. Wij denken op langen termijn, en niet op korte termijn. think global, act local !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ik wil ook even melden, dat gescheld tegen hans1 mag wel stoppen ze. Het is niet mijn beste vriend (en persoonlijk ken ik hem zelfs niet), maar zou jij graag heel der dagen worden uitgescholden (ik noem dit uitschelden) door 1 feit. Hij heeft zijn lading gekregen en zal wel weer wat hebben bijgeleerd. ik begin straks nog medelijden te krijgen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementslid
|
![]() FunckyBoy,
Ik sta voor de SP.a jongeren (animo), ik kan me dus niet bezighouden met elke lokale SP.a afdeling te gaan screenen, maar dat forum is idd. een schande daar ![]() ![]() niels |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#59 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar als dit binnen hun partij gebeurt zijn het weinigen die dit weten. Ik sprak nu alleen maar over genk aangezien dit wel publiek bekend is, maar ik ga er vanuit dat er zoveel zaken niet perfect lopen waar stil over word gezwegen. Maar soit, dit doet niets ter zake, ik kwam dit maar even rechttrekken. mvg Funcky
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Vreemdeling
|
![]() Bruno, ik kan mij wel inbeelden dat u woedend bent omwille de beslissing van Hans maar dat is nu echt geen reden voor wraakacties tegen de hele partij.
|
![]() |
![]() |